icn
icn
icn
img

איך עוזרת מערכת CRM לניהול שרשרת המכירות בארגון

בכל עסק, ניהול נכון של שרשרת המכירות הוא תנאי בסיסי להצלחה של העסק. בשנים האחרונות, יותר ויותר עסקים מבינים את החשיבות שיש בשימוש במערכות CRM על מנת לנהל את כל המשימות שיש לנו מול הלקוחות. המערכות הללו יכולות להעביר תהליכים רבים ממצב שבו יש עובד שמבצע אותם למצב שבו הם נעשים בצורה אוטומטית. כאן נסביר לכם איך בדיוק.

 

img

מערכות לניהול קשרי לקוחות

מערכות CRM שנקראות בתרגום לעברית מערכות לניהול קשרי לקוחות, הן מערכות ממוחשבות שמיועדות לעסקים והתפקיד העיקרי שלהם הוא לבצע באופן ממוחשב את כל מה שקשור לקשר שבין הלקוח לעסק. בין אם מדובר על מענה לפניות, ניהול מכירות, ביצוע משוב על שירות, ובקיצור, כמעט כל מה שקשור ללקוחות שלכם, יכול להתבצע על ידי מחשב. 

שרשרת מכירות

אחת המשימות הכי חשובות בעסק שלנו היא מכירת מוצרים, כאשר בדרך כלל זה משאב הצמיחה העיקרי שלנו. אם נשים לב, בשרשרת המכירות יכולים להיות מעורבים מספר רב של נותני שירות, כאשר השרשרת מתחילה ברגע שהלקוח מבצע את ההזמנה או הקנייה, ומסתיימת כאשר המוצר נמצא בידיים של הלקוח.

קבלת פנייה מלקוח

השלב הראשון בשרשרת המכירות הוא כמובן זה שבו הלקוח פונה אליכם על מנת לקנות מוצר מסוים. ברגע הזה המערכת יודעת להיכנס לפעולה ולהפנות את הפנייה של הלקוח למחלקה או למי שאחראי על אותו מוצר באופן ספציפי. במקום שכל העובדים של העסק יקבלו התראה, המערכת מאפשרת לנו לנתב קריאה רק אל מי שהיא רלוונטית אליו. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

קשר מול הלקוח

במידה והלקוח לא קיבל את מבוקשו, אנחנו עלולים להגיע למצב שבו הפנייה שלו נופלת בין הכיסאות ולא מקבלת את המענה הנדרש. בעזרת המערכת אנחנו יכולים לבצע מעקב סטטוס על כל קריאה, ולמנוע מצבים שבהם פניות של לקוחות לא תקבלנה את המענה הנדרש. 

אבטחת מידע

כאשר מבצעים קניות דרך הרשת, הלקוח למעשה מפקיד אצלנו את פרטי האשראי שלו, ומיותר לציין עד כמה מדובר על פרטים חשובים. ברגע שאתם עובדים באמצעות מערכת CRM איכותית, תוכלו להיות בטוחים שהפרטים של הלקוחות שלכם מוגנים מפני דליפה לא רצויה, דבר שכמובן ישפר גם את המוניטין שלכם בתור עסק שמשווק מוצרים דרך הרשת.

מהירות עבודה

על אף היתרונות הרבים שיש לניהול מערכת מכירות כאשר העובדים הם אלו שאחראים עליה בצורה בלעדית, אין ספק שמערכת ממוחשבת יכולה לעשות את זה מהר יותר. המערכת יכולה להתמודד עם מספר רב של הזמנות באותו הזמן, בניגוד לעובדים שצריכים להקדיש זמן מיוחד עבור כל הזמנה. בנוסף, המערכת זמינה 24/7 ללקוחות שלכם, ללא תלות בשעות הפתיחה של העסק.

ניתוח ביצועים

עסק שרוצה להגיע לצמיחה מהירה, חייב להיות כל הזמן עם היד על הדופק. כאשר אנחנו עובדים עם מערכת CRM מתאימה, אנחנו יכולים לבצע כל הזמן ניתוח של הביצועים שלנו. בין אם מדובר על הכנסות ממכירות, זמן טיפול בפנייה, או כמה לקוחות פנו אלינו, את כל הנתונים הללו אתם יכולים לקבל בלחיצת כפתור ללא שום מאמץ מהצד שלכם.

יעילות בהפעלת העסק

אם תשימו לב, משימות רבות שאותן המערכת מבצעת הן משימות שמהוות חלק בלתי נפרד מכל שרשרת מכירות, אלא שבדרך כלל בני אדם הם אלו שמבצעים אותן. היתרון במערכות הללו הוא שכל הפעולות מתבצעות בצורה אוטומטית דבר שמוביל באופן ישיר לחיסכון בהוצאות על כוח אדם בעסק שלכם.

עם זאת, חיסכון בכוח אדם הוא לא היתרון היחיד, כיון שמערכת ממוחשבת שמבצעת את הפעולות הללו נוטה לעשות הרבה פחות טעויות מאשר עובדים. יחד עם העובדה שהמערכת הזו זמינה כל הזמן, כנראה שגם אתם תסכימו שזו הדרך הטובה ביותר לנהל את שרשרת המכירות בעסק. 

Sbitsoft

Sbitsoft היא חברה שמתמחה בהתאמה של מערכות CRM עבור עסקים וחברות. כאמור, התאמה של המערכת קריטית להצלחה שלכם, כדי שתוכלו בתור עסק להפיק ממנה את המיטב. אנשי המקצוע של Sbitsoft ישבו יחד איתכם על מנת לאפיין את הארגון שלכם ולהבין איך ניתן להתאים לו מערכת CRM בצורה המיטבית. מהר מאוד גם אתם תהנו מכל מה שיש למערכות הללו להציע לכם.

לסיכום

ניהול שרשרת מכירות היא אולי המשימה החשובה ביותר שלנו בתור בעלי עסקים. אחת הדרכים הטובות ביותר לייעל את השרשרת הזו יכולה להתבצע בעזרת מערכת CRM שתותאם במיוחד לעסק שלנו. המפתח להצלחה בהקשר הזה הוא לבצע הטמעה נכונה של המערכת אצלכם בחברה. גם אם בשלב הראשוני יהיה לכם קצת קשה, מהר מאוד תגלו את היתרונות הרבים שיש למערכות הללו.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521