- מי אנחנו
- פתרונות פיתוח
- תיק עבודות
- התמחות
- תעריפים
- בלוג
- he
אתר e-commers או בפשטות חנות וירטואלית, התואמת לסטנדרטים של היום מבחינת ייחודיות, עיצוב, פונקציונליות וחוויית המשתמש, היא המתכון להצלחה של העסק שלך. צוות המומחים שלנו יבנה עבורך הצעת מחיר בהתאם לצרכים ולציפיות שלך, וכמובן בהתאם לתקציבך.
הזמן כעת
חנות אינטרנט וירטואלית על בסיס תבנית עיצוב מותאמת לצרכי העסק, מבוססת מערכות WordPress ותוסף WooCommerce או OpenCart וכוללת התקנה עד 8 מודולים לבחירת הלקוח.
זמני פיתוח החל מ-15 ימי עסקים
מחיר החל מ- 5000 ש"ח
המחירים לא כוללים מע``מ
המחיר כולל את העבודות אפיון פרויקט בצורה פרטנית ע"י מנהל פרויקטים מקצועי של החברה
חנות אינטרנט וירטואלית על בסיס עיצוב ייחודי ופורץ דרך מותאם לצרכי העסק, מבוססת מערכות WordPress ותוסף WooCommerce או OpenCart וכוללת התקנה עד 15 מודולים לבחירת הלקוח
זמני פיתוח החל מ-35 ימי עסקים
מחיר החל מ- 14000 ש"ח
המחירים לא כוללים מע``מ
המחיר כולל את העבודות אפיון פרויקט בצורה פרטנית ע"י מנהל פרויקטים מקצועי של החברה
מתאים לאתרים עם נפח גולשים גדול ודרישות ייחודיות לפרויקט, חנות אינטרנט וירטואלית על בסיס עיצוב ייחודי ופורץ דרך מותאם לצרכי העסק, מנוע האתר מותאם אישית, מאובטח ועומד בדרישות בהתאם לעומס שתוכנן, יתרון משמעותי לפיתוח כל מודול בהתאם לדרישות בית העסק, לדוגמא: ניהול לוגיסטיקה וסנכרון מלא עם מלאי מחסנים, חיבור למערכות CRM, ERP ו BILLING וכל API אחר.
זמני פיתוח החל מ-60 ימי עסקים
מחיר החל מ- 25000 ש"ח
המחירים לא כוללים מע``מ
המחיר כולל את העבודות אפיון פרויקט בצורה פרטנית ע"י מנהל פרויקטים מקצועי של החברה
בניית חנות אינטרנטית בתחום המסחר המקוון קיבל בשנים האחרונות פופולריות שהולכת וגדלה בתקופת הקורונה וגם אחריה. רוב בעלי העסקים כבר הפנימו את היתרונות שבזירת פעילות שאינה תלויה בזמן ובמקום ספציפיים ולא דורשת מהם לשלם שכירות, ארנונה ומשכורת למוכרים. בתחום עיצוב ובניה של פלטפורמות מסחר וירטואליות וחנויות מקוונות, ישנם היבטים רבים שיכולים להשפיע מאוד על הביקוש והפופולריות של המוצרים הנמכרים ועל הצלחת החנות. חשוב להבין זאת כבר בשלב האפיון הראשוני. אז הנה כל מה שתרצו לדעת על בניית חנות אינטרנטית.
מה היתרונות של בניית חנות וירטואלית?
היתרונות של בניית חנות וירטואלית הם די מובנים: ראשית, זה מאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות עצום. שנית, זה לא דורש השקעה גדולה כל-כך כמו חנות רגילה בקניון, לדוגמה. וכמובן, היום זהו הכיוון המבטיח ביותר, כי בשנתיים האחרונות, מהסיבות המובנות, יותר מ-65% של לקוחות עברו לקנות באינטרנט הרבה יותר מאשר לפני כן.
כל הגורמים האלו מצביעים על כך שמספר המבקרים בחנויות מקוונות יגדל כל הזמן. הצפי הוא לגדילה של מספר אחוזים מדי שנה. רוב החנויות המקוונות היום גם מותאמות לטכנולוגיה של הטלפונים הניידים, אם באפליקציה ואם באתר מותאם, לכן העתיד של החנויות המקוונות נראה יציב מתמיד.
ניתן לחלק את החנויות המקוונות למספר סוגים:
פונקציונליות. ניווט ידידותי בחנות מגדיל משמעותית את אחוזי הרכישות. הצורך בפתיחת מספר רב של דפים יפגע בחוויית הלקוח, לכן בהקמת אתרים כאלה, מומלץ להשתמש בשיטת "שלוש לחיצות" - כאשר חיפוש מוצר כלשהו דורש לא יותר משלוש לחיצות עכבר.
עיצוב מתאים הוא אחד הגורמים החשובים ביותר הקובעים את הפופולריות של החנות המקוונת. העיצוב חייב להיות נוח לשימוש מכל הסוגים של המכשירים כולל הניידים, ובמקביל להעביר מסר ולהיות מזוהה.
אופטימיזציה וקידום. בזמן בניית חנות אינטרנטית צריך לחשוב איך המבקרים יגיעו אליה. כאשר מקדמים את האתר במנועי החיפוש, כדאי להתחיל באופטימיזציה של קוד, והוספת תיאורי מוצרים המותאמים לשאילתות החיפוש.
שם החברה הלוגו, הסלוגן - שהם חשובים מאוד להשקת מותג חדש בשוק הסחר הווירטואלי. כדי להתברג בצורה טובה בזירה, החנות צריכה להיות נבדלת, שיכירו אותה בין מגוון רב של אתרים דומים.
מבנה אתר משוער (מספר המוצרים, האם יהיו קטגוריות מוצרים; מידע על החברה, אנשי קשר; איך תרצו לפתור את סוגיית הנגישות; איך הלקוח ישלם, באיזו מערכת וכו'.)
החליטו על פלטת הצבעים והעיצוב (ספקו דוגמאות לאתרים שמוצאים חן בעיניכם מבחינת מבנה, עיצוב, צבע, או פשוט כתבו את רצונותיכם).
כדי ליצור חנות מקוונת מצליחה, התחלה מוצלחת אינה מספיקה, צריך גם לשמור על הקצב, לרכז את המאמצים בכיוון הנכון. ניתוח הנתונים יאפשר לכם להבין אילו יתרונות אתם יכולים להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ומה דוחף אותם להשלים הזמנה. הניתוח מאפשר לך להתאים את הטקטיקה והאסטרטגיה של העבודה, להשקיע בשיפור המרכיבים הטכניים והתפעוליים, לעבוד עם החוזקות של העסק שלך, להבין במה אתם שונים מהמתחרים, למשל.
יש גם הדרגתיות בתהליך של בניית חנות אינטרנטית: הרבה יותר נוח להוסיף אפשרויות ופונקציות בתהליך הפיתוח, לתת למשתמשים את הפיצ'רים שלמדתם שהם באמת צריכים, מאשר להשיק כבר בתחילה חנות מקוונת עם פונקציונליות רחבה, שרובה תישאר מיותרת. יש להוסיף תכונות נוספות לפי הצורך, כי בהיעדר נתונים אנליטיים מתאימים, לא ידוע מה בדיוק צריך לשפר.
גם בתחום של פיתוח החנות יכולות להיות דרגות שונות. למשל, בעזרת תקציב סביר, ניתן לחלום בגדול ולהקים חנות מקוונת שתכוון לקהל בינלאומי. השוק הבינלאומי גדל, מתפתח, הוא הרבה יותר מבטיח מבחינת קהל היעד יחסית לישראל הקטנה שלנו, אך כמובן גם את הסיכונים של התפתחות כזו צריך לנתח.
לעסקים רבים בשלב של בניית חנות אינטרנטית קרו טעויות שונות שעלה להם לא מעט לתקן וכמובן שעדיף למנוע אותן מראש. בכל אופן, אנחנו כמפתחים נוכל להיות לשירותכם גם אם תגלו שהחלטה כלשהי הייתה מוטעית. אך מה הטעויות הנפוצות ביותר שעושים במהלך בניית חנות וירטואלית?
סוף מעשה במחשבה תחילה? בעקבות עצות ידידותיות או מגמות אופנתיות כאלה ואחרות, יזמים צעירים יוצרים חנות מקוונת מבלי לחשוב יותר מדי על הפרטים. ברור לכול שמסחר מקוון הוא כעת רווחי מאוד, לכן רבים בונים חנויות מקוונות מבלי לחשוב על הפרטים הנחוצים לתפעול מוצלח, למשל, קשר בין האתר לבין המחסן של הסחורה.
כתוצאה מכך, חנות מקוונת שהושקה, גם אם היא מושלמת מבחינה חיצונית ופונקציונלית, פשוט לא מסוגלת "לספק את הסחורה" תרתי משמע, שכן כבר בהזמנות הראשונות מתחילות בעיות, הן בשירות לקוחות והן בהחזר.
אז מה עושים? לפני שנכנסים לתהליך של בניית חנות אינטרנטית, חשוב לחשוב על כל ההיבטים הבסיסיים והארגוניים של העסק שלכם עד הפרט הקטן ביותר: החל מייעוץ עם עורכי דין וארגון עבודת המחסן, דרך שירותי שליחים ואופן התשלומים שהאתר יקבל, ועד לגיבוש הצוות שישרת את הלקוחות של האתר בבעיות טכניות או אחרות.
חשוב שתדאגו למחסנים קרובים ונוחים וכמובן למשלוח. יש לדאוג מראש לחוזים עם חברות המשלוחים ולתת ללקוח בחירה בין מספר אפשרויות, למשל: שליח, שליחה בדואר, איסוף עצמי. יש לזכור לעמוד בזמני האספקה שהתחייבתם. כל המערכת הלוגיסטית תתמוך בחנות שלכם ותגרום לכל העניין לעבוד, לכן חשוב שתהיה אמינה מאוד. והקפידו לחשוב גם על מערכת של החזרות והבטחת איכות ללקוחות שלכם. כי בניית חנות וירטואלית זו רק ההתחלה, נכון?
עסקים רבים מתקשים לתמרן בין מצב שבו המחיר גבוה מדי ולא אטרקטיבי, במיוחד כשמדובר בחנות חדשה, לבין המצב שבו המחיר כה נמוך שהחנות פועלת בהפסד. העדר אסטרטגיית תמחור היא טעות נפוצה של עסקים, הן מקוונים והן רגילים, אבל כשהשקעתם בחנות מקוונת יש נטייה לרצות להחזיר מיד את ההשקעה וזה גורם לפזיזות בקביעת המחיר, אם נמוך מדי כדי למשוך לקוחות מהמתחרים או אם גבוה מדי כדי להחזיר במהירות את ההשקעה.
אז מה המחיר הנכון? בדקו היטב את גבולות המחירים בשוק, וקבעו מגבלות מחיר שמעבר להן החנות לא תהיה רווחית. זהו מספר מוצרים שיהיו רבי מכר ועליהם תוכלו לבקש יותר כסף, וכן מספר מוצרים שתוכלו לתת הנחה עליהם בלי יותר מדי וויתורים. תהיו חכמים וגם גמישים ותציעו מבצעים בהתאם גם למה שתשמעו מהגולשים. בניית חנות וירטואלית תשתלם לכם בסופו של דבר, אך בדרך כדאי לעשות הכול כדי להימנע מהפסדים בשל מדיניות תמחור גרועה.
אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעושים בעלי העסקים בעת בניית חנות אינטרנטית היא הזנחת איכות התוכן. זכרו שההמרה תלויה בטקסטים ובתמונות שלכם באתר, לא פחות מאשר במבצעים והנחות. ללא תיאור מתאים של הסחורה וללא הצילומים המוצלחים, החנות המקוונת שלכם לא תיראה טוב, ולא משנה עד כמה נשקיע בעיצוב ובבנייה. הקפידו על תוכן מקורי, איכותי, וגם על זכויות היוצרים שלו: רק תוכן מקורי ומעולה יזכה ל"תשומת לב" של מנועי החיפוש. בניית חנות וירטואלית דורשת להשקיע בתוכן גם אם זה אומר לשכור קופירייטר וצלם, משום שזו הדרך לחנות רצינית שנראית טוב.
כדאי להכין תוכן לחנות המקוונת שלכם מראש, עוד לפני שהיא עוצבה ונבנתה, כך שבשלב השקת האתר יהיה לכם בידיים תוכן איכותי, הן טקסטים והן תמונות, שיפעל לטובת העסק שלכם.
אם התנועה בחנות גדלה והמכירות יציבות, מוקדם מדי לנוח על זרי הדפנה. ראשית, תמיד אפשר לשפר תשואות מבחינת רווח גם באותה רמת הנוכחות של הגולשים. לשם כך יש צורך לאסוף ולנתח נתונים על עסקאות, עגלות נטושות, ולחפש דרכים להגדיל את ההמרה. שנית, זכרו שיש רק עשרה מיקומים בדירוג העליון של מנועי החיפוש, ומספיק להפסיק לעבוד באתר לחודש-חודשיים כדי לאבד את מקומכם ברשימה. גם לאחר השקה מוצלחת ועם זרימת מכירות יציבה, חנות מקוונת צריכה להתפתח כל הזמן ולהגדיל את נתח השוק שלה, לחפש דרכים לשיפור.
חנות מקוונת היא עסק רציני הדורש גישה הולמת, ברורה ועקבית. אבל אחרי כמה חודשים של עבודה קשה, המאמצים שלכם יתוגמלו ותראו מכירות יציבות ולקוחות מרוצים. תוכלו לראות פה באתר שלנו דוגמאות לאנשים שעשו את זה לפניכם, ואנחנו גאים לומר שהם הלקוחות שלנו והחנות שלהם נוצרה פה אצלנו בחברה. היום הם קוצרים הצלחה ובצדק רב.
כאשר אתם מתכננים בניית חנות אינטרנטית, תהיה זו טעות לחשוב שאתם בוחרים אנשי מקצוע ומשלמים להם, ומשם אתם לא צריכים לעשות דבר עד שהחנות תהיה מעוצבת ובנויה, מוכנה להשקה. בכל השלבים ככל שתהיו מעורבים יותר ותדעו טוב יותר מה אתם רוצים, כך העבודה של אנשי המקצוע תהיה מדויקת יותר. הצוות שלנו ישמח לעבוד איתכם ולעשות את תהליך האפיון המלא והמושקע כדי שהתוצאה תהיה הכי טובה שאפשר.