icn
icn
icn
loader
img

חשוב לדעת

דף נחיתה

דף נחיתה זו דרך טובה למשוך תשומת לב של קהל היעד שלך, לגייס לקוחות חדשים ולהפיץ את הבשורה על המוצר שלך. דף נחיתה נוצר עבור קהל יעד ספציפי. נסייע לך להגדיר את הקהל הנכון לך, לאפיין משימה ולבצע פיתוח לדף נחיתה מושלם שיעשה את העבודה. אנחנו ממליצים לא להפחית בערכו של פיתוח דף הנחיתה, כולל דיוק בעיצוב העמוד, בחווית המשתמש ובנוחות שלו. כך התקציב שמושקע בדף יניב הכנסה - וזו בעצם המטרה שלנו, נכון?

 

רוצה לדעת יותר על דפי נחיתה?

בעלי תפקידים שיהיו מעורבים בפרויקט שלך:

icn

מנהל פרויקט

icn

מומכי UX & UI

icn

מתכנתים

icn

מעצבים

icn

בודק QA

icn

DEVOPS

img

הזמן כעת

icn icn
img

מידע שימושי

  • img

    דף נחיתה לקידום מכירות של המוצר

  • img

    דף נחיתה לשירותי עסק

  • img

    דף נחיתה להרשמה

  • img

    דף נחיתה למותג

  • img

    בנוסף

img
img

דף נחיתה לקידום מכירות של המוצר

מטרתו העיקרית של דף הנחיתה של המוצר היא לגרום למשתמש להרגיש צורך ברכישת מוצר החברה. לכן בחירה בעיצוב מתאים, שמגביר את המוטיבציה לרכישת המוצר ומאפשר ביצוע הזמנה בפשטות, הוא כלי חשוב מאוד להשגת היעדים.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • מתן עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה – הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

דף נחיתה לשירותי עסק

דף נחיתה לשירותי עסק חופף לדף נחיתה לקידום מכירות של מוצר, אך ההבדל העיקרי ביניהם הוא שדף נחיתה לשירותי עסק לא מציע מוצר, אלא שירות עסק ספציפי, ולכן המידע בדף כזה צריך להיות מעט שונה. דף זה צריך לכלול הסבר על תכונות השירות שמציע העסק, ובמקום כפתור "קנה", יש לכלול כפתור "השאירו פרטים" אשר מקשר לטופס יצירת קשר להמשך העבודה. הטופס יגיע למומחה שלכם, דרכו המתעניין יוכל לברר את הפרטים הרלוונטיים ולהזמין את השירות.

** חשוב לשים לב לא לכלול מספר שדות רב למילוי בטופס יצירת קשר, שכן זה יכול להפחית משמעותית את כמות המתעניינים בשירות.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

דף נחיתה להרשמה

דף נחיתה מסוג זה הוא המפתה ביותר עבור לקוח להשאיר את הפרטים האישיים שלו שכן הוא לא מצריך קניית מוצר או שירות ולכן אינו מצריך הוצאת כסף מצד הלקוח. המטרה של דף נחיתה להרשמה היא לשכנע את הלקוח להירשם לעדכוני האתר ובכך להיכנס למאגר הלקוחות הפוטנציאליים של אותה חברה, שלאחר מכן ישמש אותה למכירת המוצר או השירות לאותם לקוחות.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

דף נחיתה למותג

דף נחיתה מסוג זה אינו נפוץ. לרוב הוא אינו כולל פניות ישירות ללקוחות, ומטרתו העיקרית היא תמיכה במותג מסוים. תפקידו של דף נחיתה למותג הוא פרסום מידע על מוצרים חדשים, עדכונים ומודלים של מוצרים חדשניים, ובכך הוא מושך את תשומת ליבם של המשתמשים. דוגמאות לדפי נחיתה מסוג זה הם דפי נחיתה לדגמים של טלפונים פופולריים, מכוניות, מוצרי חשמל, קוסמטיקה.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

בנוסף

  • ממשק עם מערכות צד שלישי (מערכות ניהול חשבונות, מעקב משלוח וכו', דיוור)
  • ממשק עם כלים פרסומיים
  • ממשק עם מערכות תקשורת (IVR)
  • ממשק עם צ'אטבוטים
  • ממשק לכל מערכת תשלום
img
img
img
img

תנאי תשלום

תנאי תשלום

img

בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.

30%

תשלום מראש

icn

30%

באמצע הפרויקט

icn

40%

לפני השקה

img

אפשרות נוספת לרכוש מאתנו בנק שעות לפיתוח או לסגור הסכם להשמה מתכנתי החברה לפרויקטים אורכי טווח.

אמצעי תשלום

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

  • icn MasterCard
  • icnVISA
  • icnWebMoney
  • icnבנק
  • icnהעברה בנקאית
  • icnPayPal

לקוחות

הלקוחות שלנו כותבים עלינו

אבל עדיף שניתן ללקוחות שלנו לספר עלינו ועל החוויה של לעבוד איתנו.
לחצו על האייקונים ותקראו מה הם אומרים עלינו. לא נגענו!

img
img

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

background element

כתבו לנו

כתבו לנו

כתבו לנו

יש לנו הצעה ייחודית עבורכם, פשוט כי אנחנו רוצים להכיר אתכם טוב יותר וללמוד יותר על הפרויקט שלכם. השאירו את הפרטים שלכם ותנו למנהל הפרויקט שלנו במהלך השיחה את הקוד הסודי: 2022 ותקבלו 10% הנחה על הפרויקט שלך

קבל הנחה נוספת

%

חוות דעת

google icon
img
arrow