icn
icn
icn
img

7 סיבות להחלפת המערכת שלכם למערכת CRM משוכללת

לנהל חברה, בית עסק או משרד קטן, דורש משימות רבות שלא לגבי כולן קל להיות במעקב תמידי. עם זאת, זה חשוב עבור הצלחת בית העסק שלכם. ניהול של משימות שונות ובעיקר ניהול של תיקי לקוחות בצורה יעילה וטובה מאפשר לעסק שלכם לשגשג ולהיות מוצלח. אחת המערכות המסייעת לכך היא מערכת CRM. רוצים לדעת עוד? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

img

לנהל חברה דורש הרבה

אם אתם בעלי חברה קטנה או עסק מצליח וגדול, אתם בוודאי מכירים ויודעים שיש הרבה דברים לנהל בכדי שהעסק יתפקד ויצליח כמו שצריך. מעבר לכך שאתם צריכים להיות בקשר טוב עם העובדים שלכם, לדאוג לשיווק של בית העסק, לשכלל ולפתח את המוצר שלכם כל הזמן ולהתאים אותו לשוק, חשוב לדעת איך לנהל את הכל בצורה מבוקרת וטובה.
ניהול של חברה יכול להיות אינטנסיבי יחד עם משימות רבות שיש למלא. אתם צריכים לדאוג ללקוחות ותיקים וחדשים, לדעת איך לפרסם את החברה שלכם, להיות אחראים על עובדים רבים מרמת איכות העבודה שלהם ועד למעקב אחר המשכורות של כל אחד, לדעת לנהל את התקציב שלכם נכון ועוד. לכן, אתם צריכים מוצר שיכול לעזור לכם לנהל את הכל והוא מערכת CRM. 

מהי מערכת CRM

באופן כללי אחת המערכות שיכולות לסייע בניהול של בית עסק היא מערכת CRM בין אם מדובר בבית עסק גדול או כזה קטן שרק בתחילת ההתפתחות שלו. המערכת עוזרת בין היתר להיות במעקב על הלקוחות שלכם ולנהל את תיקי הלקוחות והשימוש בה רלוונטי גם עבור לקוחות ותיקים וגם לכאלה חדשים. 

7 סיבות ויתרונות למערכת CRM משוכללת

1.  המערכת יכולה לכלול בתוכה את כל מה שבית העסק צריך. בכך היא כוללת את הכל במקום אחד וזה יוצר לכם סדר בכל הכלים שתצטרכו לעסק מצליח כמו מערכת גבייה, מעקב אחר לקוחות חדשים וישנים, ניהול של החשבונות והתקציב ועוד. כלומר, זו תוכנה אחת עם כל השימושים לעסק שלכם.
2. לא תצטרכו לשלם על כמה תוכנות או להתעסק בכמה פונקציות. מערכת CRM משוכללת תאפשר לכם לעשות כל דבר שתצטרכו להצלחת העסק שלכם, לבנות טבלאות אקסל, לסדר תיאומי מס ועוד.
3. מערכת מסוג זה בחלק מהחברות ניתן "לרכוש" את הקוד של התוכנה שתקבלו. כלומר, הקוד הוא של בית העסק ולכן תוכלו לחבר אליו כל תוכנה שתרצו בלי בעיה.
4. המערכת תבנה במיוחד בהתאמה מוחלטת לבית העסק שלכם, כך שלא משנה אם היא הותאמה לעסק קטן יותר היא תתואם לעסק הגדול שלכם גם.
5. כפי שציינו המערכת היא שלכם ובעקבות זאת כל הדאטה והמידע שתאספו על בית העסק שלכם הוא בטוח. כך יש לכם אבטחה מלאה על המידע הסודי. בהתאם לכך, בגלל שהקוד שהוא שלכם תוכלו לפתח בעצמכם תוספות שונות לתוכנה. 
6. הארגון והסדר שהתוכנה מאפשרת לכם בבית העסק, כאשר היא מאגדת את הכל בתוכה והיא יוצרת אופציה של מעקב מבלי שדברים יתפספסו או שלא תדעו מה קורה בחברה שלכם. הכל שמור, כך שתוכלו לבדוק את הדברים בתוכנה בכל זמן שתרצו. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

תכירו את המותג Sbitsoft

אחת החברות שמציעה תוכנה של   CRM משוכללת היא  Sbitsoft. כלל היתרונות שציינו רלוונטיות לתוכנה שחברה זו מציעה לכם. כמו כן, חשוב לדעת כי בתוכנה שלהם אין הגבלה לגבי מספר הלקוחות ולכן לא משנה כמה העסק שלכם יגדל התוכנה תוכל להתאים לו. כמו כן, תוכלו לבקש פיתוחים חדשים לגבי התוכנה בהתאם לצורך של בית העסק שלכם.
מבחינת התשלום, בחברה זו התשלום מתבצע בצורה של דמי רישיון חודשי. הכוונה שאתם משלמים סכום מסוים שקבוע מראש והוא לא משתנה. כלומר, גם במצב בו כמות המשתמשים במערכת גודלת אתם לא תצטרכו לשלם סכום נוסף או גבוה יותר מעלות השירות אותה שילמתם. כמו כן, הוספה של פונקציות שונות יכולה להיות זולה יחסית כאשר המחיר מתחיל ב-150 שקלים.
בהתאם לכמות המשתמשים חברה זו מאפיינת את אבטחת המידע בצורה כזו שלא משנה כמה משתתפים יש רמת האבטחה היא עדיין גבוה בהתאם לכך. כמו כן, העובדה שתוכנה נמצאת אצל בית העסק שלכם ספציפית אז אבטחת המידע היא אצלכם ומותאם באופן מבוקר לבית העסק שלכם ולכמות הלקוחות שיש לכם.

לסיכומו של דבר

בכדי לנהל חברה או בית עסק בצורה מוצלחת חשוב לדעת כיצד להתנהל נכון. יש הרבה משימות לבצע בניהול של עסק ולכן צריך להיות במעקב לגבי הכל ולראות שהדברים מבוצעים כמו שצריך. מערכת CRM משוכללת יכולה לעזור לכם לבצע את הכל ובעיקר לנהל את תיקי הלקוחות שלכם בצורה מיטבית ובכך להוביל את הצלחת העסק שלכם. יש לכך יתרונות רבים, החל מאפיון מותאם לעסק שלכם, תכלול של כל המשימות במקום אחד ועוד. 


 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521