icn
icn
icn
img

כיצד לבצע שיחות פולואפ ללקוחות שלכם בעזרת המערכת CRM

אם הכותרת הזו נשמעת לכם כמו גיבוב של ג'יבריש, ולא כמו משפט בעברית עסקית, אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה. כל בעל עסק שואף לשמר את הלקוחות הקיימים שלו, ולמכור את המוצר או את השירות שלו ללקוחות פוטנציאליים שפנו אליו. כאן נלמד אתכם כיצד לשמור על קשר עם אותם לקוחות פוטנציאליים, אלו שכבר פנו אל העסק שלכם ויצרו איתו קשר, אבל עדיין לא ביצעו בפועל את פעולת הרכישה. מוכנים? בואו נתחיל.

 

img

מהי מערכת CRM?

מערכת CRM היא מערכת קשרי לקוחות המאפשרת לעסק שלכם לנהל את הקשרים שלו עם הלקוחות בצורה מיטבית ונוחה, ולארגן בצורה מסודרת ונוחה את כל האינפורמציה שנצברת במהלך מערכת היחסים הזו. הרעיון שמאחורי המערכת די פשוט. ברגע שעסק מתחיל לגדול הוא כבר לא רק מבצע עסקות מכירה פשוטות. העסק מפתח קשרים שונים בין העובדים ואנשי המכירות ללקוחות מסוגים שונים. האינטרס של בעל העסק הוא שיקוף של המידע לכל העובדים בחברה על מנת שהם ידעו להתנהל בצורה נכונה מול כל לקוח, וזה בדיוק מה שמערכת CRM עושה.

מה זה שיחת פולואופ?

פולואופ הוא אחד השלבים הכי חשובים בתהליך של מכירה ללקוח. מדובר בעצם על שמירת קשר עם לקוח פוטנציאלי שפנה לעסק והביע התעניינות במוצר, אך עוד לא קנה אותו בפועל. חשוב להבין שפולואופ הוא דבר קריטי למכירות של העסק. הגיוס הראשוני של הלקוח הוא חשוב ונחמד, אך זהו רק הצעד הראשון בדרך הארוכה. במהלך הפולואופ המטרה היא ליצור אמון וקשר טוב עם הלקוח, ולהביא אותו להחלטה לרוש את המוצר או את השירות שלכם. 

תזמון נכון

כמו בהרבה דברים בחיים, תזמון הוא דבר קריטי שיכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. ברגע שיצרתם קשר ראשוני עם הלקוח, ודאו מולו מתי יהיה לו נוח לדבר איתכם שוב. אתם צריכים למצוא זמן שבו הוא פנוי לדבר איתכם בראש שקט כמה דקות. אם הלקוח לחוץ, גם אם הוא יענה לטלפון שלכם, השיחה לא תהיה טובה. נצלו את מערכת ה-CRM שלכם וצרו לעצמכם תזכורת אוטומטית לזמן שבו הלקוח אמר לכם שמתאים לו לדבר. מערכת הCRM תיתן לכם תזכורת כך שלא תפספסו את מועד השיחה והלקוח לא יחשוב שאתם מזלזלים בו.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

שמרו על הכבוד העצמי שלכם

אחד הדברים המביכים ביותר שעושים אנשי מכירות, שגם פוגע במכירות שלהם, הוא מרדף צמוד אחרי הלקוח. מי שמתקשר ללקוח בלי הפסקה גם מטריד אותו, וגם מציג את איש המכירות כאדם נואש שמנסה להשיג מכירות בכל מחיר. כדי שלא תגיעו למצב כזה הגדירו לעצמכם דרך מערכת הCRM   פסקי זמן קבועים בין שיחות. המערכת תבנה לכם לוח זמנים מדויק שיכלול את השיחות ללקוחות השונים בהתאם לפעם האחרונה שבה דיברתם איתם.


Sbitsoft

Sbitsoft היא ללא ספק אחת החברות המובילות בישראל בתחום של פתרונות פיתוח לעסקים. החברה שפעילה כבר מעל ל- 12 שנים ביצעה מאות פרויקטים מוצלחים מול שלל לקוחות מכל המגזרים והסוגים. כשאתם עובדים מול Sbitsoft אתם יכולים להיות בראש שקט, כי ברור לכם שתקבלו ליווי מקצועי מקיף ומיטבי מהרגע הראשון ועד לרגע האחרון. אנשי Sbitsoft מאמינים בלקוח וברעיונות שלו, ומבינים שהוא מכיר הכי טוב את העסק שלו, כך שכדאי מאוד להקשיב לרעיונות ולהצעות שלו. בקיצור, העבודה מול Sbitsoft היא תענוג אמיתי. 

סיכום

מערכת CRM לא רק תייעל את העבודה בעסק שלכם באופן משמעותי, אלא  גם תסייע לכם להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521