icn
icn
icn
img

מגמות CRM למעקב: עתיד ניהול יחסי לקוחות

הטכנולוגיה המתקדמת שהשוק מציע מאפשרת ליותר ויותר עסקים להבין לעומק את קהל הלקוחות שלהם ומאפשר להם לבצע פרסונליזציה עבור כל לקוח. כלומר, במקום להעמיס על הלקוח פרסומים, הטבות ושיווק, אפשר למקד שיווק ייחודי עבור כל קבוצת לקוחות ולהפוך את כל תהליכי השיווק ליעילים וממוקדים וזה לא רק, מערכת CRM טומנת בתוכה מגוון רחב של אפשרויות.

 

img

מה זה בכלל מערכת CRM?

אנשים רבים נוטים לערבב את כל המערכות לעסק שלהם וחשוב לבצע הפרדה בין היכולות של כל מערכת. מערכת CRM היא מערכת המיועדת לניהול קשרי לקוחות. CRM זה בעצם האותיות של Costumer relationship management. לא מעט בעלי עסקים נוטים להתבלבל בין מערכת CRM למערכת ERP אבל הן שונות לגמרי.

מערכת ERP מיועדת לניהול תהליכים בתוך העסק ובין המחלקות השונות. כמו כן מערכת ERP מאפשר ניהול תהליכים אוטומטיים בתוך הארגון ונותנת בעיקר מענה לייעול ושיפור העבודה עצמה. לעומת זאת מערת CRM מאפשרת ניתוח מעמיק של התנהגות הלקוחות ומאפשרת להעמיק ולשפר את מערכת היחסים ברמה השירותית.

למה אתם חייבים מערכת CRM?

האמת? כל עסק חייב מערכת CRM, כמובן אם אתם רוצים לשפר ולהעצים את חווית הלקוח שלכם. אם נסתכל על אתרי איקומרס לדוגמא (חנויות וירטואליות) נגלה שאת רוב ההכנסות מבצעים לקוחות חוזרים. אם נדבר קצת נתונים מבחינת יחסים, כ-75% מהרכישות מבצעים כ-25% משתמשים שכבר רכשו אצלכם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

יתרה מזאת, עלות של לקוח חדש היא בערך פי 2 מעלות של לקוח חוזר! בעיקר מפני שכלי Retention זולים הרבה יותר מכלי פרסום ברשתות החברתיות או במנועי חיפוש. יתרה מזאת, קמפיין רימרקטינג יהיה (ברוב המקרים) זול משמעותית מקפיין גיוס לקוחות.

אבל כסף זה לא הכל, למרות שאנחנו מדברים על עסק. לקוחות מחפשים גם משמעות, ערכים ולא פחות חשוב חוויה. מערכת CRM מאפשרת לכם לתת חוויה מדהימה ללקוח שלכם. לשם הדוגמא, תחשבו שאתם צריכים לשוחח עם שירות לקוחות של חברת נעלים בנוגע לזוג שרכשתם ויש בהן פגם. ללא מערכת CRM בכל פעם שתצלצלו לשירות הלקוחות תצטרכו להסביר את הבעיה מהתחלה או לקוות שתתקלו באותו הנציג שעזר לכם. מערכת CRM מאפשרת לתעד את השיחות ולהמשיך טיפול בלקוח מהנקודה בה הפסקתם.

בנוסף לכל אלו, מערכת CRM מאפשרת לכם להוציא דו"חות ולנתח אותם, כך תוכלו להבין מה הנושאים עליהם מקבלים הכי הרבה פניות בשירות הלקוחות ולזהות בעיות במוצר או בתהליך ולשפרו.

מה כרוך בתהליך?

מערכת CRM היא מערכת שמשתנה מארגון לארגון, בהתאם לצרכים. לכן, השלב הראשון הוא אפיון הצרכים שלכם והמטרות שלכם בהטמעת המערכת. בשלב השני ניישם את המודולים שיתאימו לכם כמו צ'ט שיתממשק למערכת שלכם, אוטומציות לשליחת מסרים ללקוחות או כל דבר אחר שישפר את העבודה שלכם. לאחר מכן, נכין את כל מה שצריך להטמעת המערכת ויאללה נתחיל בביצוע.

אם כבר הטמעת מערכת CRM אז רק עם Sbitsoft

לא מעט בעלי עסקים חוששים להיכנס לתהליכים טכנולוגיים, בעיקר כי הם עלולים לקחת הרבה זמן ולעלות יותר מהצפי הראשוני. אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם שאם עושים את זה נכון ועם צוות מקצועי, תוכלו ליהנות גם מתהליך מהיר וגם מעמידה מדויקת בתקציב.

עם sbitsoft  תוכלו להטמיע את כל המערכות שישפרו את הארגון שלכם כבר מחר בבוקר, לרבות הטמעת מערכת ERP, הטמעת מערכת CRM ואפילו בניית אתרים. כל תהליך טכנולוגי שאתם צריכים אנחנו יודעים לעשות בצורה המקצועית ביותר והטובה ביותר.

סיכום

אז במאמר הסברנו מה היא מערכת CRM ומה ההבדל בינה לבין מערכות אחרות שהטמעתם. בהמשך המאמר הסברנו למה מערכת CRM רלוונטית וחשובה לכל ארגון ומה היתרונות שיש לה כדי לשפר את חווית הלקוח שלכם. בסופו של המאמר הסברנו על רגל אחת, איך עובד תהליך הטמעת מערכת CRM בארגון.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521