icn
icn
icn
img

תוכנה לניהול משרד

אם יש ברשותכם חברה או עסק וודאי תשמחו להכיר את העובדה שקיימות תוכנות לניהול משרד. תוכנות אלה בעצם עוזרות לכם להתנהל טוב יותר מבחינת המשימות ולהצליח לנהל את הדברים כמה שיותר מסודר. רוצים לדעת איך תוכנה כזו עובדת? מהם היתרונות שלה? להכיר אחת כזו ספציפית? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

img

ניהול של משרד

בין אם אתם בעלי עסק למכוניות, לבגדים, לעורכי דין, יש לכם חברה בתחום של מסחר ועוד, אתם צריכים לדעת איך לנהל את מקום העבודה והחברה שלכם בצורה הטובה ביותר. ניהול טוב של משרד יכול להניב תוצאות טובות, לקדם את העסק שלכם ולגרום לכך שהוא ימשיך לשגשג ולמשוך אליו לקוחות. 
ניהול של משרד כולל משימות רבות ומגוונות. כאשר הן יכולות להיות קשורות לצוות העובדים שלכם, לתחקורים שונים, למדוד את היעדים, לתעד דברים שונים, התנהלות מול גורמים חיצוניים, מבחינה כלכלית ותקציבית לדעת לנהל את הכל, להפיק תוצאות ועוד. בלוח הזמנים הצפוף של היום-יום תוך כדי העבודה, אתם צריכים לדאוג שהכל מתקתק כפי שאתם רוצים, אך איך אפשר לעשות את הכל נכון?

תוכנה לניהול משרד

כפי שציינו ניהול של משרד כולל כל-כך הרבה תחומים, עיסוקים ודברים שחייבים להיות במעקב. פונקציה שיכולה לעזור במקרים כאלה היא תוכנה המיועדת לניהול משרד בצורה נכונה ועקבית. ראשית, התוכנה עשה סדר, היא מאגדת בתוכה את כל המשימות הנדרשות בכדי לנהל משרד בצורה יעילה וטובה ובכך יוצרת סדר בכל ריבוי המשימות.
שנית, היא עוזרת לכם להיות במעקב על הלקוחות שלכם ולנהל את תיקי הלקוחות. ניתן לקרוא תוכנה מסוג זה מערכת CRM כאשר היא רלוונטית גם ללקוחות ותיקים וגם לכאלה חדשים. כמו כן, התוכנה עשויה לעזור בניהול של פרויקטים שונים של החברה. כאשר ניתן לרשום בה את כל המשימות לראות אילו משימות בוצעו ואילו לא ועוד. 
ישנן מערכות המשלבות גם מעקב לגבי הצוות עובדים שלכם. כאשר באמצעות התוכנה הם יכולים להחתים שעון, כלומר להזין את הנוכחות שלהם בעבודה. כך יש תיעוד מדויק ולא אתם ולא העובדים שלכם צריכים להיות במעקב אינטנסיבי אחר ימי העבודה שלהם. בהתאם לכך ניתן במקומות מסוימים לבחון את כמות השעות שהעובדים סיפקו למערכת ובכך להוציא להם תלוש שכר מותאם.

מערכת CRM

אחת המערכות שהכי מסייעות בתחום של ניהול עסק ומשרד היא מערכת CRM אותה ציינו בפסקה הקודמת. מערכת זו מאד משמעותית לניהול משרד כיוון והיא מאפשרת מעקב אינטנסיבי אחרי כמות הלקוחות והיא מאפשרת ניהול של תיקי לקוחות בצורה מבוקרת ומדויקת. המערכת עוזרת לבחון את האינטראקציות השונות עם הלקוחות ובכך לדעת איפה ניתן להשתפר ומה כדאי לשמר.
מערכת זו יכולה להתאים למיליוני לקוחות ולכן היא עוזרת לנהל את הדברים בצורה טובה גם בעסק גדול מאד. המערכת עוזרת לשמר לקוחות קיימים בכך שהיא מתריעה על כל פנייה מכל לקוח וכך לא ניתן לפספס לקוחות. כמו כן, היא עוזרת להביא לקוחות חדשים באמצעות מענה לכל ליד שפונה לבדוק את המוצר או החברה.
המערכת של CRM צריכה להיות מותאמת ספציפית לבית העסק שלכם מבחינת כל המאפיינים והפונקציות שהיא כוללת. צריך ממש לאפיין את התוכנה בהתאם לצרכים של העסק שלכם, איזה אוטומציה היא חשובה, מה תרצו לנתח בבית העסק, אילו דוחות חשובים לכם שהיא תכלול ועוד. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

הכירו את המותג Sbitsoft

אחת החברות שמציעה תוכנה של CRM היא Sbitsoft. היתרונות של המערכת שלה הם רבים. כאשר התוכנה תהיה מותאמת לבית העסק שלכם מכל הבחינות, כיוון והיא נבנית בהתאם לצורך של החברה שלכם. מערכת אחת כוללת את כל הדברים שיעילים לניהול של משרד כמו ניהול לקוחות, מעקב אחר כספים ותקציבים, גבייה ועוד. 
בתוכנה שלהם אין הגבלה לגבי מספר הלקוחות ולכן לא משנה כמה העסק שלכם יגדל התוכנה תוכל להתאים לו. כמו כן, תוכלו לבקש פיתוחים חדשים לגבי התוכנה בהתאם לצורך של בית העסק שלכם.

לסיכומו של דבר

ניהול של עסק, חברה או משרד דורש משימות רבות שיכולות להתפספס ביום-יום, או לקרות אבל לא במעקב. מערכות תוכנה שונות מאפשרות ניהול של הכל, כמו מערכת CRM שמסייעת לכם לנהל את תיקי הלקוחות של החברה בצורה מבוקרת ויעילה. 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521