icn
icn
icn
img

תוכנה לניהול מחסן

תוכנה לניהול מחסן היא בעצם מודול מערכת ניהול המחסן, המשולב במלואו במערכת ניהול המידע הארגוני (ERP), שהופכת לליבה של פעולות המחסן שלכם. המודול אחראי על אופטימיזציה של רמות המלאי ושיפור היעילות של פעולות המחסן על ידי ניהול ובקרה של תנועות האחסון והמלאי שלכם. איך זה פועל ומדוע זה משתלם? על כך נספר במאמר זה.

img

כיצד תוכנה לניהול מחסן תעזור לכם בהפעלה היומיומית

כמו שאמרנו, התוכנה לניהול המחסן גורמת לכל התהליך התפעולי להיות נשלט הרבה יותר, משלב הבאת הסחורה ועד שהיא יוצאת ללקוח, וזה כולל את כל השלבים של ניהול המלאי והאיסוף, חשבונאות וכו'. עדכונים שוטפים של המלאי יגיעו היישר לנייד שלכם.
עם מערכת ניהול המחסנים, הארגון שלכם ייהנה מסנכרון בזמן אמת בין מחסנים אוטומטיים למערכת ה-ERP  לצורך התאמות מיידיות להזמנות עבודה, הקצאות מלאי, משלוחים והזמנות. מערכת ה-ERP-WMS המשולבת מחשבת את יתרות המלאי המדויקות, מונעת טעויות וחוסכת זמן ומשאבים. כמו כן, מערכת ניהול מחסן יכולה להיות מופעלת באזור בודד ומבודד של המחסן שלך או עם פעילות מחסן בודדת, ובהמשך ניתן ליישם אותה בשלבים, לרבות עם יכולות כיבוי הדרגתי בעת הצורך.
בעבר תוכנות ניהול מלאי נחשבו למותרות והצריכו הוצאה כספית לא מבוטלת, אך כיום אין זה כך. למרות שהתוכנה היא בתשלום, אין צורך בהשקעה גדולה כדי לרכוש מערכת לניהול מחסן – התוכנה, בהיותה מודול שמתחבר למערכת ה ERP שלכם, מתאימה לכל כיס.
צריך הרבה יותר מתוכנת ניהול מדפים למחסן, חכם ומקצועי ככל שיהיה, כדי לשמור על המלאי והעסק במלוא התפוקה.
מרכזים לוגיסטיים ומחסני הפצה הם היום נחלתן של חברות רבות מאוד. לכל זה אנו מציעים פיתרון ניהול ממוחשב. התוכנה לניהול מחסן מסייעת לייעל ולהבריא ניהול של מערכות לוגיסטיות ואופטימיזציה של מערכת ההפעלה של חברות. תוכנת ניהול מחסן תורמת לניהול טוב יותר של הפריטים שנאספו במחסנים, מעקב אחר תאריכי תפוגה וכדומה.

כיצד תוכנה לניהול מחסן מסייעת להצליח בהתייעלות המחסן

כמו שאמרנו, תוכנה לניהול מחסן מאפשרת להניע תהליכים אוטומטיים לפעולות שונות בשלבי פעולת המלאי: קבלת מוצרים למלאי מספקים שונים, חלוקת המלאי למדפים או למקומות האחסון השונים, איסוף מוצרים לספקים השונים, אריזה, ניהול מוצרים למשלוח, ספירת מלאי ועדכון המלאי.
המערכת הממוחשבת המרכזית מאפשרת חישוב של כל התהליכים בארגון בצורה זו - מה שיאפשר לארגון להתייעל, לצמצם שגיאות הקלדה, לקצר זמן עבודה ולחסוך בהוצאות. חשוב לדעת שתוכנה לניהול מחסן פועלת על שרת בודד ללא צורך בציוד מיוחד והתאמות נוספות.
עבודתם של עובדי המחסן תשתנה ותהפוך לקלה ופשוטה ותאפשר התמצאות קלה באמצעות שימוש במסוף.
גם שמירה על הסדר במחסן תהיה טובה יותר כך ותאפשר פינוי והחזרה של פריטים במחסן בקלות וללא טעויות.
סידור ויעילות זו יקצרו גם את זמני האספקה ​​בעת קבלת ההזמנות ויקצרו את זמן ההגעה שלהם ללקוחות.
כל מנהל יודע שברגע שעבודת העובד בארגון פשוטה ויעילה יותר, גם עבודת הניהול הופכת ליעילה יותר וטובה יותר בהתאם.
התוכנה גם מאפשרת בקרה וניהול של מספר מחסנים בו זמנית ללא הבדלים וללא צורך בעבודה ידנית.
תוכנה לניהול מחסן גם מוציאה דוחות שיאפשרו ניטור ובקרה בזמן אמת לאחר כל שלב בעבודה.

שיפור וייעול שלבי העבודה השונים

מערכת המחשוב מאפשרת למנהל לקבוע את האסטרטגיה לעובדים בהתאם למשימות השונות ולבחון את אופן העבודה וקצב העבודה כך שניתן להגדיר את המשימות עצמן בהתאם - מנהל יכול לבחון את משך זמני העבודה בכל שלב והצבת יעדים לשיפור בהתאם להוספה וייעול העבודה בארגון.
המערכת גם תאפשר למנהל לזהות יחידות עבודה חלשות ולטפל בהן בכל רגע נתון. מניעת הוצאת סחורה מהמלאי ללא רישום, ניהול זמן יעיל לכל העובדים וניהול יעיל יותר של כוח האדם, כל אלה תוצאות של תוכנה לניהול מחסן. הגדרת משימות ממוחשבת אף היא מתאימה יותר לניהול צוות מחסן ומפחיתה בעיות.
עבודות המחסן באמצעות מערכת לניהול מחסן מייעלות גם את כל שלבי העבודה בנפרד - למשל, ניתן לבצע איסוף מוצרים בצורה מתוכננת מראש. מנהל העבודה יכול לקבל את ההזמנות ולנהל את עבודת הליקוט.
לסיכום, לתוכנת ניהול מחסן יש כל כך הרבה יתרונות שהמחשבה על ניהול רצפת ייצור או מחסן ומכירת פריטים בלעדיה נראית כמעט בלתי אפשרית.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521