icn
icn
icn
img

תוסף שליחת מיילים על מוצרים או עגלות שנצפו או ננטשו

img

אנו מציגים בפניכם תוסף ייחודי "Viewed products mailing", המספק את היכולת לשלוח מיילים אוטומטית ללקוחות על מוצרים שנצפו או עגלות שננטשו ולא הושלמו בעת הזמנה. פונקציונליות זו היא כלי שיווקי הכרחי לשמירת תשומת הלב של הלקוחות, על מוצרים שהוצעו או הזמנות שלקוח התחיל ולא השלים,כלי זה מגדיל את הסבירות לסיום רכישה באתר Opencart.

היתרונות העיקריים של התוסף כוללים:

  1. היסטוריה של מוצרים שנצפו ועגלות שננטשו: בממשק ניהול של המודול, ניתן לצפות בהיסטוריה של מוצרים שנצפו ועגלות נטושים. זה יאפשר לכם להיות  במעקב אחר פעילות הלקוחות ולנתח את התנהגותם באתר, מידע זה הכרחי עבורכם כדי לשפר אחוזי המרה באתר. 
  2. הגדרות תוסף גמישים עבור Opencart:
  • תזמון  Cron: כדי לבדוק ולשלוח מיילים באופן אוטומטי, המודול מספק קישור Cron שניתן להגדיר בהתאם לתדירות השליחה הרצויה.
  • מצב מפתח: על ידי הוספת הפרמטר &DEV לשורת הכתובת, תוכל להיכנס למצב מפתח ולקבל אפשרויות וכלים נוספים להתאמה אישית של המודול.
  • שפה ומטבע: בהגדרות המודול, ניתן לציין את השפה והמטבע למיילים שנשלחים.  הנכם יכולים לבחור ולהגדיר באופן ידני את השפה והמטבע עבור כל המיילים ללקוחות, או להשתמש במצב "auto", שיזהה באופן אוטומטי את העדפות השפה והמטבע של כל לקוח.
  1. שליטה גמישה בתזמונים ובהגדרות:
  • קביעת זמן לעגלה הנטושה: המודול מאפשר לך להגדיר מרווחי זמן לזיהוי עגלה נטושה. ניתן לציין אחרי כמה זמן המערכת תחשב את העגלה כנטושה ותשלח מייל מתאים ללקוח.
  • שליחת מיילים על מוצרים שנצפו: המודול מספק גם את היכולת להגדיר את מרווח הזמן לשליחת מיילים על מוצרים שנצפו. ניתן לציין כמה זמן לאחר הצפייה במוצר, יישלח אימייל מתאים ללקוח, לדוגמא עם איזה שהיא מבצע רלוונטית למוצר.
  1. הגבלת מספר המוצרים: תוכל להגדיר את מספר המוצרים המרבי שיוצגו במייל על מוצרים שנצפו. האופציה תעזור לבחור את המוצרים הרלוונטיים והמעניינים ביותר עבור כל לקוח, ובכך להגדיל את הסיכויים למכירה מוצלחת.

מודול "Viewed products mailing" הוא כלי שימושי לאוטומציה ואופטימיזציה של תהליך האינטראקציה עם הלקוחות. תן לתוסף זה להפוך את העבודה שלך לקלה יותר ולעסק שלך יעיל ורווחי יותר.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

הנכם יכולים להוריד את התוסף מחנות התוספים הרשמית בקישור Opencart או לפנות אלינו ולקנות ישירות מאיתנו ולקבל הנחה של 15% מהמחיר המופיע בחנות Opencart

https://www.opencart.com/index.php?route=marketplace/extension/info&extension_id=45132

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק
31-05-2023

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521