icn
icn
icn
img

הטמעת מערכת crm

הצלחתו של עסק פורה טמונה באסטרטגיה אך לא רק בטכנולוגיה. אם נבדוק את הנושא הזה עוד יותר, עלינו להבין את העובדה הנראית לעין שמערכת CRM היא הרבה יותר ממערכת של כלים עבור חברה הפועלת. מלבד פונקציה מול לקוחות עבור תהליכי מכירה, שיווק ושירות, פתרון CRM משפר את התובנות לגבי העדפות הקונה, הצעות בזמן ויחס אישי. באופן דומה, זה עוזר ליישר אנשים, עסקים וטכנולוגיה לאסטרטגיית CRM מוצקה להבנת השוק, התעשייה והמניעים של הלקוחות. 

 

img

מערכת CRM

מערכת CRM עושה יותר מניהול אנשי קשר. זה מניע צמיחה בהכנסות, פרודוקטיביות ושביעות רצון לקוחות. על ידי שימוש במערכת CRM, חברות רבות השיגו תוצאות משמעותיות, אך חלקן לא השיגו את כל מה שקיוו לו. במקום זאת, הם נתקלו בבעיות יישום כולל חריגות עלויות, אתגרי אינטגרציה וקבלת משתמש לקויה. החדשות הטובות הן שניתן להימנע מכל הבעיות הללו - אם יישום ה-CRM מתוכנן ומבוצע היטב. כשהוא פרוס כראוי, כלי ניהול קשרי לקוחות (CRM) יכול לייצר החזר משמעותי על ההשקעה על ידי ייעול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה ומתן גישה לעובדים למידע מלא יותר על הלקוחות.

מהו תהליך הטמעת CRM?

הגדרת הטמעת CRM היא תהליך פריסת תוכנת CRM עבור החברה כדי לעקוב ולנהל את התקשורת שלה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. טכנולוגיית CRM כבר הוכיחה את יעילותה והסטטיסטיקה אומרת שהשימוש ב-CRM גדל ברחבי העולם, בשל היעילות של הטמעת מערכת CRM. עם זאת, קיימת נטייה למודל הטמעת CRM של פתרונות ענן עקב עלויות ראשוניות נמוכות יותר, תחזוקת מערכת זולה יותר ויכולת פונקציונאליות גבוהה גם לעסקים קטנים. כמו כן, אנו יכולים לעקוב אחר הנטייה להגדיל את כמות המשתמשים ב- CRM. על פי נתוני סטטיסטיקה של 2021, מספר המשתמשים הכולל גדל מ-56% ל-78%. במילים פשוטות, הנתונים הסטטיסטיים הללו מראים שרוב החברות (ליתר דיוק 91%) עם יותר מ-11 עובדים. עושות שימוש במערכת CRM, פעילים יותר מאשר עסק קטן עם מספר עובדים של עד 10 (50%). 

מה גורם לתוכנית הטמעת CRM מוצלחת? 

אם אתם שוקלים אימוץ מערכת CRM לעסק שלכם, עליכם לשים לב לארבעת התחומים העיקריים של הביצועים העסקיים שלכם:
-ניהול נתונים
-מכירות
-שיווק
-שיתוף פעולה בצוות 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

אז בואו נגלה את החשיבות והיתרונות שאתם צריכים ממערכת CRM בכל אחד מהתחומים האלה באופן ספציפי.

החשיבות והיתרונות של הטמעת CRM 

להלן סיבות רבות מדוע כדאי לאמץ מערכת CRM:
- הרשומות של העסק לכם נמצאות במחסנים שונים, וניתן להוסיף מידע נוסף לניהול כל המידע במקום אחד.
- חוץ ממכם צריך להפעיל קבוצה של תוכניות אחרות לשמירת הערות כל עוד נמנע מימכם להוסיף קבצים מצורפים כלשהם.
- עדכון הרשומה הוא תהליך מתמשך ולפעמים המידע השגוי משתנה או נוסף, דבר שמערכת CRM יכולה לפתור לכם בקלות.
- אם קורים בעסק שלכם הפסדים תכופים של קבצים ורשומות עקב האחסון בכוננים קשיחים, מיילים או מסמכים אחרים.
-אם אין לכם גישה מיידית לקובץ או למסמך הנדרשים. ותכנון העסקה שלכם סובל מחוסר ראייה כוללת של הנתונים שלכם. 

והנה היתרונות שיכולים לתת לכם תהליך הטמעת CRM כדי לפתור את הבעיות שהוזכרו לעיל:

מערכת CRM מפשטת את קשרי הלקוחות, מספקת לכם הזדמנות לגישה לאנשי מקצוע בשירות ומכירות, לתקשר עם לקוחות במהירות, ולשפר את איכות האינטראקציה. 
יכולת ניהול מידע שהתקבל, קבלת גישה בלתי מוגבלת למסד הנתונים המאורגן והמאוחד אודות לקוחות פוטנציאליים ולקוחות של החברה. 
ניהול משימות, קבלת תזכורות על פגישות חיוניות, שיחות, מסחר לא גמור וכו'. 
כל לקוח רוצה טיפול אישי ומוצר או שירות מותאם אישית קרוב לאספקה ​​מיידית. דבר שהטמעת מערכת CRM מסייעת בו לכם מכמה זוויות שונות, והכול בזכות הטכנולוגיה והפיתוח המתקדמים ביותר.

כיצד הטמעת CRM נכונה משפיעה על העסק שלכם? 

האם פגשתם את הבעיות האלה בביצועי המכירות?
1) כאשר אתם צריכים לדבר עם כל נציג מכירות בנפרד כדי למצוא כמה שיחות הם ביצעו, למי הם התקשרו ומה הם הציעו. 

2) לחברה שלכם אין תהליך סטנדרטי של מעקב וטיפוח לידים, ולכן כל אחד מנציגי המכירות שלכם עושה זאת בדרכו. 

3) עסקאות רבות מתפרקות עקב הזנת מידע מסורבלת וטיפוח הלקוחות החדשים. 

הטמעת מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות יכולה לעזור לכם לשכוח מהבעיות שהוזכרו:
1) יכולת לקבל דיווח על כל השיחות מאנשי המכירות שלכם, פרטי השיחה ותוצאותיה המתקבלות בדשבורד אחד. 2) עם מערכת  CRM, אתם יכולים להגדיר הרשאות ולמנוע ייצוא לא מורשה של נתונים. בנוסף, 3) לקבל את היכולת לעקוב אחר כל ליד ולבנות אסטרטגיית מכירה אחת לכל המכירות. ולהשיג מקורות חדשים של הכנסות של לידים חדשים, והפיכתם לקונים אמיתיים.

מהם האתגרים הגדולים ביותר בהטמעת CRM? 

בהמשך, תהליך היישום של ניהול קשרי לקוחות יביא לכם יתרונות נוספים וביצועים קלים יותר יחד עם צמיחה עסקית. חוץ מזה, הטמעת CRM יכולה לאפשר ניתוחים ניתנים להתאמה אישית ומורחבת כדי לשפר את הפרודוקטיביות ולהפחית זמן והוצאות.

לסיכום 

חברת Sbitsoft מציעה לכם את בנייה ןהטמעת מערכת CRM ברמה הגבוה ביותר בענף. בליווי אנשי המקצוע המנוסים ביותר, ובמחיר ללא מתחרים. צרו קשר וקחו את הצעד הראשון אל עבר ייעול אופטימאלי ומקסימאלי של העסק שלכם. עם מערכת ניהול המתקדמת ביותר, ואם שורה של לקוחות מרוצים.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521