icn
icn
icn
img

גורמים המשפיעים על הטמעת מערכות ERP בקרב חברה

מערכות ERP, הן מערכות שמשנות אירגון והתנהלות בתוך ארגון. לכן, הטמעת מערכות מהסוג הזה יכולה להיות מורכבת. היעילות והשימוש של מערכת ה-ERP תלויה באופן ישיר בהטמעת המערכת בתוך הארגון. אז מה הגורמים שעלולים להשפיע על התהליך? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

img

למה הטמעת מערכות עלול להיות מורכב?

באופן כללי, כמעט כל הטמעת מערכות חדשה בארגון יכולה לקחת זמן ולחוות תקלות שונות. אפילו אם מדובר על אאוטלוק. אבל כשאנחנו מדברים על הטמעת מערכות כמו מערכת ERP או מערכת CRM המורכבות אפילו עולה.
מערכות ERP מוגדרות לפי תהליכים עסקיים שונים שבשפה המקצועית נקראים מודולים. המודולים משמשים לניהול שוטף את המחלקות השונות כמו מלאי, מכירות, הנהלת חשבונות ועוד. הטמעה של מערכת לא נכונה, או לחלופין הטמעה לא תקינה במקום לייעל את התהליכים בארגון, יהפכו אותם למורכבים יותר.

מה עלול להשפיע על הטמעת המערכות?

אז קיימים כל מיני פקטורים שעלולים להשפיע על הטמעת המערכת בארגון שלכם, אספנו חלק מהם:

בחירת המערכת

אז נגענו בזה קצת קודם, אבל לא כל מערכת מתאימה לכל סוג של ארגון. אתם צריכים לבחור את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם. אם אתם מוכרים סחורה באופן קמעונאי אז יהיו לכם צרכים מסוימים גם מבחינת הנהלת חשבונאות וגם מבחינת מלאי ומחסנים. לעומת זאת, אם אתם רק יבואנים אז תתאים לכם מערכת אחרת לחלוטין.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

רתימת העובדים והדרכתם

גם אם תקחו את המערכת הכי משוכללת בעולם, אם העובדים שלכם לא ידעו להשתמש בה לא עשיתם בזה כלום. אנחנו חיים בעולם שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, אבל לא לכולם קל לאמץ אותה. לכן, תנו לעובדים שלכם את ההזדמנות להכי את המערכת החדשה, תאפשרו להם כמה הדרכות שהם צריכים והתאימו לכל מחלקה את ההדרכה שלה.
יתרה מזאת, חשוב מאוד שלעובדים תהיה גם מוטיבציה להשתמש במערכות האלו, לכן, חשוב מאוד לציין כל הזמן כמה המערכתת הזאת תתרום לעובדים ותקל על הפעולות היומיומיות שלהם.

שינוי תהליכים ארגוניים

זה לא מספיק להביא מערכת לניהול הארגון. צריך גם לשנות את התהליכים השוטפים בתוך הארגון. לכן, על מנת שהטמעת המערכת תהיה מעבר לחלק הטכניף חשוב מאוד לשנות את התהליכים הארגוניים. יתרה מזאת, חשוב מאוד להבין מה הצרכים של העובדים ואיך המערכת יכולה לסייע להם, כמו לדוגמא דוחות ספציפיים.

חברת ההטמעה

אם נודה באמת, יש לא מעט חברות בשוק, אבל לא כולן מקצועיות. מדובר על תהליך סופר מורכב וגם שיש לו חלק משמעותי בהצלחת החברה ביום שאחרי ההטמעה. לכן, חשוב למצוא חברה מעולה שיודעת להטמיע מערכות ERP בצורה מצויינת עם כמה שפחות בעיות וכמה שיותר תמיכה בארגון. אל תתפשרו על זה, בסופו של דבר אם תשקיעו המון כסף בהקמה, אבל לא יבצעו את ההקמה וההטמעה בצורה מקצועית, המערכת לא תיתן את התפוקה שציפיתם.

Sbitsoft כאן לשירותכם

אנחנו לא מכירים אתכם, אבל כבר מבינים אתכם. השקעה במערכת ERP עולה לא מעט ואתם מחפשים שותפים אמיתיים לדרך...בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! Sbitsoft מציעה לכם שירותי הטמעת מערכות בצורה המקצועית ביותר, עם הצוות הטוב ביותר. אנחנו כאן בשבילכם לאורך כל התהליך עד שאחרון העובדים יבין איך להיעזר במערכת.

סיכום

לסיכום, מערכת ERP היא מערכת שכל מטרתה היא לשפר את ניהול העסק שלכם ולשפר את התקשורת בין המחלקות השונות. במאמר, נגענו בכמה גורמים המשפיעים על הטמעת מערכת ERP בחברה ועלולים להשפיע על ההצלחה של התהליך. שיהיה בהצלחה!
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521