icn
icn
icn
img

היתרונות של מערכות ניהול מלאי מבוססות ענן

מערכת ניהול מלאי היא כלי נדרש לכל עסק אשר עובד מול ספקים באופן קבוע, אדרבא כשמדובר בעסק בעל עבודת רכש וסחר מבוסס מלאים באופן סדיר. במאמר זה נסביר את היתרונות של מערכות ניהול מלאי מבוססות ענן אותן תרוויחו בעת רכישת מערכת ERP מותאמת אישית מבית SBitsoft.

 

 

img

מהן מערכות ניהול מלאי

מערכות ניהול מלאי הן הכלי הנגיש והמומלץ ביותר למטרת ניהול כלל האלמנטים שנוגעים בניהול מלאים. הן פועלות בתהליך בו עוקבים אחר המוצרים שעוברים בעסק, לאורך כלל שרשרת הסיפוק (מהספק ועד לעסק או ללקוח). הן מקנות את היכולת לעקוב אחר כלל המלאים שברשות העסק, היכן הם עומדים, הכמויות שברשותנו וכו'. מערכת הERP אשר תפותח במיוחד בשבילכם, בהתאמה אופטימלית על ידי אנשי המקצוע שלנו ב- SBitsoft - תאפשר סדר וארגון לעסק שלכם.

מערכת ניהול מלאי מבוססת ענן

אלו מערכות ניהול המלאים החדשות, המעודכנות והמבוקשות ביותר בשוק כיום. מערכות ניהול מלאי מבוססות ענן מאפשרות את כלל הכלים המצוינים לעיל, בשימוש בגישה אינטרנטית (דרך דפדפן) ודרך כל מכשיר המחובר לרשת (טלפון חכם, טאבלט, לפטופ, טלוויזיות חכמות וכד'). זוהי מערכת עדכנית שצברה מוניטין רב לאורך השנים, אותה תקבלו בעת רכישת שירותי פיתוח והתאמה של מערכת ERP מאיתנו.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

5 יתרונות של מערכת ניהול מלאי מבוססות ענן מבית Sbitsoft

למערכת שנפתח לכם יתרונות רבים. החל מנגישות, דרך ביטחון ועד לעלויות. להלן חמש יתרונות שמקנות מערכות ניהול מלאי מבוססות ענן שSBitsoft תפתח עבורכם:

1. נגישות

ראשית, אי אפשר להתעלם מהפיל בחדר – הנגישות האבסולוטית שמאפשרות מערכות ניהול מלאי מבוססות ענן הן פנומנאליות ומהפכניות. ניתן להיכנס, לצפות ולעדכן אותן מכל מקום, בכל שעה, בכל מצב. בין אם תרצו להתחבר אליהן דרך הסמארטפון, דרך הטאבלט, או אפילו דרך מערכת הבלוטוס' של הרכב (בתנאי שהיא מחוברת לרשת), תוכלו לעשות זאת תמיד, בין רגע.

2. אבטחה

מערכות מבוססות ענן אמנם מבוססות במקום חיצוני, אותו בפוטנציאל בכלל לא נדע, אך זו חלק מהחוזקה שלהן. מיקומן יכלול אבטחה סדירה והדוקה מבית החברה שמאחסנת אותם, ביחד עם מידע על מלאים של עסקים רבים. מעבר לכך, מערכות איכותיות ישקיעו הדוקות באבטחת מידע – “Cyber Security” – ובמרבית המקרים יהיו בטוחות יותר מהחזקת מערכת מבוססת מחשב שולחני במיקום העסק.

3. מהירות

כמו בשאר העולם המודרני, גם כאן מערכת שמתבססת על האינטרנט הינה המהירה ביותר. מערכות ניהול מכיוון שמערכות מבוססות ענן פועלות על שרת חיצוני דרך חיבור לאינטרנט, ולהבדיל מביסוס על חומרת מחשב, הן יהיו מהירות על כל מדיום עכשווי – בין אם מחשב, טלפון, טאבלט או כל מכשיר אחר בעל גישה.

4. תחזוקה

זהו פלא נוסף של עידן האינטרנט והמודרניזציה – בעת צורך בתחזוקה או תיקון מערכת ניהול מלאי מבוססת ענן – שיחה פשוטה לתמיכה הטכנית של החברה שמספקת את מערכת ניהול המלאי מבוססת הענן יכולה לסדר כל בעיה, ברוב המקרים.

5. עלות

חברת Sbitsoft מפתחת מערכות ניהול מלאי Custom לפי בקשת הלקוח. עם העלות הזו מקבלים תמיכה טכנית, אחסון ותמורה מותאמת אישית לעסק. אמנם הפיתוח של מערכת כזו יכולה לעלות יותר משכירת מערכת אחרת אך בסופו של דבר העלות החודשית של המערכת אשר שכרתם תעלה לכם לאורך שנים הרבה יותר מהפיתוח שהוא חד פעמי ולאחר מכן המערכת שייכת לכם. מה עוד שאצלנו תמיד תוכלו לבקש פיתוחים נוספים אשר דרושים לכם מה שבד"כ לא ניתן לעשות במערכות מושכרות או קנויות אחרת.

מדוע מומלץ לרכוש מאיתנו מערכת ERP מבוססת ענן שמתאימה בול לכם

כפי שניתן לקרוא במאמר זה, למערכות ניהול מידע מסוג ERP יתרונות רבים. עובדה זו מתעצמת כשמדובר במערכת ניהול מידע מבוססת ענן. בנוסף ליתרונות הרבים הללו, תקבלו גם התאמה אופטימלית בדיוק לצרכים של העסק שלכם. אנחנו ב- SBitsoft שואפים תמיד לשירות דינאמי ותשואתי עבור לקוחותינו. בעת פיתוח מערכת הERP המושלמת שלכם, נדאג לספק חוויות שירות נעימה ופרודוקטיבית במיוחד עבורכם.

לסיכום

מערכות ניהול מידע מבוססות ענן הינם כלי נחשק ומומלץ לכל בעל עסק בעל צרכי ניהול מלאים, ניהול לוגיסטי, ניהול תפעולי וכו'. בכדי שמערכת הERP תתאים בדיוק לעסק שלכם, רצוי לגשת למומחים בתחום בכדי לקבל פיתוח אופטימלי לצרכים שלכם. למערכות ניהול המידע הללו אמנם יתרונות רבים, אך ללא התאמה לצרכים שלכם לא תוכלו לנצל בצורה אידאלית את היתרונות הללו.

על SBITSOFT

SBITSOFT הינה חברה המתמחה בפיתוח מערכות ERP, CRM ועוד. צוות העובדים כולל עשרות אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בשוק. בכדי להתאים את מערכת ניהול המלאי האידאלית לכם, מומלץ ליצור קשר עם אנשי מקצוע שיתנו את המענה הטוב והמושכל ביותר בכדי למקסם את התוצאות של פיתוח התוכנה המותאם בדיוק בשבילכם. אנו ב- SBitsoft - מתחייבים על השירות המקצועי והמשתלם ביותר בשבילכם.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521