icn
icn
icn
img

ניהול מסמכים במערכת CRM

בכדי לנהל חברה, סטארט-אפ, עסק או כל דבר שיש לו לקוחות והרבה משימות, כדאי להיעזר במערכת CRM. כחלק מהמערכת שיודעת לעזור בניהול תיקי לוחות בצורה טובה ומבוקרת המערכת הזו גם מסייעת בניהול של מסמכים שונים של בית העסק. רוצים לדעת עוד על המערכת? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

img

ניהול חברה עם מערכת של CRM

לנהל עסק או חברה בכל תחום שמספקת מוצר מסוים או שירות ללקוחות, דורש הרבה עבודה ומשימות רבות ביום-יום. בכדי שהעסק יצליח וישגשג לא מספיק רק להביא את הלקוחות, אלא גם לשמור על התפקוד של העסק כמו שצריך, בצורה מבוקרת, מדויקת, באמצעות מעקבים שונים, בניית תוכניות לעסק ועוד. ניתן לראות שניהול של חברה דורש הרבה תפעול של תחומים שוני, להיות בבקרה על תקציב העסק, על שימור לקוחות ישנים ופרסום ללקוחות חדשים, בקרה על מערכות שונות, לבדוק את תפוקת העובדים, לשפר ולשכלל את המוצר ועוד. בכדי להצליח להיות במעקב על הכל כדאי להיעזר במערכת של CRM. 

מה כוללת מערכת CRM?

במידה ויש ברשותכם עסק כדאי לכם לשכור שירות של חברה שמספקת תוכנת CRM. תוכנה זו תוכל לעזור לכם לנהל את העסק. כאשר היא מספקת סיוע גם בענייני תיקי לקוחות, מערכת גבייה, ניהול חשבונות, מעכב אחר לידים נכנסים, יש אפשרות לעקוב גם אחר הנוכחות של העובדים שלכם ועוד. 

ניהול של מסמכים ב - CRM

בדרך-כלל בבתי עסק שונים יש הרבה מסמכים, כאשר כל דבר כמעט צריך להיות מתועד וכן, ההתנהלות השוטפת היא באמצעות מסמכים שונים מודפסים, או כאלה שנשארים בתיקיות שונות במחשב. לכן, מערכת CRM טובה גם לצורך זה. באמצעות התוכנה ניתן לנהל את כל המסמכים שיש לחברה. כך העבודה יעילה יותר כאשר תוכלו למצוא את כל המסמכים הרלוונטיים במקום אחד.
בנוסף, המערכת יוצרת סדר וארגון של המסמכים וכל עובד יכול לגשת למערכת ולהוציא בדיוק את מה שהוא מחפש. כחלק מהמסמכים ניתן למצוא חוזים עם לקוחות, הסכמים שונים, כל תוכנית או בנייה של פרויקט רלוונטי לבית העסק ועוד. כמו כן, היא מאחסנת בתוכה מסמכים שנשלחו במייל או בפקס בתיקיות שונות. 
באמצעות המערכת ניתן גם לסרוק מסמכים ולקשר אותם ישירות לתיקיות של הלקוח הרלוונטי. ישירות מאחסון בתיקיות של הלקוחות השוני כך גם ישנו תיעוד ישיר למערכת ניהול תיקי לקוחות של החברה ובדרך זו המעקב נעשה בצורה מדוקדקת. יתרה מכך, מערכת CRM מדייקת את השמירה של המסמכים באחסון כאשר היא יכולה להציג מי ביצע את הפעולה עם המסמך, מתי זה קרה, האם היו שינויים שונים במסמכים ועוד. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

למה משמשים המסמכים?

החשיבות של המסמכים היא בדרך-כלל גבוה, כאשר תיעוד בהם יכול לעזור במצבים שונים לחברה. לדוגמא, כאשר תצטרכו לבדוק דברים בחוזה מול הלקוחות תוכלו בלקות לשלוף את המסמך הרלוונטי ולהוכיח את הנקודה שלכם. כשלקוח ירצה ממכם עותק לא תצטרכו ליצור שוב הסכם ופשוט תוכלו לקחת אותו מהמערכת ולשכפל בקלות יחסית.

הכירו את המותג Sbitsoft

אחת החברות שמציעה תוכנה של   CRM משוכללת היא  Sbitsoft. באמצעות התוכנה ניתן לבצע מעקב ותיעוד של קשרי לקוחות החברה. מעבר לכך שהתוכנה יכולה לשמור מסמכים רלוונטים לכל לקוח, ניתן באמצעותה לבצע הקלטות לשיחות שונות עם הלקוחות ובכך לשחזר את הדברים בצורה מדויקת במידת הצורך.
יתרון חשוב בשימוש בתוכנת CRM של חברה זו, מתייחס לכך שאין הגבלה לגבי מספר הלקוחות שניתן לשמור את תיקי הלקוחות שלהם בתוכנה ולכן לא משנה כמה העסק שלכם יגדל התוכנה תוכל להתאים לו ולצרכים שלו.
מבחינת המחיר עבור תוכנת CRM, בחברה זו התשלום מתבצע בצורה של דמי רישיון חודשי. כלומר, תתבקשו לשלם סכום מוגדר שקבוע מראש ואין צפי שהוא ישתנה בעתיד. בהתייחס לכך, במצב בו כמות הלקוחות במערכת תהיה גבוה יותר אתם לא תצטרכו לשלם סכום נוסף או גבוה יותר מעלות השירות אותה שילמתם בהתחלה. כמו כן, הוספה של פונקציות שונות יכולה להיות זולה יחסית כאשר המחיר מתחיל ב-150 שקלים.
בהתאם לכמות המשתמשים חברה זו מאפיינת את אבטחת המידע עבור החברה שלכם ספציפית, לכן, לא משנה כמה תיקי לקוחות יש לכם רמת האבטחה היא עדיין גבוה ומתאימה באופן ישיר לכל לקוח שלכם. 

לסיכומו של דבר

ניהול של בית עסק או חברה דורש תפעול של הרבה משימות במקביל, לכן, חשוב להשתמש בתוכנה שעוזרת לכם לנהל את כל המשימות השונות. כאשר תוכנת CRM מאפשרת לכם לנהל תיקי לקוחות בצורה מלאה, יחד עם מעקב נכון, היא גם מסייעת בניהול מסמכים שונים שרלוונטיים לחברה. 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521