icn
icn
icn
img

תוסף מפת אתר XML עבור גוגל

img

אנו שמחים להציג בפניכם פתרון ייחודי - תוסף XML Sitemap Generator עבור Google עבור Opencart. תוסף זה תוכנן במיוחד ליצירת מפת האתר האתר שלכם, התוסף יהיה העוזר המושלם לקידום האורגני. בעזרת כלי רב עוצמה זה, תוכל ליצור בקלות ובמהירות מפת אתר XML התואמת באופן מלא להנחיות Google ו- Opencart. בדרך זו, האתר שלך ייסרק כראוי ויתווסף לאינדקס על ידי כל מנועי החיפוש המובילים.

אחד היתרונות העיקריים של תוסף זה הוא התמיכה הרב-לשונית שלו. ניתן ליצור מפות האתר עבור גרסאות שפות שונות של האתר, וזה היבט חשוב למשיכת קהל בינלאומי. יתר על כן, התוסף מספק את הגמישות להפעיל או להשבית מפות אתר עבור ערוצים שונים, כגון מוצרים, קטגוריות ודפי מידע. הנכם מחליטים אילו חלקים באתר נכללים במפת האתר ואילו לא. חוץ מזה, עבור כל ערוץ, הנכם יכולים להגדיר את העדיפות ואת תדירות השינוי, מה שמאפשר לך לייעל את הסריקה והאינדקס של האתר שלך Opencart.

תוסף XML Sitemap Generator עבור Google גם מסנן קישורים אוטומטית אסורים להוספה לאינדקס. הוא מנתח את קובץ ה-robots.txt של האתר שלך ומוציא את כל הקישורים האסורים ממפת האתר שנוצרה. למעשה הנכם יכולים להיות בטוחים שאתם מציגים רק תוכן מותר אשר, יוצג למנועי החיפוש.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

הגדרה והתקנה של תוסף XML Sitemap Generator עבור Google היינו תהליך פשוט ואינטואיטיבי. הנכם יכולים להתאים אותו בקלות לפי העדפותיכם . בנוסף, ניתן להגדיר את התוסף כך שייצור אוטומטית מפת אתר באמצעות משימת Cron. זה יאפשר להיפטר מהיצירה הידנית של מפת אתר ולסמוך על הכלי החזק הזה לחלוטין Opencart

היתרונות של התוסף XML Sitemap Generator עבור Google:

  • יצירה מפת אתר העומדת בהנחיות מעודכנות של Google.
  • תמיכה רב לשונית ליצירת מפת אתר בשפות שונות, כולל עברית.
  • רשומות איסורי אינדקס מקובץ robots.txt.
  • גמישות של תצורה ויכולת להפעלה דרך Cron.

סמוך על תוסף ה-XML Sitemap Generator ל-Google כדי ליצור את מפת האתר שלך וליהנות מהתוצאות ללא שום טרחה נוספת!

הנכם יכולים להוריד את התוסף מחנות התוספים הרשמית בקישור או לפנות אלינו ולקנות ישירות מאיתנו ולקבל הנחה של 15% מהמחיר המופיע בחנות Opencart

https://www.opencart.com/index.php?route=marketplace/extension/info&extension_id=42794

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק
31-05-2023

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521