icn
icn
icn
img

תוכנה לניהול חדר כושר

זוכרים את חדרי הכושר שהיו לפני שלושים שנה? הם היו ממוקמים לעתים קרובות במרתף, הכילו מספר מצומצם של מכשירי כושר, ופנו למגוון די צר של אוכלוסייה. היום, כמובן, אנחנו נמצאים בעולם אחר. כיום מדובר במרכזי ספורט וכושר מודרניים עם תשתית מחושבת היטב, עיצוב מודרני, אינספור אופציות למתאמנים וצוות גדול, מקצועי ומיומן. הם פונים למגוון רב של אוכלוסיות וכמעט כל אחד הוא לקוח פוטנציאלי.

 

 

img


זו הסיבה לכך שניהול חדר כושר הפך למשימה עסקית מורכבת. בנוסף, התחרות בתחום הזה גבוהה והעלות של המנוי צריכה להיות אטרקטיבית למבקרים, ועדיין המרכז צריך להיות עסק רווחי. איך מתמודדים עם כל זה? אנחנו מציעים למרכזי ספורט תוכנה לניהול חדר כושר שתמנף את ההצלחה של העסק לשיאים חדשים.

כיצד תוכנה לניהול חדר כושר מביאה אתכם למתאמנים מרוצים יותר 

רשימה של תכונות של תוכנה לניהול חדר כושר יכולה להשתנות בהתאם לצרכים שלכם, כי כל מכוני כושר קצת שונים זה מזה, מתמחים לפעמים בסוג מסוים של לקוחות (למשל, נשים או צעירים), ויש להם תשתית שונה מאחרים.
אך התוכנה בכל מקרה מתמקדת בניהול חדר כושר, כתוצאה מכך היא מכילה מספר אפשרויות עיקריות: 
ניהול לקוחות וכל מה שקשור למנויים: קבלת תשלומים, עבודה עם כרטיסי מועדון. נתונים אישיים מוזנים במנוי של הלקוח. תוכלו גם להעלות תמונה, התוויות נגד רפואיות, מידע על צורת התשלום ועוד.
תשומת לב מיוחדת מוקדשת ליישום הדיאלוג עם קהל הלקוחות. לדוגמה, להתריע על שינוי בלוח הזמנים, לשלוח מבצעים, חבר מביא חבר וכדומה. הדבר חשוב במיוחד כיום, כאשר לקוחות רגילים לכך שהעסק מחזר אחריהם.
ניהול יומן: יצירת לוח חוגים, לוח העבודה של המדריכים וכדומה. 
ניהול כספים: התוכנה עוקבת אחר הפעילות הפיננסית של חדר הכושר, מחשבת הוצאות, בודקת בשבילכם מה רווחי יותר. במקרה שאתם גם מוכרים ציוד או אביזרי ספורט, אפשר לנהל דרך התוכנה רישומים של מלאי. כל הדיווח שלכם מאוחסן בצורה אלקטרונית.
התוכנה מנתחת את הגידול במספר המנויים, מה שמאפשר לקבוע את האפקטיביות של האסטרטגיה השיווקית, לראות את התוצאות של פעילות פרסום שאתם עושים.
ניהול צוות: תוכנה לניהול חדר כושר גורמת לכך שהפרודוקטיביות של הצוות מוצגת בצורה ויזואלית. תוכלו בקלות לקבוע מי המדריך המבוקש ביותר שהרישום אצלו גבוה ויש ביקוש לחוגים שהוא מעביר. 
ניהול מידע: מספר גדול של נתונים אנליטיים מסייעת לקבוע את הכיוון של העסק, מה כדאי לפתח, איזה מכשירים, תחומים או חוגים להוסיף. 

איך תוכנה לניהול חדר כושר עוזרת לכם לקדם את העסק לשיאים חדשים

חשוב לדעת שאצלנו אין אלמנטים מיותרים בתוכנה שעלולים להסיח את תשומת הלב ולהשפיע על זרימת העבודה. כל מה שאתם זקוקים לו בעסק שקשור לבריאות ולכושר, מיושם בפשטות וביעילות.
המערכת גם אינה מציגה דרישות חומרה רציניות שיאלצו אתכם להשקיע בציוד חדש ויקר של מחשבים עבור תוכנות חדשות. חשוב גם לציין שכל המידע אודות הלקוחות נשמר אצלכם ומהווה בסיס לפעילות בהמשך.
אנחנו נותנים לכם את האופציה שהתוכנה תהיה מעוצבת לפי השפה המיתוגית שלכם, עם הלוגו שלכם ובצבעים שלכם. בנוסף, מספר רב של משתמשים יכולים לעבוד עם התוכנה, בהתאם לזכות הגישה שהמנהל נותן להם.
אם יש פונקציות שחסרות לכם בתוכנה, למתכנתים שלנו יש את הניסיון והכישורים הדרושים כדי להרחיב את הרשימה הפונקציונלית ולתת לכם את כל הצרכים שלכם בתוכנה אחת.
 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521