icn
icn
icn
img

תוסף לעיבוד ושליטה על הזמנות ומשלחים

img

אנו מציגים בפניכם הרחבה ייחודית לפלטפורמת OpenCart - תוסף "Manage Order Senders". תוסף זה נותן לחנויות יותר גמישות ושליטה על תהליך עיבוד הזמנות ומשלוחים.

המאפיינים העיקריים של המודול כוללים:

1.      הוספת שדה מנהל להזמנה: Opencart התוסף "Manage Order Senders" מאפשר להוסיף שדה נוסף להזמנה, בו ניתן לשייך מנהל האחראי שיעבד וישלח את ההזמנה. זה מפשט את ארגון העבודה ואת חלוקת האחריות בתוך הצוות שלך.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

2.    השלמה אוטומטית של שדה שולח: בשדה המנהל יש תכונת השלמה אוטומטית לשיוך נציג אחראי המפשטת את תהליך בחירת השולח מרשימת המנהלים הזמינים. הנכם יכולים למצוא במהירות את השולח, באמצעות פונקציית החיפוש לפני הוספתו להזמנה.

בפאנל הניהול תמצא את האפשרויות הבאות:

  • ניהול אחראים על הזמנה: Opencart התוסף "Manage Order Senders" מספק ממשק נוח ליצירה, עריכה ומחיקה של רשומות אחראים על הזמנות. הנכם יכולים להוסיף אחראים חדשים, לציין את פרטי הקשר שלהם ולבצע את כל השינויים הדרושים לפי הצורך.
  • מידע מפורט על אחראי: ניתן להציג ולערוך מידע מלא על כל נציג אחראי, כולל שמו, פרטי הקשר, סטטוס הפעילות ומידע נוסף אחר.
  • חיפוש וסינון: Opencart התוסף "Manage Order Senders" מספק פונקציות נוחות לחיפוש וסינון אחראים על הזמנה לפי תאריכים. זה מאפשר לך למצוא במהירות את האחראי הנכון באמצעות הפרמטרים שצוינו ומקל על הניווט ברשימת השולחים, כמו גם להציג הזמנות שנשלחו אליהם.
  • סטטיסטיקת הזמנות: התוסף "Manage Order Senders" מספק מידע על הכמות והסכום הכולל בההזמנות, אשר טופל ע"י כל נציג אראי לפרק זמן מסוים. הנכם יכולים לעקוב בקלות אחר הביצועים של כל נציג ולנתח את התוצאות.

התוסף "Manage Order Senders" ישפר מאוד את תהליך ניהול ההזמנות בחנות שלכם ויאפשר עבודת צוות יעילה ומהירה יותר. הודות לתכונות הגמישות שלו וממשק ידידותי למשתמש תוכל לשלוט ביעילות על תהליך עיבוד ההזמנות.

הנכם יכולים להוריד את התוסף מחנות התוספים הרשמית בקישור או לפנות אלינו ולקנות ישירות מאיתנו ולקבל הנחה של 15% מהמחיר המופיע בחנות Opencart

https://www.opencart.com/index.php?route=marketplace/extension/info&extension_id=45101

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק
31-05-2023

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521