icn
icn
icn
img

ניהול ידע כחלק ממערכת CRM

אחד האתגרים המרכזיים כיום בעולם העסקי קשור לעולם של ניהול ידע. בכל עסק או חברה, נצברות כמויות אדירות של מידע. באופן כללי, המידע הזה יכול מאוד לעזור להתפתחות של הארגון, אולם לא תמיד אנחנו יכולים לבצע סינון יעיל של המידע, כך שנקבל מתוכו את מה שיכול לעזור לנו. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך מערכת CRM יכולה לעזור לכם בהקשר הזה.

img

מערכת לניהול קשרי לקוחות

מערכות CRM שלמעשה הן מערכות לניהול קשרי לקוחות, נפוצות היום בעסקים רבים. התפקיד העיקרי של המערכות הללו הוא פשוט להעביר משימות רבות שאותן היינו מבצעים בעסק שלנו בכוחות עצמנו, ולגרום לתוכנות מחשב שונות לעשות אותן. החיסכון שהמערכות הללו מאפשרות לנו לבצע הוא אדיר, והוא נוגע גם לחיסכון בזמן, וגם לחיסכון משמעותי בתשלום שכר לעובדים שלנו. 
מלבד העובדה שהן בדרך כלל יעילות יותר, הן פשוט מייתרות לנו את הצורך בכוח אדם רב. לאור העובדה שאנחנו רוצים שכמה שיותר משימות יתבצעו על ידי המחשב, יש לא מעט ממשקים שבהם אנחנו הולכים לעשות שימוש עבור העסק שלנו. האתגר המרכזי בבנייה של מערכת כזו, הוא בצורך שלנו לגרום לכל הממשקים הללו לעבוד ביעילות אחד עם השני.

התאמה לארגון שלנו

הסינרגיה בין הממשקים חשובה כיון שהיעילות של מערכת ה - CRM בחברה שלנו תקבע לפי הסינרגיה הזו. בלי שהמערכות יודעות איך לדבר היטב אחת עם השנייה, לא נוכל באמת להנות מאוטומציה מלאה בעסק שלנו. כדי שזה יקרה, חשוב לא לקבל את מערכת הCRM בצורה שמשווקים לנו אותה, אלא לנסות לבצע התאמה שלה לחברה שבה אנחנו עובדים.
הליך ההתאמה הזה צריך להיעשות כמובן על ידי אנשי מקצוע מהתחום, ובמהלכו הם יעשו היכרות עם הארגון שלנו ויבינו כיצד נכון להנגיש את המערכת החדשה כך שהיא תתאים בצורה המושלמת לארגון שבו אנחנו נמצאים. ההתאמה הזו קריטית כדי שהמערכת תהיה אפקטיבית ותעזור לנו לקבל את כל מה שהיא יכולה לתת.

הטמעה של המערכת

אחרי שבניתם מערכת CRM לעסק שלכם, השלב של ההטמעה הוא זה שיקבע את ההצלחה שלכם. עבודה מול מערכות טכנולוגיות יכולה להיות מעט מאתגרת, במיוחד בשלבים הראשונים של הקליטה שלהן. כמובן שבתור מנהלים זה לא אמור להבהיל אתכם, רק חשוב להיות מוכנים לקשיים שונים שיכולים להתעורר בתחילת הדרך.
מה שיכול לעזור לכם להתגבר על אותם קשיים הוא לבצע הטמעה נכונה של המערכת בחברה שלכם. ההטמעה היא הליך למידה שבו אנשי מקצוע שמכירים היטב את המערכת יגיעו לחברה שלכם ויסבירו לעובדים שלכם כיצד נכון לעבוד עם המערכת החדשה. הליך ההטמעה הוא קריטי, ולא כדאי לזלזל בו. למידה נכונה של המערכת בשלבים הראשונים, תעזור לכם מאוד בשלבים מתקדמים.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

שמירה על סודיות המידע

לא מעט עסקים מחזיקים כיום פרטים רגישים, בעיקר כאלו שנוגעים ללקוחות שלהם. כאשר אנחנו בונים מערכת מידע ארגונית, אבטחה המידע היא משהו שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו. מערכת CRM טובה חייבת להיות כזו שבמסגרת ניהול הידע שלה, הוא קודם כל שמור בצורה כזו שאף אחד לא יוכל להיחשף למידע שהוא לא אמור להגיע אליו.
עבור הלקוחות שלכם זוהי חובה בסיסית, כיון שההנחה שלהם שכאשר הם מפקידים אצלכם מידע רגיש, את יודעים היכן נכון לשמור אותו. בנוסף, גם עבורכם בתור בעלי העסק זה מאפשר לכם להנות מראש שקט בכל מה שקשור לזליגות מידע לא רצויות. במידה והעסק שלכם גם משווק מוצרים בצורה מקוונת, החשיבות שיש לאבטחת מידע טובה גדולה עוד יותר.

פיתוח תוך כדי תנועה

אחרי שיש לעסק שלנו מערכת CRM טובה, חשוב שלא נשקוט על השמרים. תמיד יותר נעים להישאר במצב הקיים והמוכר, אולם מהר מאוד תראו שיש כל מיני צרכים שעולים, מה שכמובן דורש מכם לבצע התאמות שוטפות למערכת שלכם. כאשר אתם מדברים עם חברה שתבנה לכם מערכת CRM, חשוב להבין שהבנייה לא מסתיימת כאשר אתם קולטים את המערכת לתוך החברה שלכם.
הליך הפיתוח הוא הליך אינסופי, וכל הזמן אנחנו צריכים לחשוב כיצד ניתן לייעל עוד את המערכת כדי להוביל את הארגון שלנו לביצועים טובים יותר. החברה שאתם בוחרים לצורך התאמה המערכת לארגון שלכם צריכה להיות כזו שמחזיקה באנשי מקצוע מתחום הפיתוח, כדי שבזמן שאתם תרצו לשדרג את המערכת, יהיה מי שיוכל לתת לכם מענה מתאים שיעזור לכם להתקדם הלאה. 

Sbitsoft

Sbitsoft היא חברה שמתמחה במתן פתרונות רשת לעסקים. בין השירותים שאותם החברה מציעה לכם אפשר למנות בניית אתרי תדמית, פיתוח בוט מתואם לעסק שלכם, שירותי עיצוב ועוד. צוות העובדים של החברה מחזיק בניסיון עשיר שיוכל לעזור גם לעסק שלכם לקבל את קפיצת המדרגה שלה אתם כל כך זקוקים. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לפנות לSbitsoft, הם כבר ידאגו לשאר.

לסיכום

מערכות לניהול ידע הם מוצר שכל עסק חייב לעשות בו שימוש אם הוא רוצה להתייעל. כמויות המידע שזורמות לעסקים הן אדירות, ורק בעזרת סינון נכון של המידע נוכל לעשות בו שימוש. בחירה נכונה של מערכת CRM יכולה לעזור לכם לנהל נכון את כל המידע הזה, ולבצע ניתוחי מידע שיהיו מאוד רלוונטיים לארגון שלכם. חשוב להקפיד על אנשי מקצוע שידעו כיצד לבנות עבורכם את הממשק הזה.  
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521