icn
icn
icn
img

תוכנה לניהול פרויקטים

היום בכל תחום ובכל עסק אתם זקוקים  לכלי שיעזור לך לנהל את העבודה היומיומית שלך, מיצירת משימות ותעדוף ועד לתקציבים, תכנון הוצאות וכלים נחוצים אחרים. היום יש בשוק לא מעט כלים שזו בדיוק המטרה שלהם, ומבחינת מנהל הפרויקט הם נועדו לחסוך לו את העומס, למנוע טעויות ולזרז את ביצוע המשימות. על כך נספר במאמר זה.

 

img

למה אתם צריכים תוכנה לניהול פרויקטים

החל מהשלבים המוקדמים של הפרוייקט, בעיות עלולות להיווצר במכירה ללקוח וביצוע העסקה שישפיעו על כל ההליך. שגיאות עלולות להתגלות בבחירות שהתבצעו עבור לקוחות, שבהתאם לכך יתלוננו כי דרישותיהם לא טופלו כיאות. הדבר יכול להעלות את עלויות הפרויקט ולגרום להפסדים.
משום כך, בכל שלב של הפרוייקט נדרש מעקב אחרי התהליכים ולוח הזמנים, וניהול המידע הזה באופן אשר נגיש לדרגים הגבוהים יותר לפיקוח על התנהלות הפרוייקט. תוכנה לניהול פרויקטים היא כלי שמסייע להליך זה, באמצעות הענקת גישה משותפת לכל הקבצים, לוחות הזמנים והפעולות, וכן מעקב אחר התוצאות והיעדים. תוכנה לניהול פרויקטים מחלקת משימות שנדרשות על מנת להשלים את הפרויקט במהירות, ובאופן זה מסייעת להילחם בטעויות אנוש.
תוכנה לניהול פרויקטים יכולה למכן לחלוטין את פעילות החברה. לא רק שהיא מאפשרת לנהל את תיקי הלקוחות, הפרוייקטים והמשימות, היא גם מכילה אפשרויותץ נוספות כגון צ'אטים, ניהול אלקטרוני של מסמכים, דיוור, הזנה מקוונת של משימות, ישיבות וידאו, משפך מכירות, ואפילו הנהלת חשבונות. כל אלה מתכנסים ביחד על מנת להעצים את הפרוייקט במידה משמעותית.

כיצד תוכנת CRM יכולה לסייע לנהל פרויקט

ניהול פרויקטים מתמקד במילוי הצורך של הלקוח, בזמן ובמסגרת התקציב. כל זה מאוד חשוב אם אתם רוצים לשמור על הלקוחות שלכם, נכון? ובכן, זה בדיוק המקום שבו תוכנת CRM יכולה להיות שימושית. התוכנה תוכל לעזור לכם לנהל פרויקטים על ידי מתן משוב לקוחות בזמן אמת ושיפור התקשורת בין המחלקות, בעזרת מעקב אחר אינטראקציות עם לקוחות, אחרי התקציב וניהול משפך המכירות.
מערכות CRM עוזרות לעסקים:
להתנהל מול הלקוח לאורך כל הפרויקט
להעמיד פרויקטים במסגרת התקציב הקשיחה
לעבוד בשיתוף פעולה של כל המחלקות אל מול המשוב מהלקוח
לשלב את המשימות של הפרויקט עם המכירות, עם שירות הלקוחות ועוד
להקפיד על הלו"ז ולהימנע מדחייה של משימות וטעויות אנוש
נוסף על כך, למערכת CRM טובה יש לרוב פונקציות כמו מעקב אחר השלבים של הפרויקט, ניהול תפקידים של אנשי הצוות, דוחות, הנהלת חשבונות, ניהול משימות חוזרות ועוד.

משימות נוספות שתוכנה לניהול פרויקטים מבצעת

תוכנה לניהול פרויקטים מתמקדת בהענקת חוויה מיטבית ללקוח תוך הוצאה מינימלית. הדבר מתבטא בהיבטים הבאים שלה:
התוכנה מעניקה גישה נוחה לנתונים לאלה שמשתמשים בה. נתונים אלה לא מוגבלים רק למידע בסיסי כגון רשימת לקוחות וארכיות פעילויות ורכישות, וכוללים גם רשימות שנערכו בידי הצוות. היא מאפשרת לעקוב אחרי איזה עובד ביצע איזו משימה, מי מהעובדים מוקצה לאיזה לקוח וכן הלאה.
האחדת תקני העבודה היא פונקציה מרכזית שהתוכנה מספקת. כאשר כל עובד מבצע משימות כמיטב יכולתו, רמת הביצועים בפרוייקט הופכת קשורה ליכולותיו של כל עובד במקום לעמוד בסטנדרט נדרש. על מנת לאפשר תקן עבודה אחיד יש צורך בתקשורת בין הסגל, שלעיתים קרובות דורשת זמן ומשאבים ובכך מפחיתה יעילות. עם זאת, תפעול הארגון דרך תוכנה לניהול פרויקטים פותרת את הבעיה הזו באמצעות הקלת התקשורת בין העובדים, מה שמאפשר עבודה מתואמת ואחידה.
ניתוח שיווקי באמצעות איסוף סטטיסטיקת מכירות הוא משימה שקשה לבצע ידנית אפילו עבור ארגנים קטנים יותר. וככל שהארגון גדל, משימת הניתוח השיווקי הופכת מורכבת יותר אקספוננציאלית. ניהול הפרוייקטים באמצעות תוכנה שומר את נתוני המכירות באופן אוטומטי, ומאפשר לבקש פילוחים ספציפיים שמנתחים את המידע ככל הנדרש, ובמידת הצורך גם מאפשרים הצגה חזותית בצורת גרף לצורך הצגה למשקיעים. כל אלה יסייעו לבעלי העסק בביצוע החלטות מבוססות יותר.
התוכנה מאפשרת פיקוח על ביצועים בפרוייקטים השונים של הארגון. אחרי הכל, כל עסק מציב לעצמו יעדים מרובים שהוא צריך להתחקות אחריהם במקביל, והדרג הניהולי צריך את היכולת לפקח על מנהלי הפרוייקטים ולאמוד את הביצועים שלהם. מעקב דיגיטלי באמצעות המערכת מאפשר לזהות בעיות בזמן ולבנות אסטרטגיות בהתאם ליכולות העובדים בפועל. המערכת מאפשר למעשה לראות את התמונה הגדולה בלי להצטרך לקבל את המידע מהעובדים עצמם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

הגישה לפלטפורמה דיגיטילית, שפותחת את הדלת בפני כל האפשרויות האלה, מאפשרת לעסק להפוך לדינמי ויעיל יותר. מסיבה זו, ארגונים רבים יותר ויותר בוחרים להשתמש בתוכנה לניהול פרויקטים כדי להעלות את העסק שלהם שלב.

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521