icn
icn
icn
img

בניית אתרים לעסקים קטנים

מהניסיון שיש לחברה שלנו בתחום, למדנו שלאתגר אשר נקרא בניית אתרים לעסקים קטנים יש היבטים חשובים וייחודיים, לא פחות עקרוניים מאשר כאשר בונים אתר לארגון גדול. אתר לעסק קטן נבנה בחשיבה על השוק העכשווי, האילוצים שקשורים למסגרת התקציבית הקטנה יותר, ומתוך רצון למקסם את היתרונות של האתר עבור העסק. הכנו המלצות מעשיות שיעזרו לכם להימנע מטעויות וליצור אתר שיהווה נכס לעסק שלכם. נדבר על כל הדברים שאמור לכלול האתר כדי להגדיל מכירות ולמשוך לקוחות.

 

img

למה עסקים קטנים צריכים אתר אינטרנט?

רבים מבעלי העסקים הקטנים רואים באתר אינטרנט את האסטרטגיה השיווקית היעילה ביותר. הקמת אתר אינטרנט מעניקה לכם הזדמנות ענקית שבהחלט כדאי לכם לנצל. אז מה היתרונות של אתר לעסק קטן?

נניח שיש לכם חנות בוטיק. זוהי חנות קטנה בעיר בגודל בינוני, עם כמה לקוחות קבועים. מצד אחד, לקוחות אלו מספקים לכם הכנסה יציבה. מצד שני, אתם וודאי תרצו להגדיל את המכירות ולהגיע לקבוצה גדולה יותר של לקוחות. כעת החלטתם להקים אתר, אולי חנות מקוונת – המטרה העיקרית שלה, כמובן, תהיה להגדיל את קהל הלקוחות כשהפנייה אליהם תהיה באינטרנט. וכאן אנחנו מגיעים לעיקר: אתם חייבים להוביל תנועה של גולשים לאתר שלך. אנשים חייבים קודם כל למצוא אתכם ולהתעניין במה שיש לכם להציע. ללא האתר, לא תשיגו את המטרה העיקרית שלך – הגדלת המכירות.

ברור לנו שהתקציב של העסקים הקטנים מוגבל – וכל מי שעוסק בתחום של בניית אתרים לעסקים קטנים חייב לקחת את זה בחשבון. עם זאת, כדאי לחשוב ברצינות על נושא האתר, כי הוא יכול להוות יתרון גדול לעסק שלכם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מה פופולרי וחשוב בתחום של בניית אתרים לעסקים קטנים? 

היום המגמות של בניית אתרים לעסקים קטנים הן בהירות וחיבור לשטח, כלומר ללקוחות. משימת העיצוב באה לתת מענה ברור ללקוח שבסה"כ מחפש את המידע שהאתר מכיל: למשל, איפה נמצא העסק ואיך יוצרים איתו קשר, מה המגוון של הסחורות או השירותים שהוא מציע, ועוד. עיצוב יפה או לא – זה עניין של טעם, אבל אם הלקוחות לא ימצאו באתר שלכם את מה שהם באו בשבילו, כלומר מידע שימושי, הם פשוט יצאו ולא יחזרו.

אז מה הדברים שצריכים לבלוט בתוך אתר לעסק קטן?

האתר צריך לציין מי אתם, מה אתם עושים, איך למצוא אתכם, כיצד אפשר ליצור איתכם קשר או לבצע הזמנה. מידע בסיסי ורלוונטי זהו הדבר הנחוץ ביותר בתוך אתר לעסק קטן. יש כאן גם אספקט של חסכון בזמן, שלך ושל הלקוח: אתם חוסכים את הצורך לשאול שאלות ולקבל תשובות שאפשר לקבל מהאתר בקלות.

כל המידע השימושי חייב להיות ממוקם במקום בולט: כתובת, טלפון, שעות פתיחה, זמינות, אופני התקשרות.

בתחום של בניית אתרים לעסקים קטנים נותנים את הדגש לשאלות: האם קל למצוא את המידע, האם הניווט באתר ברור, האם לא עמוס מדי ולא מסורבל, האם הכל פועל כמו שצריך. ואפילו - האם גודל הגופן ומרווח השורות גדולים מספיק לתפיסה קלה של טקסט בסמארטפון? מהסיבה הזו אין להעמיס ברכיבים שמאטים את העבודה מהאתר ומסיחים את דעתו של הגולש מהתוכן החשוב.

חנות או אתר  דורשים לא רק עיצוב אטרקטיבי, אלא גם תוכן מעולה. האתר צריך להיות מעוצב באופן שיספק חווית משתמש טובה, ממשק ידידותי למשתמש, ויחד עם זאת יאפשר להבין את הנושא המרכזי של האתר כבר במבט חטוף.

ויזואליה: מה צריך להיות הצד החיצוני של אתר לעסק קטן?

כמו שאומרים, תמונה אחת שווה אלף מילים. תמונות יכולות להעביר ערכים, ללכוד את תשומת הלב של המשתמש ולתמוך בהבנה של מושגים מורכבים. אז מעבר לתוכן הכתוב ולמידע המעשי, תנו דעתכם לתוכן החזותי של האתר.

אין מה לעשות - כולנו יצורים ויזואליים מאוד. אנו קולטים בקלות תמונות, ושומרים מידע כזה בזיכרון למשך זמן רב יותר.

חשוב לבחור תמונות לפי הקריטריונים הבאים:

  • שימו רק תמונות קשורות, שיכולות להדגים את מטרת השירות או המוצר
  • רק בתמונות באיכות גבוהה
  • לפעמים חשוב מאוד לשים את תמונת המוצר הברורה והמחמיאה
  • אם אתם משלבים תמונות רקע בעיצוב שלכם, שימו לב שהן לא מופיעות בעוד אתרים מהתחום שלכם
  • שימו לב לזכויות יוצרים

<ידידותי לנייד: מדוע זה חשוב לבניית אתרים לעסקים קטנים?

כיום אנו חיים בחברה שלא יכולה להסתדר בלי מכשירים ניידים. כאשר הגולש נכנס לאתר שלך מטלפון נייד, הוא מצפה שהתוכן יהיה נגיש ומעוצב בדיוק כמו במחשב. לפיכך, עיצוב שמותאם לטלפונים ניידים הוא מרכיב הכרחי לכל אתר לעסק קטן. יש הרבה מאוד פרטים קטנים שיכולים להשתבש (רק לשם דוגמה: תמונה ש"עובדת" נהדר במסך המחשב אבל הופכת להיות "מתוחה" ומוזרה כשגולשים באתר מהנייד). לכן חשוב כל-כך לעצב ולבנות את האתר עם מקצוענים מנוסים.

תפריט ניווט: למה מצפים מאתר לעסק קטן?

מרכיב חשוב מאוד באתר הוא תפריט הניווט. זו הדרך היחידה עבור הגולשים לצפות באתר שלך לעומק, כמו גם לפתוח דפים אחרים וללמוד עוד על המוצרים שלך. לכן זה חייב להיות פשוט ואינטואיטיבי. ניווט קל ונגיש חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות בעת העיצוב והבניה של אתרים לעסקים קטנים.

גם עמוד הבית הוא קריטי: חשוב שיבטא את מהות האתר, יהיה משמעותי ויחד עם זאת לא עמוס בתוכן, וממנו ניתן לנווט בקלות באופן אינטואיטיבי לעמודים הפנימיים. אנחנו מייחסים חשיבות רבה לעיצוב ובנייה של דף הבית ותפריט הניווט ונשמח לשתף אתכם את כל הניסיון של המון שנים ועשרות רבות של לקוחות, שעבדנו איתם בתחום של בניית אתרים לעסקים קטנים.

יצירת לידים: לשם כך אנחנו מקימים אתר!

יצירת לידים באמצעות טפסי יצירת קשר או הרשמה לניוזלטר, היא הדרך היעילה ביותר, נכון להיום, כדי להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים מהר יותר. תוכלו ליצור איתם קשר במהירות ויהיה לכם קל יותר לשכנע אותם לבצע עסקה. לכן הנעה לפעולה בצורה של הרשמה לניוזלטר, מעקב ברשתות וטופס צור קשר, הוא אחד החלקים החשובים ביותר באתר. המידע שתוכלו לצבור בדרך זו הוא הנכס החשוב ביותר שלכם, בכל הנוגע להגדלת מכירות. אנחנו מבטיחים לכם שנקדיש לכך את מירב תשומת הלב כדי שכל העניין של הלידים יתקתק כמו שצריך.

הגדרת יעדים עבור אתר לעסק קטן

הגדרת יעדים לאתר שלכם כבר מההתחלה תקל עליכם לקבל החלטות בשלבים הבאים של הקמתו. חשבו, מהי המטרה החשובה ביותר עבורכם? ברגע שתגדירו יעדים ברורים לאתר שלכם, תדעו במה צריך להתמקד כדי להקל אל הגולש למצוא את האתר שלך, להציג את המוצרים או את השירותים שלכם בתורה הטובה ביותר, וכו'.

בניית אמון אצל הלקוחות היא ללא ספק המטרה החשובה ביותר בכל אתר לעסק קטן. בניית אתרים לעסקים קטנים היא בעצם דרך להוכיח ללקוח הפוטנציאלי: העסק הזה קיים ומתפקד בשוק, הוא מתעדכן ורוצה להיות שירותי ולתת לעצמו ללקוח. הגולשים באתר שלכם צריכים להתרשם שיש להם עסק עם אנשי מקצוע וצריכים לשקול להשתמש בשירותיכם או לרכוש את המוצרים שלכם. חשוב שיהיה להם קל לעקוב אחריכם ולקבל מכם הצעות רלוונטיות. ניתן את הדעת על כל הדברים האלה כאשר נעבוד איתכם על הבנייה של אתר לעסק שלכם.

נדגיש שוב שכאשר אנחנו ניגשים לאתגר של בניית אתרים לעסקים קטנים, אנו לוקחים בחשבון את כל מה שנאמר למעלה, את כל ההיבטים והמאפיינים הייחודיות שיש לאתר. אנו מעניקים לכם יחס אישי ותמיכה מלאה מההתחלה ועד שהאתר עולה לאוויר ומתפקד באופן מושלם.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521