icn
icn
icn
img

מערכת crm לעסקים קטנים

האם אתם בעלים של עסק קטן או עובדים כפרילנסרים? היום תוכלו לייעל ולשפר את תפקוד העסק שלכם מבחינה טכנולוגית בעזרת מערכת CRM לעסקים קטנים. מערכת לניהול לקוחות לעסקים קטנים פותחת בפניכם המון אפשרויות חדשות. אם אתם רוצים להבין מה היתרונות של המערכת לעסק קטן, איזו מערכת כדאי לכם לרכוש ואיך היא תתן מענה לצרכי העסק שלכם – המאמר הזה בשבילכם.

img

כיצד עוזרת מערכת CRM לעסקים קטנים

שלא כמו חברות גדולות וארגונים עם המון משאבי ניהול, מנהלים של עסקים קטנים יותר צריכים לג'נגל עם כמות גדולה של משימות ובנוסף לוודא שהכול בעסק מתנהל בצורה המיטבית ביותר בשגרת היומיום. המשימות שלכם מפולגות ודורשות סט רחב של התמחויות, ביניהם ניהול, שיווק, פרסום, מכירות, מערכת פיננסית ועוד.

באופן מסורתי, מערכות CRM נחשבות ככלי שמשמש ארגונים גדולים בלבד, מתוך מחשבה שמערכות אלה לא מתאימות בסדר גודלן לניהול עסקים קטנים ובינוניים יותר שאין בהם כ"כ הרבה לקוחות. מערכות אלה ידועות בכך שהן דורשות תחזוקה בלתי פוסקת, שימוש בשרתים יקרים  והוצאת רישיונות, וכל זה הופך אותן ללא משתלמות בשביל עסקים קטנים.

אך המצב כיום שונה מאוד. הטכנולוגיה של תוכנות CRM השתפרה בשנים האחרונות, ומערכת שתיבנה במיוחד בשביל העסק הקטן שלכם תהיה נוחה ולא תדרוש יותר עבודה – אלא רק תפשט עבורכם את המשימות. היום מערכת CRM לעסקים קטנים מאפשרת לחברות קטנות ובינונית יותר גישה ליתרונות שמערכות CRM מספקות, ללא החסרונות המוכרים שבאים איתן בדרך כלל.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים

תוכנת CRM פותחת בפני בעלי עסקים קטנים אפשרויות שלא היו פתוחות בפניהם עד עכשיו, כולל שימוש במגוון טכנולוגיות חדשניות המאפשרות ביצוע משימות בקלות, ולנהל את המידע הארגוני בהתאם לצורכי העסק האינדיווידואליים. כמות גדולה של בעלי עסקים שכבר משתמשים בתוכנות CRM לעסקים קטנים מדווחים כי לאחר תחילת השימוש בתוכנה הם החלו לראות שיפור ניכר בביצועים, גדילה במכירות, חיסכון בכוח העבודה הנדרש להתנהלות יום יומית והקלה גדולה בניהול הארגוני.

מערכת Customer Relationship Management(CRM) היא בעצם תוכנה גדולה שמחזיקה במידע מרוכז בנוגע לניהול הלקוחות של העסק. המערכת כוללת כמובן את הדאטה - פרטים של לקוחות שנאספו בידי החברה, אך גם מידע בנוגע למגוון של תחומים נוספים בניהול העסק, כגון ניהול פיננסי ולוגיסטיקה. מערכת CRM תאפשר לכם ניהול של כל המידע הזה באופן יעיל ומיטבי. הלקוחות הם המרכיב החשוב ביותר של עסק מוצלח, והצורך בניהול שוטף שלהם הופך את תוכנות הCRM לכלי שיש לו השפעה גדולה על התנהלות העסק.

מדוע עסקים קטנים זקוקים לה?

בתור בעלי עסק אתם יודעים שכדי לנהל את הקשרים עם הלקוחות באופן מיטבי, חשוב להכיר אותם ולתת להם יחס אישי ומקצועי. מטרתה של מערכת  CRM לעסקים קטנים היא לעזור לך לתת ללקוח את השירות הכי טוב, וזה אפשרי כשיש לך את כל הפרטים על הלקוח, פרטי ההתקשרות (שם, מייל, מספר נייד ועוד), רישום העסקאות, קבלות ואפילו תאריכי יום הולדת ועוד פרטים אישיים.  

בנוסף, מערכת CRM אחראית על תיעוד הקשר עם הלקוח, וככה אתם זוכרים כל מה שקרה ולא זקוקים לבירור מחדש של צרכי הלקוח, תוכלו לראות תמונה מולכם בכל תקשורת עם הלקוח וכל זה יהיה מוכן לשליפה בזמן אמת. כמו כן, תוכלו לאתר קהלים חדשים לפי הנתונים של הלקוחות הקיימים שלכם, פשוט למצוא אנשים שדומים ללקוחות שלכם מבחינת הנתונים ולהציע להם את שירותיכם.

מערכת  CRM מותאמת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים נבנית כאשר כל הפונקציות שלה מתוכננות עבור מטרה זו, ולפיכך תימנע מלכלול תכונות שרלוונטיות רק לחברות גדולות. הדבר מאפשר להוריד את מחירי הפיתוח באמצעות ניפוי פונקציות לא רלוונטיות, וכך לתמחר אותה פרופורציונלית לעסקים קטנים בלי לוותר על איכות.

יש לציין כי שירותי ענן הם מרכיב קריטי במערכות אלה. הם מאפשרים להימנע מהוצאת כמויות גדולות של כסף על שרתים, ובכך חוסכות כסף רב. השימוש בענן פותח את האפשרות לעבור למודל של הוצאה חודשית בסיסית. בעלי מערכת CRM יכולים לגשת אליה באמצעות כל מחשב ואף מהטלפון הנייד מתי שיצטרכו, בצורה מאובטחת וזריזה.

מהן יתרונותיה של מערכת CRM לעסקים קטנים?

היתרון העיקרי של מערכות CRM לא נמצא דווקא בתועלת הטכנית, אלא גם בתועלת עסקית. הדברים מתבטא באופנים רבים.

גדילה כוללת ביעילות – כל הפעולות אשר המערכת מטפלת בהן יהפכו יעילות בהרבה, מה שיביא ליעילות כוללת גדולה יותר עבור העסק.

גדילה תחרותית –  גדילה זו בייעול משמעה גידול ביכולתו של העסק שלכם להתחרות בעסקים אחרים. כל תהליכי העבודה יגדלו את קושי הביצוע ביחס לרווח, וחיסכון זה במשאבי כוח אדם יאפשר לכם להפנות משאבים נוספים כלפי פיתוח וגדילה בזירה העסקית. השימוש במודל הענן מאפשר לכם להתחרות ברמת העלויות בעסקים גדולים יותר שמשתמשים בשרתים פרטיים.

ניהול פשוט, בקרה ושליטה קלים יותר – באמצעות מספר פיצ'רים בסיסיים, כל המשימות הנוגעות לניהול הלקוחות יהפכו קלות ופשוטות לביצוע. המערכת תאפשר ניהול יעיל וזריז עבור כמות גדולה של מידע, ובכך יפתח את הדלת לשיפור משמעותי ביכולותיכם לבקר את המידע ולפעול על פיו.

הבחנה בהתנהגות לקוחות – התוכנה תאפשר לכם לשים לב כאשר לקוחות נוטים לנטוש או עלולים להיות פתוחים לשימוש רב יותר בשירותכם, ולפעול בהתאם על מנת לשפר את הרווח מלקוחותיכם.

שירות לקוחות מוגבר – הגישה הזריזה לכל מידע הלקוחות בצורה מאורגנת תשפר בהרבה את יכולתכם לתת מענה אישי ללקוחות, ובכך תגדיל את איכות השירות שלכם, דבר המשמש כיתרון תחרותי.

תועלת פיננסית – מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים עוזרת לכם לצמצם בהוצאות ולהגדיל את רווחי העסק פרופורציונלית. רכישה של מערכת פרטית עשויה להיות הוצאה משמעותית. השכרה של מערכת CRM מותאמת, לעומת זאת, לא דורשת השקעה גדולה מיידית ובכך מאפשרת לכם את הזמן לקצור את הרווחים ממנה ולכסות את העלות בלי התחייבות פיננסית גדולה.

כשמדובר במערכת CRM לעסקים קטנים שנבנתה עבור העסק שלך, הדאטה שלך בטוחה. עליך לדעת שהתוכנה היא שלך, ומבחינת אבטחת המידע של הלקוחות אתה מכוסה. נכון שגם מערכות מוכנות שאפשר לרכוש אליהם מנוי, אמורות לאבטח את המידע היטב, אבל כשמדובר במערכת גדולה וכללית עם אלפי עסקים, זה באופן טבעי פחות בטוח. בתור עסק קטן שלעתים קרובות מנהל קשרים אישיים עם הלקוחות, הבטיחות של הנתונים שלהם צריכה להיות מעל הכול.

מהן היכולות של המערכת שלנו

במה כדאי להתחשב במידה ואתם מעוניינים במערכת? בעיקר בשאלה האם המערכת בנויה לצרכים שלכם. כזו היא בדרך כלל מערכת שבונים במיוחד בשביל העסק שלכם. אם אתם מתכננים ליישם שימוש במערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים, הנה מספר נקודות יתרון שנוכל להציע:

עם המערכת שלנו, כל ההתנהלות של העסק היא במקום אחד, התוכנה תפעל יחד עם כל המערכות שאתם זקוקים להן בעסק. אנחנו נאחד את כל הכלים שאתם צריכים, החל מהנהלת חשבונות, וכלה בגבייה, ניהול לידים, ניהול לקוחות, תהלכים פנים ארגונים אישיים במחלוקת הארגון שלכם  –בלי שתצטרך "לג'נגל" בין התוכנות.

עבור עסק קטן שהמנהל שלו מחובר תמיד לעסק "באינפוזיה", חשוב מאוד שהדברים יתאימו בדיוק ומצד שני לא יהיו דברים מיותרים שיסרבלו את העבודה. רק אתה יודע איפה אתה עובד בדרך כלל, האם המערכת חייבת להיות נגישה מהנייד, אילו נתונים אתה חייב בהישג היד תמיד – ואת כל הנתונים האלה אתה יכול לספר לאנשי הצוות שלנו שיבנו בשבילך את המערכת "תפורה" בדיוק לפי המידות שלך.

אם אתה עובד עם מערכת ניהול לקוחות מוכנה ותרצה פיתוח חדש מיוחד בהתאם לצרכי העסק שלך – תשלם מחיר גבוה מאוד על כל פיתוח אישי, מה שלא תמיד מתאים לעסק קטן עם תקציב מוגבל. עם המערכת שבנויה בשבילך, תהיה חופשי לבחור ספק לפי התקציב שלך.במחירי פיתוח משמעותית זולים יותר

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521