icn
icn
icn
img

אפיון ראשוני לבניית אתר לעסק- במה חשוב להתמקד?

אם יש ברשותכם עסק קטן או חברה וודאי אתם יודעים שהדרך הכי טובה למשוך לקוחות חדשים ולשמר ישנים היא באמצעות שיווק ופרסום נכון. בכדי לעשות זאת בצורה נכונה, כדאי שתחשבו על בניית אתר לעסק שלכם. אך בכדי לבנות אתר לעסק שלכם חשוב להקפיד על מספר דברים כדי לא להתפזר וכן, שזה יתרום לחברה שלכם. רוצים לדעת עוד? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

img

למה אתר לעסק שלכם זה טוב?

בין אם אתם מנהלים חברת קוסמטיקה ובין אם יש לכם עסק קטן שקשור בנדל"ן או כל חברה ועסק אחר בבעלותכם וודאי חשוב שתדעו כיצד לפרסם אותו בצורה הנכונה בכדי להביא כמה שיותר לקוחות ולשמר את הלקוחות שכבר יש לכם. אתר לבית העסק שלכם יכול להיות מפורסם ברשתות השונות, במנוע החיפוש של גוגל, באתרים שונים ובכך לגרום לאנשים רבים להכיר את המוצר והחברה שלכם.
יתרה מכך, בכדי לתת חווית שירות טובה ללקוחות שלכם עם אפשרויות שונות של רכישה והזמנה של מוצרים דרך האתר, קריאה של תוכן רלוונטי, לדעת כיצד ליצור קשר עם החנות שלכם, או איפה החברה ממוקמת, האתר רלוונטי גם ללקוחות אלה. באתר יש לכם הזדמנות לכתוב דברים וליצור מסרים שאותם מורכב יותר להגיד פנים מול פנים בזמן קצר ולכן, אתר עסקי יכול לשרת את הרווח וההצלחה של העסק שלכם.

איך בונים אתר?

בכדי לבנות אתר לעסק שלכם חשוב לקחת כמה מאפיינים לפני שיוצאים לדרך. ראשית, חשוב להציב מטרות הנוגעות לאתר עצמו, עבור מה הוא נוצר, מה היתרונות שלו? איך הוא יכול לסייע לבית העסק שלכם להצליח? מה חשוב לכם שיוצג באתר? למה הוא משמש? ועוד. לאחר שתגדירו את המטרות הכלליות והספציפיות תוכלו להתרכז בעבודה עצמה של בניית האתר.
לאחר קביעת המטרות, חשוב שתגדירו את קהל היעד שלכם, זה יכול להיות לקוחות חדשים או ישנים, אך חשוב שתדגישו ותבינו לאיזה אוכלוסייה אתם רוצים לפנות. בנוסף ללקוחות, חשוב שתבינו אם תרצו שהאתר יפנה לעוד אוכלוסיות כמו רשתות חברתיות, ערוצי תקשורת שונים, עובדים חדשים לחברה ועוד. בהתאם לכך תבנו את האתר שיתאים לכל האוכלוסיות בהם תרצו לגעת.
המבנה של האתר הוא קריטי בכדי "לשרת את האינטרסים" שלכם. הצורה בה תבנו את האתר, האם יש תוכן כתוב? באיזה צורה? כמות הדפים שיש באתר, באיזה שפה התוכן המילולי, האם יש אפשרות לצאת לאתרים נוספים, האם יש עמוד של שאלות ותשובות, אולי תרצו להוסיף באתר תקנון של החברה שלכם ומדיניות ועוד.

עיצוב של האתר

כמו שאומרים שאנשים לפעמים נוטים "לאכול עם העיניים" כך גם לגבי נראות של דברים. המראה הוויזואלי של האתר חשוב כיוון והוא משפיע על הרמה בה הגולשים ימצאו בו עניין. כלומר, ככל שהאתר יותר יפה, נעים לעין ונוח יותר אנשים ירצו לצפות בו ולקרוא את התוכן המופיע בו. ישנן כל מיני אפליקציות באמצעותם ניתן לעצב אתרים בצורות, צבעים, לוגו של החברה ועוד.  

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

לאחר בניית האתר

אחרי שתשקיעו זמן, מאמץ ואפילו כסף בבניית האתר שלכם, בכדי שבאמת הוא יוכל להגיע לכמה שיותר אנשים, חשוב לדעת כיצד עובד קידום של אתרים. כך לדוגמא בכדי לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, תצטרכו להתאים מילות מפתח שתצרו בהקשר לאתר שלכם ויכוונו לקהל היעד שתרצו שיצפה באתר. באמצעות מילות חיפוש שונות, האתר שלכם יופיע במנוע החיפוש של גוגל ויותר אנשים רלוונטיים יכנסו אליו.

הכירו את חברת  Sbitsoft

אמנם תוכלו להחליט לבנות בעצמכם אתר לבית העסק שלכם, אך אם תרצו תוכלו להיעזר בחברות שונות שמסייעות בכך כמו חברת Sbitsoft. אנו מציעים שירות מלא של בניית אתר לעסק שלכם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שמתאימות ומודרניות להיום. הפרויקט של בניית האתר כולל שילוב של צוות מקצועי כמו מתכנתים, מעצבים, מנהל פרויקט ועוד.

לסיכומו של דבר

בניית אתר עבור בית העסק שלכם היא משימה חשובה כשיש ברשותכם חברה. באופן זה תוכלו להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים וותיקים. חשוב להשקיע באתר הן מבחינת המבנה, התוכן, העיצוב, הנראות ועוד. תוכלו לבצע זאת בעצמכם או להסתייע בחברות המתעסקות בתחום של בניית אתרים באופן זה. 


 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521