icn
icn
icn
img

5 סיבות למה מערכת CRM כל כך פופולרית

האותיות CRM הן ראשי תיבות של Customer Relationship Management, או בעברית: ניהול קשרי לקוחות. מטרתה של מערכת CRM היא לסייע לעסק שלכם בכל פעולה שאתם מבצעים מול הלקוחות שלכם, לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים, לא משנה מהו גודל העסק ומה היקף הפעילות שלו. חברות וארגונים רבים משתמשים היום במערכת, והכנו לכם כאן הסבר קצר שיבהיר לכם מדוע המערכת כל כך פופולרית.

 

img

 

איך עובדת מערכת CRM?

מדובר על מערכת קשרי לקוחות. זוהי בעצם מערכת ממוחשבת שדרכה קל מאוד לנהל את הקשר העסקי שלכם עם הלקוחות, ולשלוט במידע ובנתונים הרלוונטיים. במערכת אתם יכולים לאחסן את כל הפרטים של הלקוחות והמידע שיש לכם עליהם: מספר טלפון, כתובת מייל, ועוד. לעתים אחסון המידע הוא בענן על מנת שכמה אנשים יוכלו לגשת אליו בו זמנית. 

 

הסיבה הראשונה - כי ידע הוא כוח

ככל שיש לכם יותר מידע על הלקוחות שלכם, וככל שהוא יהיה יותר נגיש וזמין עבורכם, הפעילות העסקית שלכם תהיה יעילה יותר ורווחית יותר. אם תנסו לתעד את המידע על הלקוחות שלכם בתוכנות מחשב רגילות תגלו מהר מאוד שיש קשיים ובעיות ושלא כל העובדים יכולים לגשת למידע. מערכת CRM מאחדת את כל המידע במקום אחד שנגיש באופן מהיר לכולם. 

 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

הסיבה השנייה - כי הכל נמצא במקום אחד

אחד הדברים שהכי מתסכלים בעלי עסקים הוא הפיזור של המידע בשלל מקומות. לפעמים אפשר לבזבז כמה ימי עבודה בניסיון לאסוף את כלל המידע שיש לעסק מסוים על אחד הלקוחות שלו. מערכת CRM פותרת לכם את הבעיה הזו, ומרכזת במקום אחד את כל המידע הרלוונטי.

 

הסיבה השלישית - ניתוח פיננסי ופילוח מידע

מערכת CRM מאפשרת לכל עסק למיין את הפניות של הלקוחות. כך תוכלו להבין כמה לקוחות פנו אל העסק שלכם באופן ישיר, וכמה מהם פנו דרך ליד שהם ראו באינטרנט או אמצעי פרסום אחר. יש כאן יתרון עצום שיכול לסייע לכם בקבלת החלטות מושכלת שמתבססת על נתונים ולא על תחושת בטן מסוימת. בנוסף, תוכלו גם למיין את הפניות לעסק למחלקות השונות וכך להבין איזו מהן מכניסה לכם הכי הרבה ואיך כדאי למנף אותה לטובת העסק.

 

הסיבה הרביעית - התאמה אישית ללקוחות

מערכת CRM מאפשרת לכם להציע ללקוחות הצעות שתפרתם במיוחד בשבילם דרך ניתוח המידע שיש לכם עליו והקשרים שקיימתם איתו בעבר. הלקוח כמובן מרוצה מאוד ומרגיש שרואים אותו באופן אישי ויודעים להתאים לו את המוצרים הרלוונטיים. 

 

הסיבה החמישית - מענה מהיר ורלוונטי

מערכת CRM מאפשרת לכם לטפל באופן יעיל ומהיר יותר בפניות של הלקוחות השונים ולנתב אותם לאדם שיוכל לעזור להם בחברה. הלקוחות מרגישים שהם מקבלים מענה יעיל ומהיר מאדם רלוונטי שיכול לעזור להם, מה שכמובן מגביר את שביעות הרצון שלהם.

 

Sbitsoft

אם אתם מחפשים גוף שיתן לכם פתרונות פיתוח, אין שום ספק שאתם צריכים לפנות ל - Sbitsoft. מדובר על אחת החברות המקצועיות ביותר בישראל, שמחזיקה ברזומה של מעל ל- 12 שנות ניסיון וביצוע של מאות פרויקטים מוצלחים. בחברת  Sbitsoft מאמינים בלקוח וברעיונות שהוא מביא, ויודעים איך להפוך אותם לפתרון מושלם עבור העסק שלו. כל לקוח מקבל יחס אישי וליווי מלא מהרגע הראשון ועד לסיום המוצלח של הפרויקט. בעבודה מול Sbitsoft תפגשו אנשים עם ראש פתוח שחושבים רחב.

 

סיכום

מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות גם תגביר מאוד את היעילות העסקית והרווחים שלכם, וגם תהפוך את הלקוחות שלכם למרוצים. חכמת ההמונים לא משקרת.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521