icn
icn
icn
img

מערכת CRM למכללות

העולם האקדמי הינו רחב וכולל בתוכו מוסדות שונים, פרטיים וציבוריים, אוניברסיטאות ומכללות. בשנים האחרונות, ישנה תחרות בין המוסדות השונים בחיפוש אחר סטודנטים פוטנציאליים. על מנת להצליח ולהביא אליכם כמה שיותר סטודנטים איכותיים, כדאי לרשום הכול בצורה מסודרת ולעקוב אחר הנתונים. בכך תעזור לכם מערכת CRM למכללות, מערכת שנועדה מראש לניהול לקוחות. איך מנהלים את המכללה בעזרתה? על כך נספר במאמר זה.

 

img

מהי מערכת CRM למכללות 

מערכת CRM למכללות היא מערכות ייעודיות שמנהלות בעזרת תוכנה את התחומים השונים.  עד כה רק למוסדות גדולים בעלי תקציב ניתנה האפשרות לעשות זאת, בשל המחיר הגבוה של תוכנות המותאמות ייעודית למוסד הספציפי. מוסדות קטנים לעומת זאת, מכללות למשל, השתמשו במערכות כלליות ולא מותאמות ישירות להן.
מערכת CRM WHITE LABEL מאפשרת לכל מכללה להשתמש בה בעלות לא גבוהה. המערכת מגיעה כבסיס, ומאפשרת להוסיף על גביה פיצ'רים שונים בהתאם לרצונה של כל מכללה.

יתרונות של מערכת CRM למכללות

מה תעזור לכם המערכת? למשל, היא תאתר סטודנטים פוטנציאליים המתעניינים בלימודים מסוימים, תשפר הממשק שמשמש את הסטודנטים וכן תחזק את הקשר בין המרצים לסטודנטים. המערכת נבנית על סמך צרכיה הספציפיים של כל מכללה, תוך מחשבה קדימה ובנייה לעתיד. כמו כן, היא מכילה מגוון אופציות לניהול, החל מכיתות, יומנים והרצאות, דרך מרצים וסטודנטים ועד ציוני מבחנים.

לנהל את המכללה דרך המרחב הדיגיטלי

צורת הפרסום המוכרת והרחבה ביותר של לימודים במכללות נעשית דרך המרחב הדיגיטלי -האינטרנט והרשתות החברתיות, דרכן נחשפים המתעניינים בלימודים למקצועות השונים. מכיוון שקיים מבחר רב באינטרנט וכל המוסדות תרים אחר סטודנטים פוטנציאליים, כל ליד מצריך טיפול מיידי ויצירת קשר עם הסטודנט. האתגר אתו מתמודדות המכללות הוא איבוד סטודנטים עקב אי תשומת לב או אי יכולת ליצור קשר. מערכת CRM מנהלת בעבורכם את הלידים בצורה מסודרת, ומסייעת לכם לא לשכוח אף אחד.
כמו כן, לכל סטודנט שהתעניין באחד הקורסים נפתח תיק אישי המכיל את כל הנתונים עם החיפושים האחרונים שלו, השיחות ופגישות הייעוץ שבוצעו עימו. כך ניתן לעקוב בקלות אחר הקשר עם הלקוח ובמידה שנתקלים בבעיה, לפעול לשיפורה במהירות המיידית.
בנוסף למקצועות או לקורסים אליהם המתעניין בלימודים נרשם או ביקש מידע נוסף, קיימים קורסים נוספים שלא נרשם אליהם, מכיוון שלא ידע שהם קיימים, או שאינו בטוח שהוא רוצה, אך ייתכן שעם מעט סיוע והכוונה ניתן יהיה לשכנע אותו להירשם. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מאגר הידע על הסטודנטים

מערכת CRM  למכללות מרכזת בתוכה את שמות הסטודנטים הנמצאים לקראת סיום תואר ראשון, על מנת שתוכלו לפנות אליהם ראשונים ולהציע להם מסלולים לתואר שני או קורסים נוספים בתחום אותו הם לומדים לפני שיקבלו הצעות דומות ממוסדות אחרים.
אחד מהדברים שיגרמו לסטודנט לחוש בנח במוסד האקדמי ולעשות לו סדר, הינו איזור אישי המיועד לו אישית ומכיל את כל הפרטים החשובים שעליו לדעת, למשל: עדכונים על אירועים, אפשרות להפיק דוחות בצורה עצמאית, נתוני ציונים והיסטוריית הרשמה. מערכת CRM אותה אנו מציעים מקנה אפשרות לכל מוסד ליצור איזור אישי לכל סטודנט, בעלות זולה יחסית. מתן שירות זה לסטודנט עשוי לגרום לו להרגיש מחובר יותר למוסד ואף לגרום לו לרצות להישאר בקשר גם כאשר יסיים את לימודיו.
לסיכום, אנו ממליצים לכל מכללה ומוסד לימודי להשתמש בתוכנת CRM, שהותאמה לצרכי המוסד הלימודי. אנו מספקים לכם תוכנת CRM WHITE LABEL שנוכל להתאים למיתוג המכללה, היא יושבת בשרת שלכם וכל המידע מאובטח אצלכם. אחרי המון שנים של ניסיון בנינו צוות מקצועי ומעולה שיוכל להתמודד עם כל אתגר ולהתאים את המערכת לבקשות המיוחדות שלכם, וכל זה במחיר הוגן. פנו אלינו ותוכלו להתחיל לעבוד בתוכנה החדשה כבר בשנת הלימודים הקרובה. 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521