icn
icn
icn
img

מהו האתגר והקושי הגדולים בהטמעת מערכת CRM בארגון שלכם

הטמעת מערכת CRM בארגון, זה לא תהליך פשוט. מדובר על תהליך מורכב ויקר. גם אם יש לכם את המערכת הכי טובה בעולם ורכשתם רישיון אליה, אם היא תוטמע בצורה לא נכונה, ההצלחה העסקית שלכם לא תגיע. מה האתגרים הגדולים ביותר בהטמעת מערכת CRM?

img

למה הטמעת מערכת CRM זה תהליך מורכב?

תחשבו שאתם רוצים להכניס את כל העסק שלכם, את הנתונים, הלקוחות, הספקים ועוד לתוך מערכת אחת, זה לא תהליך שקורה בין לילה. מערכת CRM היא מערכת שחולשת על כלל הארגון ועל כל המחלקות השונות שיש בו, כאשר המטרה העיקרית היא ניהול וייעול משימות.

מה האתגרים בהטמעת מערכת CRM?

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

1 | היעדר משאבים

עסקים לעיתים קרובות לא מבינים לעומק את המשאבים הדרושים להטמעה של CRM. חשוב מאוד להיות מציאותיים עוד בתחילת התהליך ולהבין באופן מדוייק מה נדרש לפני שיוצאים לדרך. לדוגמא, חשוב מאוד לקחת בחשבון את זמן העבודה על הפרוייקט הזה בקרב העובדים בארגון ובנוסף, אם אין איש טכני בארגון חשוב להביא מנהל פרוייקטים חיצוני.

2 | שימו בתוכנה לא מדוייק או הנחיות לא מדויקות

בסופו של דבר, הדרישות שלכם הם הדבר החשוב ביותר כל על סמך זה תוטמע כל מערכת ה-CRM. חשוב מאוד כשאתם בוחנים את מערכת ה-CRM, אל תסתכלו על כאן ועכשיו, אלא תחשבו על 5 שנים קדימה. עבודה עם תוכנת CRM היא לא לטווח הקצר אלא לטווח הארוך וחשוב להתייחס אליה ככה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לבחור תוכנה לא מתאימה בגלל אי דיוק שלכם.

3 | אימוץ של התוכנה

עובדים לא אוהבים שינויים. בכלל. לכן, חשוב מאוד לשתף את העובדים עוד משלב ההחלטה ולרתום אותם. מומלץ בראש ובראשונה להציג להם את התוכנית הכוללת של הטמעת תוכנת ה-CRM בארגון ולהסביר לכם איפה זה פוגש אותם וכמה זה יכול לעזור להם. אם עובדים יתקשו להשתמש ב-CRM ולא ידעו למצות את הפוטנציאל, לא תגיעו להישגים שרציתם.

4 | חוסר תיאום ציפיות

השלב החשוב ביותר לדעתנו זה שלב תיאום הציפיות. בסופו של דבר, החלטתם להטמיע את תוכנת ה-CRM בארגון שלכם, כדי לתת מענה לבעיות, קשיים, תקלות ועבודה ידנית שלא לצורך. לכן, חשוב מאוד לשתף עוד בשלב הראשוני את השותף שלכם לתהליך או במילים אחרות, את החברה שתטמיע את המערכת בפועל.

למה? כדי שחברת ההטמעה תוודא שהמערכת שבחרתם והמודולים שהיא מציעה, יודעים לתת מענה לקשיים שלכם בתוך הארגון. 

5 | בחירת חברת הטמעה לא מקצועית

פרמטר חשוב נוסף, הוא לבחור את החברה הנכונה שתהיה איתכם בתהליך. חשוב לוודא כי אותה חברה ביצעה הטמעות של מערכת CRM בארגונים שונים, יתרה מזאת עדיך לבחור חברה שמתמחה בתחום העיסוק שלכם. כל שוק שונה לחלוטין מהאחר וחשוב שההטמעה תהיה מדויקת.

Sbitsoft השותפים שלכם לדרך

אם אתם מחפשים את השותפים האידיאליים להטמעת CRM בארגון שלכם, Sbitsoft בול מה שחיפשתם. עם ניסיון עשיר, צוות מקצועי והבנה מערכתית מעמיקה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה והקלה ביותר וללא בזבוז משאבים מיותר.

סיכום

לסיכום, CRM היא חלק אינטרגלי כמעט בכל עסק, אשר באמצעותה, תוכלו לנהל את כל העסק שלכם במקום אחד מבלי להסתבך. אבל, הטמעת מערכת CRM עלולה להיות מורכבת. לכן, אספנו לכם את האתגרים והקשיים העיקריים בהטמעה ומה חשוב לקחת בחשבון כבר בתחילת התהליך. שיהיה בהצלחה!

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521