icn
icn
icn
img

מונחי מפתח ERP להבנת המונחונים החשובים ביותר בתחום ERP

אין ספק שתחומים טכנולוגיים דורשים הבנה בסיסית כדי שיהיה יותר פשוט וקל להתחיל בתהליכי הטמעה ואימוץ של תוכנות. מתכננים בקרוב הטמעה של מערכת ERP בארגון שלכם? מעולה! אספנו לכם כמה מושגי מפתח מעולם ה-ERP שבטוח יוכלו לסייע.

 

img

רגע רגע, מה זה בכלל ERP?

תוכנת ERP, היא תוכנה שכל המטרה שלה זה לסייע ולייעל תהליכים פנים ארגוניים חוצי מחלקות, העברת חלק מהתהליכים לכדי אוטומציות ובמילים אחרות לשפר את התהליכים בתוך הארגון במטרה להגיע ליותר תוצאות עסקיות וליותר יעדים.

מילות מפתח הן בעצם הבסיס להבנה מעמיקה יותר של תוכנת ERP הבנה מעמיקה יותר של התהליכים ואפשרות לנווט ולהשיג שיח פורה מול החברה שבה בחרתם.

מונח 1: ERP בענן

היום, ספקי ERP מגדירים את עצמם ביחס לענן. אין ספק שענן הפך להיות סופר פופולארי בכל מיני תהליכים, גם כאשר אנחנו מדברים על גיבוי ואחסון וגם כאשר אנחנו מדברים על הטמעת תוכנה. מגזין פורבס הציג לאחרונה נתונים המצביעים על כך ש-47% מהארגונים מתכנ יים להעביר את החשבונות שלהם לענן תמש עד עשר שנים.  קיימים היום פתרונות ענן מלאים לחלוטין ויש גם פתרונות ענן היברידיים.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מונח 2: ERP מאוחד

חלק מהפתרונות שיציעו לכם, ימוסגרו כחבילות ענן. מדובר על המערכות המתקדמות ביותר בעולם שניתן לרכוש אליהם רשיון. שימו לב, לכל תוכנת ERP תצטרכו לקנות רשיון. חשוב מאוד לוודא כי התוכנה שבחרתם כוללת את כל המודולים שאתם צריכים ויתרה מזאת, עליכם לוודא כי המודולים האלו לא מתנגשים אחד בשני.

פתרון ה-ERP המאוחד בעצם מציע פתרון בו כל הפונקציות נמצאות במקום אחד ואין צורך לרכוש רשיון לכמה תוכנות שונות במקביל. 

מונח 3: מערכת ERP שניתנת להגדרה אישית

כשאנחנו קונים רשיון למערכת ERP, אנחנו בעצם קונים רשיון לחלקים הבסיסיים שלה אבל ללא ההתאמות שהעסק שלנו צריך. על מנת להתאים את תוכנת ה-ERP לצרכים הארגוניים שלכם, עליכם לבצע הטמעות מיוחדות והתאמות מיוחדות ולכן, נדרש עבודת טכנאים (או מיישמים).

לכן, חשוב לבחור בחברה שיודעת לבצע את ההתאמות האלו אבל לא רק, חברה שגם תדע לתת לכם את ההמלצות לשדרוגים רלוונטיים בהמשך.

במקרה הזה מערכת ERP שניתנת להגדרה זה בעצם ERP בהתאמה אישית. 

מונח 4: הרחבת מערכת ERP

מערכת ERP היא מערכת שניתנת להרחבה. זה יכול לשרת אותנו בכל מיני פרמטרים, בין אם בכמות המשתמשים שנרצה לתת להם רשיון, בין אם במודולים שנרצה להטמיע ובין אם בזכרון ובהרחבת הרשיון לפונקציות נוספות. במילים אחרות, מערכת ERP היא מערכת ורסטילית שניתנת לשינוי והתאמה.

למה אנחנו צריכים מערכת ERP בארגון?

מערכת ERP היא מערכת שכל המטרה שלה זה להקל על העובדים ולבצע פעולות אוטומטיות מבלי להשתמש ביד אדם כלל. מערכת ERP עוזרת למטרות כמו:

  • שיפור התוצאות העסקיות
  • ניהול משימות יעיל
  • מעקב אחר משימות העובדים
  • חיבור בין המחלקות השונות בארגון
  • אוטומציות עסקיות
  • ייעול תהליכים

במילים אחרות, מערכת ERP היא אחד מאבני הבסיס להקמת ארגון. המערכת הזאת מאפשרת לכם מעקב, גיבוי וגם ייעול תהליכים.

מחפשים שותף לדרך? הכירו את Sbitsoft

עם נסיון של שנים ומאות לקוחות מרוצים, אנחנו יכולים להגיד ש-Sbitsoft  היא החברה המתאימה ביותר לתהליך. אצלנו תוכלו לקבל את הצוות המקצועי ביותר לניהול תהליך ההטמעה, כדי שתקבלו את המערכת האידיאלית עבורכם בזמן הקצר ביותר.

אנחנו מתמחים בהטמעת מערכות ERP, הטמעת מערכות CRM, בניית אתרים וניהול תהליכים טכנולוגיים נוספים. מקצועיות אצלנו זה דרך חיים וחלק בלתי נפרד מה-DNA של החברה.

סיכום

אז מה היה לנו במאמר? דיברנו על מה זה מערכת ERP באופן כללי והסברנו קצת מה המטרה שלה בארגון ולאן היא יכולה להוביל אתכם. בנוסף לכך, ציינו כמה מונחי מפתח במערכות ERP, כדי שתוכלו להבין על רגל אחת לאיזו מערכת כדאי לכם לכוון ומה יכול לעזור ולתרום לארגון שלכם.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521