icn
icn
icn
img

8 טעויות בפרויקט ERP אשר יכולות להכשיל את הפרוייקט

הטמעת מערכות בתוך ארגון, זה אחד הפרוייקטים היור משמעותיים שיכולים להיות, גם בגלל העלויות שלו, גם בגלל זמני העבודה שלו וגם בגלל התרומה האדירה שמערכות יכולות לתת לארגון לצד החיסכון המשמעותי. אם נדבר על מערכת ERP, החלק הטריקי הוא, שלא מספיק רק להטמיע את המערכת, אלא גם לעשות את זה נכון. קבלו 8 טעויות נפוצות שיכולות להכשיל את הטמעת מערכת ה-ERP בארגון שלכם.

 

img

 

תתחילו קודם כל ממטרות

מה המטרות שלכם בהטמעת מערכת ה-ERP בארגון? חשוב מאוד להבין מה הצורך שלכם ורק לאחר מכן להתאים לכם את המערכת הנכונה, אחרת ייתכן והבחירה לא תהיה מדויקת.

 

אל תתנו למישהו שלא מבין במערכות לנהל את הפרויקט

זה קורה להמון עסקים, בעיקר לעסקים קטנים בשל מחסור בכוח אדם וידע טכני. אבל בסופו של דבר, אתם חייבים לשלב פרוייקטור שמבין עניין ויוכל לשמור על האינטרס שלכם.

 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

אל תמהרו בשלב האפיון

שלב האפיון הוא השלב הכי חשוב, בעיקר כי מדובר על מעין תיאום ציפיות מול מטמיע ה-ERP. לפי השלב הזה יגזר התמחור, הרכיבים שתרצו לשלב בתוך המערכת ועוד.

 

אל תתיחסו למערכת ה-ERP כיחידה בודדת

אם יש לכם מערכות נוספות בארגון, כמו מערכת שירות לקוחות לדוגמא, חשוב לבדוק לפני כי ניתן להתממשק למערכות השונות. בהתאם לכך תוכלו לבחור מערכת ERP מדויקת עבורכם ובהתאם לצרכים שלכם.

 

אל תסתנוורו משלב המכירה

חשוב מאוד שתבדקו המלצות של עסקים שכבר נעזרו בשירותי החברה ולא תיקחו החלטה רק על סמך מה שאיש המכירות אמר. בסופו של דבר, אתם אלו שצריכים להיות מרוצים.

 

אל תגזרו זמנים מדוייקים – קחו מרווח טעות

תוכנה כמו תוכנה כמו תוכנה. תמיד יש תקלות או באגים לא צפויים אשר מאריכים את זמני העבודה. לכן, חשוב מאוד לגזור גאנט עם מרווחי זמן במידה ויהיה צורך בתיקונים או שינויים. ההמלצה היא להוסיף עוד 20% בערך לזמנים שהגדרתם לפרויקט.

 

אל תבחרו רק לפי כסף

מי לא מכיר את המשפט "הזול עולה ביוקר"? אל תבחרו את החברה איתה תבצעו את הפרויקט רק לפי המחיר. עדיף שתחכו עוד קצת ושיהיה לכם תקציב לחברה איכותית, מאשר שתשקיעו כסף ותקבלו מוצר או שירות בינוניים.

 

אל תשכחו שזה תהליך שעושים פעם אחת

הטמעת מערכות הוא לא משהו שקורה באופן יום יומי בחברות. הוא הליך שעושים אחת לכמה (וכמה) שנים, בעיקר משום שמדובר על תהליך יקר וגם אשר גורם לסוג של "טלטלה" לחברה, בעיקר בגלל הצורך להתרגל למשהו חדש. לכן, חשוב מאוד שתבחרו טוב ונכון ואל תיקחו החלטות "פזיזות".

 

הכירו את Sbitsoft

אז אחרי שהבנתם כמה הטמעת מערכת כמו ERP יכולה להיות מורכבת ומסורבלת לארגון והבנתם שכדאי לקחת מקצוענים, אז כדאי שנכיר

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521