icn
icn
icn
img

חשיבות הטמעת מערכת ERP בארגון

מערכת ERP בתוך ארגון, מתייחסת בעצם לתוכנת ניהול עסק שכל מטרתה זה לייעל את העבודה היומיומית ולהפוך כמה שיותר חלקים ממנה לאוטומטית. מערכות מהסוג הזה, בעצם מאפשרות לנהל מחלקות שלמות בתוך ארגונים כמו משאבי אנוש, הנהלת חשבונות, פיתוח עסקי ועוד. מה המשמעות של מערכת ERP ולמה זה כל כך חשוב?

 

img

מערכת ERP

בואו נודה באמת. אין היום כמעט בית עסק שמרשה לעצמו להתנהל בלי מערכת ERP. אבל רגע, לפי שאנחנו צוללים לעיקר, מה זה בכלל מערכת ERP? ראשי התיבות של ERP זה בעצם Enterprise resource planning, הרעיון הוא לשלב את כל ההיבטים השונים של העסק בתוכנה אחת. באופן הזה חברות יכולות לאחד את כל התהליכים שלהם והמידע שלהן ולהפוך את הפעילות לשקופה יותר נגישה יותר ואפילו אוטומטית יותר.

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין מערכת ERP, למערכת CRM אבל השתיים שונות לחלוטין.

 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

למה חברה צריכה להטמיע מערכת ERP?

מערכת CRM יותר תומכת בעולמות ניהול הלקוחות, לעומת ERP שהיא בעיקר תומכת בעסק עצמו. מה היתרונות במערכת הזאת ולמה חשוב להטמיע אותה?
1 | חיסכון בעלויות
מערכות ERP נחשבות להשקעה די גדולה לארגון מבחינת השקעה כספית וגם מבחינת המשאבים. לכן, בעלי עסקים רבים נמנעים מליישם אותם בארגון. אבל מדובר על טעות גדולה. בסופו של דבר, אי אפשר לאמוד סכום כלשהו רק בעלויות ההקמה שלו. ERP אומנם עולה סכום בלתי מבוטל בתור התחלה, אבל לטווח הארוך היא חוסכת המון (המון!) כסף. 
זה יכול להיות בדוחות תפעוליים שהמערכת תוציא במקום עובדים, זה יכול להיות בניהול שוטף שעלול להתקל בטעויות בניהול ידני ולגרור עלויות כספיות, או בכל דבר אחר. תחשבו על עולם אוטופי בו אתם מנהלים את כל העסק במקום אחד.

2 | יותר פרודוקטיביות
כשהכל נמצא בתוכנה אחת, הצוותים במחלקות השונות יכולים לשתף פעולה ולעבוד בצורה מהירה  ויעילה יותר. שימוש ב-ERP מצמצם באופן חד משמעי את הזמן הנדרש לביצוע משימות יומיומיות, בעיקר כאשר מדובר על פעולות של הנהלת חשבונות. 

3 | שיפור ניתוח הנתונים
יש פעולות שבשבילן עדיף מחשב, ניתוח נתונים זה בהחלט אחת מהן. תוכנות ERP מגיעות בדרך כלל עם מדדים עסקיים ואפשרות לניתוח נתונים. באמצעות הכלים האלו, חברות יכולות לאסוף תובנות על בסיס נתונים קיימים ובאופן הזה, ללקט תובנות שמאפשרות לשפר את העסק באופן דרסטי. יתרה מזאת, באמצעות מערכות ERP חכמות, תוכלו להתאים דוחות וממשקים שישרתו את העסק שלכם באופן פרסונלי.

4 | ניהול מחזור חיי הלקוח
אז נכון, סדרך כלל תוכנת CRM תתאים יותר, אבל אין ספק ש-ERP תוכל לסייע בזה גם היא. הפלטפורמה מאפשרת לפקח ולנהל את מחזור חיי הלקוח, החל מהרכישה הראשונה ועד הרכישה הנוכחית 

5 | צמיחה עסקית
החלק האחרון והחשוב ביותר זה צמיחה עסקית. ERP בעצם נועדה לעזור לצמיחה העסקית של העסק שלכם. פישוט התהליכים ושיטתיות בניהול השוטף והיומיומי של המשימות.

Sbitsoft לחיים קלים יותר

מחפשים חברה שתטמיע אצלכם ERP ביעילות? כדאי שנכיר! אנחנו מציעים מגוון של פתרונות פיתוח לחברות, במטרה לשפר את התוצאות העסקיות. יש לנו ניסיון רב בהטמעת מערות ERP בארגונים ואנחנו איתכם מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון כדי להבטיח את ההצלחה שלכם.

סיכום

הטמעת ERP בארגון, זה סיפור לא זול, בחלק של ההקמה, אבל אין ספק כי מדובר על אחת המערכות החשובות ביותר לעסק שלכם ומאפשר לכם צמיחה עסקית, ניהול נכון ולא פחות חשוב שקט תעשייתי. 
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521