icn
icn
icn
img

תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק הינה למעשה מערכת ERP שמטרתה לפקח ולפקד על ניהול מלאי, ניהול הזמנות, שרשרת אספקה, רכש, ייצור, הפצה ועוד. אנו בSBitsoft מציעים שירותי פיתוח, התאמת ויישום תוכנות לניהול עסק בצורה האופטימלית לכם.

 

img

תוכנה לניהול עסק - הקדמה

ניהול עסק זו משימה לא פשוטה בכלל. בכדי לצלוח בה, תצטרכו כמנהלי עסקים לעקוב אחר מידע רב מתחומי לוגיסטיקה, נתונים, כלכלה, רכש, מסחר וכד'. המידע הנ"ל יכול להיות נרחב ומבלבל – כאן נכנסת מערכת ה ERP לתמונה. תוכנה זו מקנה כלי עזר אידיאלי בכדי לסדר את המידע שצף ממגוון המניפות הללו, להציג אותו ולבסוף להשתמש בו כדי לבצע החלטות ופעולות עסקיות. תוכנה לניהול עסק אשר הותאמה מראש לצרכי הלקוח ונבנתה במיוחד בשבילו תאפשר אופטמיזצית פעולה שאין שני לה. אנחנו  בSBitsoft מציעים את השירותים הללו, ועוד.

מהי תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק, או בשמה המקצועי – מערכת ERP  הינה מערכת תכנון משאבים ארגונית. מטרתה הינה תיוק וסידור מידע שונה אשר רלוונטי לניהול העסק שלכם וייעול הפעולות הסדירות אותן תבצעו במהלכו. היא עושה זאת בעזרת משיכת נתונים מכלי העסק בהם אתם משתמשים (מערכות CRM, מערכות רכש, מערכות ניהול כספים ואף מערכות ERP אחרות) כיום בכדי למצות ולתעד מידע. אנו מציעים שירותי פיתוח, בניית והתאמת מערכות אלו ללקוחותינו השונים, בהתאמה אינטרקטיבית ומחוייטת לצרכיהם.

תוכנה לניהול עסק- סוגי מערכות

ניתן לקטלג את מערכות ה ERP השונות לפי חמישה עקרונות חלוקה: תחום – האם המערכת מתאימה לענף מסוים או שהיא הינה מערכת כללית. פלטפורמה – האם זו מערכת נייחת או שמע תתאים גם לנייד. ארכיטקטורה – האם מדובר בתוכנה מודולארית או בתוכנה בעלת מבנה שלם. מגזר – האם המערכת נמצאת בשימוש פרטי או ציבורי. אחסון – האם המערכת יושבת על ענן או בביסוס אצל חברה או עסק. סוג רישיון – האם המערכת בנויה בקוד פתוח או ברישיון קנייני. אנו ב - SBitsoft מציעים פיתוח מערכות ERP הבנויות במיוחד בשבילכם. התאמה וחידוד של חמשת העקרונות הללו תוביל לתוכנה מושלמת לצרכים שלכם – תוצאתית ואופטימלית.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

כיצד עוזרת תוכנה לניהול עסק לארגון

מערכת ניהול עסק ממוחשבת מקנה, בראש ובראשונה, נגישות אופטימלית. הנתונים אותם תצטרכו לשלוף, לעיתים אף בהתראה של רגע, יחכו לכם בכיס – פשוט תוציאו את הסמארטפון מהכיס. כמה לחיצות והמידע כבר פרוס בפניכם. בנוסף, תוכנת ה ERP תקנה עבודת צוות מפוקחת. עקב נגישותה, נדירות טעויות האנוש איתן תצטרכו להתמודד. גם אם הן יקרו, תוכלו לזהות אותן במיידי מבלי הצורך לעזוב את המשרד. מעבר לכך, מכיוון ותוכנה מותאמת אישית נבנית על ביסוס הגדרות שתואמות את הקוים המנחים שנתתם, הצורך באישור פעולות מצד העובדים שלכם כמעט ולא קיים בעת שימושה.

מערכות ERP מותאמות אישית או מערכות מוכנות (אוניברסליות) – מה עדיף?

על רגל אחת – מערכת ניהול עסק מותאמת אישית עדיפה בהרבה. בשונה ממערכת ניהול עסק מותאמת אישית, מערכת ERP מוכנה אינה גמישה ולמעשה לעולם לא באמת תמצא את הפוטנציאל שלה. רכישה של מערכת כזו יכולה להוות זריקה לפח של משאבים רבים – במקרים רבים זו למעשה ירייה ברגל שלכם. מנגד, מערכת ניהול עסק מותאמת אישית תתאים כמו כפפה לצרכים פנים ארגוניים של העסק שלכם. יתרון נוסף של מערכת מותאמת אישית הינה התמיכה הטכנית – מערכת מוכנה מראש תגיע במקרים רבים ללא אחריות וללא יכולת תמיכה במידת הצורך. הדינמיות שהיא מקנה מאפשרת שיפור תמידי ושפצור המערכת לצרכי החברה, תוך כדי למידה בעת פעולה. לבסוף – אחסון הנתונים בשרתי החברה מאפשר ביטחון מוגבר ותחושת חרדה מונמכת עבורכם. אנו ממליצים לרכוש תוכנת ניהול עסק מותאמת אישית בכדי למקסם את התוצאות שתניבו ממנה בהיבט של עלות מול תפוקה, איכות פעולה ותכיפות תוצאתית.

פיתוח תוכנה לניהול עסק מותאמת אישית

אנו ב - SBitsoft ממליצים על רכישת שירותי פיתוח, בניית ויישום מערכת ניהול עסק מותאמת אישית. במהלך תכנון הפיתוח ננצל את שנות הניסיון הרבות שלנו בשוק ואת הידע המקצועי הנרחב שנאסף בעקבותן בכדי לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולכוון אתכם לבניית מערכת ה ERP הטובה ביותר בשבילכם. במהלך הבנייה עצמה נהיה זמינים וקשובים לשאלותכם, לצרכיכם ולגחמותיכם, ונדאג להתאים את התוצר הסופי לצרכים שלכם בדיוק – כמו שמתאימים חליפה מחויטת לאיש עסקים.

יתרונות ההתאמה האישית למערכת ERP

מערכות ERP הן, מטבען, מערכות מודולריות לגמרי. הן בנויות מתבניות רבות אשר מכילות נתונים של התחומים השונים עליהם נפקח במהלך ניהול עסק. התאמה אישית של מערכת ניהול עסק תאפשר גישה מהירה ונוחה לכלל הנתונים הללו, בדרך האופטימלית ביותר שקיימת כיום בשוק. מעבר לנגישות, גם הסידור והאינטרקטיביות האינטיליגנטית אותה נשיג בעזרת התאמה אישית איכותית מהווה קרן אור בעת בניית מערכת ERP מותאמת אישית – הנתונים מכלל התחומים אליהם נצטרך גישה יעודכנו במיידית בעת הטמעת מידע חדש.

תוכנה לניהול עסק - דוגמאות לפרוייקטים

חברת SBitsoft עוסקת במשך שנים בפיתוח מערכות ניהול עסק מותאמות אישית למגוון רחב של לקוחות – עסקים קטנים, חברות גדולות, לקוחות פרטיים ועוד. במסגרת עבודתנו סיפקנו את השירותים הללו לבתי ספר, לגנים, לחדרי כושר, לסוכנויות ביטוח, לחברות פיננסיות, לחברות שילוח, לחברות לוגיסטיקה, לחברות סלולרי ולעוד מנעד רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים. דפדוף קצר בהמלצות השונות שלנו יעיד על שביעות הרצון של לקוחות אלו.

מיהם אנשי המקצוע שיעמדו לרשותכם

בעת רכישת שירותי פיתוח ובנייה של מערכת ERP תקבלו את השירותים של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב וידע מעמיק. בכל פרויקט קיימים: מנהל פרויקט, מומחי UX\UI, מתכנתים, מעצבים, בודק QA, DEVOPS, אנליסט עסקי ואדריכל מערכת. אנשי מקצוע אלו יובילו לבניית מערכת ניהול עסק מותאמת אישית במיוחד לכם, מקצועית, עניינית ואף אידיאלית.

איך מתאימים אישית תוכנה לניהול עסק

כפי שצויין לעיל, SBitsoft בעלת ותק רק בתחום תכנון, פיתוח, בניית ויישום מערכות ERP עבור מגוון רחב של קהלי יעד. במהלך ההתאמה האישית לתכונת ניהול העסק עבורכם נשתמש בניסיון זה ובידע המקצועי הרחב שצברנו בעקבותיו בכדי להסביר לכם את התהליך שיעמוד בפנינו, לצייר לכם תמונת מצב לאיזו מערכת נכונה לכם, לשאול את השאלות הנכונות בכדי לא להשאיר אף אבן לא הפוכה ולבסוף – להביא לאדפטציה מוחלטת למערכת ה ERP לצרכים השונים שלכם.

תוכנת לניהול עסק -3 סיבות מדוע מומלץ לרכוש שירותי פיתוח מותאמים אישית מ - SBitsoft

עד כה, נגענו במאמר זה במאפיינים השונים של מערכות ERP השונות. הצגנו גם, בטפטופים, את הסיבות השונות מדוע אנו החברה הנכונה בכדי לפתח את המערכת המושלמת עבורכם. בכדי לעשות סדר בדבר, להלן שלוש סיבות מדוע מומלץ לרכוש שירותי פיתוח תוכנת ניהול עסק אישית מאיתנו:

1. יחס אישי 

אנו בSBitsoft דואגים להשקיע משאבים רבים בכדי לדאוג שתקבלו יחס אישי הולם, פרודוקטיבי ומפתח. במהלך תכנון, פיתוח ובניית מערכת ניהול עסק מותאמת אישית נדאג שתהיו מעורבים בכל שלב של התהליך – מהתכנון ועד לסיום הפרויקט. יחס אישי זה יוביל להתאמה אופטימלית של מערכת הERP לצרכים שלכם, ובכך לתוצאות מקסימליות משיתוף הפעולה. 

2. מקצועיות מעל הכל

כפי שציינו לעיל, אף לא פעם אחת, לאנשי המקצוע של SBitsoft ניסיון רב וידע נרחב בתחום פיתוח מערכות ERP. אנו ננצל את הניסיון ואת הידע הזה בכדי לדאוג שתקבלו את התוצר האיכותי ביותר, התואם ביותר והפרודוקטיבי ביותר עבורכם. בעת פיתוח תוכנת ניהול עסק בהתאמה אישית חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברה הנכונה שתבצע את העבודה המקצועית ביותר. בעת העבודה איתנו תיהנו משירות אדיב, מקצועי וענייני, לאורך כל הדרך.

3. התוצאות מדברות בעד עצמם

כבר ציינו את העובדה הזאת, ונאמר זאת שוב – במסגרת השנים המרובות של עבודתנו בתחום אנו מביאים איתנו לשולחן תיק עבודות נרחב וביקורות חיוביות רבות. לאחר פיתוח מערכת ERP המושלמת בשבילכם, אתם תצטרפו ללקוחות מרוצים הרבים איתם עבדנו בעבר.

קבלו ייעוץ חינם

נשמח לפתח את מערכת ה ERP המושלמת עבורכם. עם זאת, תחילה אנו צריכים לדבר ולהבין מה הצרכים שלכם וכיצד נוכל למלא אותם בצורה הכי טובה. בכדי להפוך את התקשורת לתוצאתית ומכוונת מטרה, צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ חינם בנוגע לבניית תוכנה לניהול עסק מותאמת אישית.

על SBITSOFT

SBITSOFT הינה חברה המתמחה בבניית מערכות ERP, מערכות CRM, פורטלים ארגוניים ואתרי אינטרנט. צוות העובדים כולל עשרות אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בשוק. אנו שואפים, לפני הכל, להביא לשולחן מקצועיות מכוונת מטרה הנובעת משנים של ניסיון בתחום. תחת תיק העבודות שלנו קיים שביל ארוך של לקוחות מרוצים וחוזרים.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521