icn
icn
icn
img

תוכנה לניהול לקוחות

ניהול לקוחות הוא הלב של כל עסק והיום תחום זה גם מנוהל על ידי תוכנות חכמות שנקראות CRM או פשוט תוכנה לניהול לקוחות. באמצעות אוטומציה של תהליכים, התוכנה עוזרת לבנות דיאלוג עם הקונה בצורה יעילה יותר, להימנע מטעויות בעבודה וכתוצאה מכך למכור לו יותר. אם אתה מתלבט האם לרכוש מערכת לניהול לקוחות בשביל העסק שלך, במאמר הזה נוכל להסביר למי מערכת כזו עשויה להועיל, ובמה.

img

תוכנה לניהול לקוחות – איך זה עובד?

תארו לכם שאתם עובדים עם תוכנה שבה עליכם רק להקליק על שם הלקוח ומיד נפתח כרטיס נוח המכיל את כל היסטוריית העבודה איתו – מהשיחה הראשונה ועד לרכישה. כאן תוכלו להאזין לשיחות, לצפות בהיסטוריית הרכישות שלכם, ליצור מסמכים באמצעות תבנית, לכתוב מייל או SMS, להגדיר משימה.

כאשר לקוח מתקשר אליך, התוכנה פותחת את הכרטיס שלו, ואתה מיד מברך אותו בשמו. גם אם הלקוח הזה נוהל בעבר על ידי איש צוות אחר, אתה יכול בקלות לענות על שאלותיו בלי לבזבז את זמנך ואת זמנו על כל המשפטים האלה של "אני אברר ואחזור אליך". מערכת ניהול לקוחות גם שולחת הודעת  SMS או וואטסאפ  ללקוח כדי לעדכן אותו על מצב ההזמנה שלו, כדי להודיע על מבצע חדש או כדי לתזכר אותו שקבעתם פגישה. כתוצאה מכך, אתם חוסכים זמן - גם שלכם וגם של הלקוח, וזה גורם ללקוחות להיות נאמנים יותר ולקנות יותר.

מה בעצם עושה תוכנה לניהול לקוחות?

פשוט מאוד: היא מאפשרת ליצור מאגר לקוחות נרחב בו הם מתחלקים לפי קטגוריות שונות, היסטוריית רכישות וכו', זה כולל את המידע האישי על כל לקוח (כתובת, טלפון, מייל, תאריך יום הולדת ועוד) ואת כל פרטי הרכישות שלו, השיחות שלכם וכו', ובצורה כזו מערכת ניהול לקוחות עוזרת לך לשמור על הלקוחות וגם לפנות לקהלים חדשים שדומים במאפיינים שלהם לקהל לקוחותיך.  

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מערכת ניהול הלקוחות שומרת ומסדרת עבורך את המידע שאמור לסייע בהבנת צרכי הלקוח והעדפותיו האישיות. כל הדאטה שנאספת במערכת לניהול לקוחות יכולה לעזור לצוות להבין אילו מוצרים הלקוחות הכי אוהבים, לכוון ולמקד את מערך השיווק של העסק, לשפר את הלוגיסטיקה, לדייק את הרכש והספקים.

מה האפשרויות של המערכת לניהול לקוחות שאנחנו בונים עבורך?

ניתן ליצור ולייבא רשימת לקוחות, לסווג אותה לפי הרגלי קניות או היסטוריית רכישות, ולהשתמש במידע כדי לתת להם בדיוק את מה שהם רוצים. בעזרת תוכנה לניהול לקוחות תוכל למיין את דוחות המכירות שלך לפי קריטריונים שונים: למשל, סיווג הלקוח, תאריך ביקור אחרון או איזה סכום השקיע במוצרים או שירותים שלך, וכך תוכל להבין את הרגלי הקנייה של הלקוחות שלך בצורה מעמיקה יותר.

ניתן להגדיר קבוצות של לקוחות, לסווג אותם לפי גיל, סוג שירותים שהם מתעניינים בהם או כל קריטריון אחר, כדי ליזום מבצעים שמתאימים בדיוק לכל קבוצה. זה יסייע למקסם את המכירות. המערכת עוזרת לך לפלח את קהל היעד ולנתח נתונים, מה שמאפשר לך להבין באיזה לקוחות כדאי להשקיע יותר, למי להציע, למשל, שובר הנחה וכו'.

ניתן לעקוב בקלות אחר כל הפעילות העסקית: תבדוק כמה מכרת ומתי, ובצורה כזו תוכל לגלות את המגמות וההשפעות ולשפר את אסטרטגיות של העסק. זה מתאפשר בעזרת עדכון של פריטים במערכת והתאמה של התוכנה בצורה מדויקת לצרכי העסק המסוים שלך.

אוטומציה הופכת את המכירות לתהליך שמתנהל לגמרי מעצמו, כדי שהכל יעבוד במהירות ובדייקנות, וכדי למזער את המקרים של טעויות אנוש, שכחה וכו'. תוכנה לניהול לקוחות דואגת במקומך לכל השגרה מול הלקוח: מייצרת מסמכים לפי תבנית, קובעת משימות בכל שלב של העסקה, שולחת SMS ללקוחות, יוצר דוחות מקוונים, מחשבת את עלות השירותים באמצעות המחשבון המובנה , וגם עוקבת אחר תאריכים חשובים (מזכירה לחדש את החוזה, להגיש חשבונית לתשלום, להציע שירות וכו'). הודות למערת ניהול לקוחות הצוות עושה פחות טעויות ומוכר יותר, מה שמסייע לדרג הניהולי: הוא מקדיש פחות זמן למעקב ותיקוני טעות ומקבל יותר משאבים לפיתוח האסטרטגי של העסק.

מערכת ניהול לקוחות - הכירו את הלקוחות שלכם טוב יותר

מערכת היחסים של כל חברה עם לקוחותיה היא סוג מיוחד של קשר בין-אישי. ניתן דוגמה פשוטה: כאשר הבריסטה מכין לכם את הקפה שאתם תמיד מזמינים עוד לפני שהספקתם לפתוח את הפה כדי להזמין משהו. דוגמה אחרת: המוכר בחנות הטלפונים הניידים יודע בן כמה הילד של הלקוח, כי הוא שוב הביא מסך שבור לתיקון. ואם נעתיק את זה למסחר אלקטרוני - שהאתר שאתה קונה בו מציע לך את המצרכים שאתה עשוי לאהוב וקולע לטעמך, או שהוא מכניס לך לסל את מה שאתה תמיד מזמין.

אלה לא סתם דוגמאות. אנו בחברת sbitsoft בנינו תוכנה לניהול עסק עבור עשרות לקוחות שלנו ולכן אנחנו יכולים לומר בוודאות: זה בדיוק מה שגורם ללקוחות לחזור לחנות, למקום שירות או לבית קפה שוב ושוב, ולא ללכת למקום הלא מוכר הראשון שהלקוח נתקל בו, אם זה ברחוב או בגוגל. וזה, למעשה, המפתח לסוד של התוכנה לניהול לקוחות: היא מאפשרת לך להכיר אותם טוב יותר. המערכת לא רק אוספת מידע, אלא גם מאפשרת לך לנתח את נתוני הלקוחות שהתקבלו. וזה, בתורו, פותח הזדמנויות חשובות עבור העסק שלכם.

ברגע שיש לך מערכת ניהול לקוחות שאתה מסתמך עליה, על סמך נתוני הלקוח שהתקבלו בה נבנית אסטרטגיית שיווק. על מנת לקדם עסק בהצלחה ולפרסם סחורות או שירותים, עליך להכיר את הלקוח שלך "בגובה העיניים". פרטי התקשרות של לקוחות ומידע אחר עליהם, שנאסף במקום אחד, מפשט את עבודתו של מנהל המכירות. אנשי הצוות שלך יידעו איך לתקשר נכון עם לקוח מהשנייה הראשונה שהוא מתקשר או נכנס לאתר, בלי לחפש את המידע לטופסי אקסל ישנים, להתנצל על העיכוב בהזמנה או שוב לומר "אני צריך לברר את זה, אחזור אליך".

לסיכום, היום קשה לדמיין עסק מודרני שיכול לנהל את לקוחותיו בצורה מיטבית ללא מערכת CRM או מערכת ניהול לקוחות. עצם העובדה שכל המידע נמצא במקום אחד מפשט מאוד את הפעילות אפילו של עסק זעיר, שלא לדבר על עסקים וארגונים גדולים.  

ועצה חשובה: אנו בחברת sbitsoft יודעים כיצד לבנות מערכת ניהול לקוחות אשר נותנת לך פיתרון כולל, ממצה את הפוטנציאל של העסק שלך ונבנית במיוחד בשבילך על ידי אנשי מקצוע, כי היא היחידה אשר תענה על כל הצרכים של העסק שלך.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521