icn
icn
icn
img

כיצד להשתמש בתוכנת ה-ERP שלך כדי לקבל החלטות טובות יותר

תוכנות ה-ERP הן מפלאי עידן האינטרנט והעולם המודרני. הן מקלות ומשפרות את ניהול העסק, ולאט לאט הופכות להיות מאפיין חובה במשק העסקי כיום. נסביר כיצד שימוש בתוכנת ה-ERP שנפתח עבורך בSBitsoft- תעזור לך לקבל החלטות טובות יותר.

 

img

הקדמה

מאז שחר העולם העסקי, לוגיסטיקה היוותה מכשול גדול בפני כל עסק – בין אם חדש, מבוסס או גדול. בכדי להקל על קשיים אלו, נוצרו תוכנות ה-ERP, אותן אנו מפתחים בSBitsoft. לתוכנות אלו יתרונות רבים – הבנה ושימוש נכון בהן תוביל לקבלת החלטות ולסידור העסק בדרך אופטימלית. במאמר זה נציג את התוכנות הללו, את היתרונות שלהן, איך לעבוד איתן וכיצד להשתמש בהן בכדי לקבל החלטות עסקיות טובות יותר.

תוכנות ERP – מה זה

תוכנות ERP – או בשמן המלא Enterprise Resource Planning – הן תוכנות שעוזרות בניהול העסק. השימוש בהן מקנה "משפך" אליו תזרום כלל האינפורמציה של העסק: מידע כללי, משאבי אנוש, ייצור, שרשרת אספקה, שירותים, רכש ועוד. תוכנת ERP תעזור לנהל את כלל עמודי התווך הללו בתוך פורטל ייעודי יחיד. אנחנו בSBitsoft - מציעים שירותי פיתוח תוכנות ERP מותאמות אישית, בדיוק בשבילך.

יתרונות התוכנה

היתרונות לתוכנת הERP שנפתח עבורכם רבים ונרחבים. שימוש בתוכנה תאפשר פרודוקטיביות ניהולית מוגברת. היא תאפשר הבנה מעמיקה יותר של הפן הלוגיסטי של העסק. בנוסף, היא תגביר את תדירות וקצב העדכונים השוטפים. מעבר לכך, היא תצמצם את הסיכונים שניקח כבעלי עסקים. בין היתר נרוויח גם נגישות ושימוש פשוט יותר עבור עובדינו. לבסוף, היא תאפשר גמישות בניהול העסק – בין אם לעובדים המשרדיים שנעסיק או לנו כבעלי עסקים.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

איך הן עובדות

תוכנת ERP בנוייה לרוב ממספר תבניות מודולריות המורכבות ממאגרי נתונים מסונרכנים. כל אחת מהתבניות הללו יתמקדו באחד מהתחומים העסקיים – כלכלה, משאבי אנוש, מכירות, רכש, ספקים וכו'. כלל מאגרי הנתונים הללו יעבדו בסנכרון אחד עם השני, בצורה אינטרקטיבית ותגובתית לגמרי. חברות שבחרו להשתמש בתוכנה שלנו יוכלו לבחור באיזה מהתבניות הללו ירצו להשתמש ולבצע התאמה אישית מדוייקת לצרכיהם. ניתן לרכוש את התוכנות אהלו בצורת מודל מינוי או בצורת מודל רישום בענן.

אינטגרצית תוכנת ERP

תוכנות הERP שנתאים לכם יספקו מנעד עצום של כלי תפקוד עסקיים, אך בכדי להוציא מהן את המיטב תידרש הטמעה והשמה שלהן בהתאם לפעילות העסק הנוכחי. בכדי ליישם את תוכנות אלו, נסכרן את המידע שלהן עם התוכנות השונות בהן אתם משתמשים בעסק – ניהול קשרי לקוחות, ניהול משאבי אנוש, פלטפורמות E-Commerce ואף תוכנות ERP אחרות. אינטגרציית הERP שנבצע, לאחר תהליך מאתגר זה, תוביל לאיסוף כלל הנתונים הרלוונטיים לניהול הלוגיסטי של העסק שלכם במקום אחד.

קבלת החלטות טובות יותר

הפקטור החשוב ביותר לקבלת החלטות עסקיות טובות הינו נגישות לנתונים הנכונים, בזמן הנכון, בזריזות ובקלות. היכולת להגיב במהירות, תוך יישום נתונים רלוונטיים, לבעיות השונות שיצוצו במהלך ניהול עסק יוביל להצלחה טוטאלית בקבלת החלטות. בעזרת תוכנת הERP שנפתח עבורכם תוכלו לנצל את ההזדמנויות הנכונות שיגיעו למפתן הדלת שלכם, ובכך לקבל יתרון תחרותי בשוק העסקי. כלי זה יאפשר לכם להעביר את המידע הנדרש לעובדים השונים שלכם בזמן הנכון, בצורה מסודרת ומדוייקת. תוכנת הERP אשר נתאים עבורכם תעזור לכם לאסוף נתונים רלוונטיים ולעבד אותם בכדי לקבל תובנות שונות ובכדי להבין את העסק שלכם בצורה שלמה יותר.

יישום נכון

בכדי לקבל החלטות טובות יותר, נשאף להתאים את תוכנת הERP שנפתח עבורכם לצרכים השונים שלכם ולמשאבים הנוכחיים בהם אתם משתמשים כיום. לאחר הבנייה, האינטגרציה וההתאמה שאנשים המקצוע של SBitsoft יבצעו עבורכם, תוכלו לגשת לכלל הפרטים הרלוונטים בעת קבלת החלטות. הגישה המהירה לאינפורמציה זו תוביל לקבלת החלטות טובות יותר. הדגש כאן הוא על יישום נכון של תוכנת הERP בהתאם ובמקביל לפעילות העסק השוטפת שלכם.

לסיכום

תוכנות ERP הן כלי חשוב וחזק – השימוש בהן מומלץ ואף הכרחי לכל עסק בעל צרכים לוגיסטיים ותפעול שוטף אשר משלב בין מגוון רחב של מאגרי נתונים. יישום נכון של תוכנות אלו יעזור לכם לצייר תמונה עסקית מדוייקת ורחבה יותר, ובכך תוביל לקבלת החלטות עסקיות תגובתיות, מושכלות ובהגדרה אחת – טובות יותר. תוכנת הERP שנפתח עבורכם תהווה את כלל הפקטורים האלו, ועוד.

על SBITSOFT

SBITSOFT הינה חברה המתמחה בקידום אתרי אינטרנט גדולים וקטנים. צוות העובדים כולל עשרות אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בשוק. בכדי לבחור בתוכנת הERP המתאימה ביותר לעסק שלך, ובכדי לבצע אינטגרציה נכונה שלה בתוך סדר העבודה שלך, מומלץ ליצור קשר עם אנשי המקצוע שיוכלו לתת לכם את הייעוץ והשירות הטוב ביותר.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521