icn
icn
icn
img

מערכת CRM בענן

מערכת CRM בענן היא מערכת לניהול קשרי לקוחות שבה כל נתוני הלקוחות מאוחסנים בצורה מאובטחת בענן ונגישים ברשת בכל רגע מכל מכשיר שמחובר לאינטרנט. מה מיוחד במערכת כזו ומה היתרונות שלה? על כך נדבר במאמר זה.

 

img

מערכת CRM בענן - המילה האחרונה בטכנולוגיה של CRM

רוב החברות עוברות היום לטכנולוגיה של מערכת CRM בענן מכיוון שהיא גמישה וחסכונית – שתי תכונות שמעריכים במיוחד בשוק אשר משתנה במהירות, יש בו תחרות רבה והוא הופך לקשוח יותר עבור העסקים. משתמשים, כלומר הצוות של החברה שלכם, יכולים לגשת בקלות ליישומי CRM באמצעות דפדפן במחשב או בטלפון נייד. הדרג הניהולי וכל עובד אחר עם הרשאה יכולים להיכנס לנתונים של התוכנה מכל מקום בעולם, מכל מכשיר המחובר לאינטרנט. זה מאפשר לכם חופש פעולה שהוא רחב יותר מאי פעם.

מערכת CRM בענן - היתרונות של טכנולוגיית  Cloud CRM 

תוכנת CRM מבוססת ענן מאפשרת לארגונים לספק חוויות לקוח יוצאות דופן. התכונות והיכולות המשולבות בה מאפשרות לעסקים להתחרות ביעילות ולשמר לקוחות, דווקא בגלל הגמישות והיעילות. יש כמה יתרונות חשובים של מערכת CRM בענן, וביניהם: קלות לשימוש, קלות להתקנה, סינכרוניזציה בלי בעיות עם כל תוכנה אחרת, גמישות וזמינות, אבטחת מידע גבוהה ועוד.

המערכת קלה לשימוש
פתרונות CRM בענן הם ידידותיים להפליא וקלים לניווט. הם כוללים ממשקי גרירה ושחרור פשוטים, לוחות מחוונים אינטראקטיביים ואפליקציות אינטואיטיביות. זה מקל על משתמשים חדשים להשתמש בטכנולוגיה ולנצל את כל התכונות.
אפליקציות CRM מבוססות ענן נגישות מכל מקום בעולם - זה מגביר את הניידות ומאפשר לצוותים להתחבר מרחוק. מכיוון שמערכת CRM שלנו מאוד ידידותית לנייד, צוותי המכירות יכולים לגשת לפרטי יצירת קשר של כל לקוח, מכל מקום ומכל מכשיר.
גם מצד הלקוחות מדובר בשיפור. מערכת CRM בענן מבטיחה שלקוחות מסוגלים לפנות מתי הם ירצו לנציגי המכירות או התמיכה, בכל זמן שזה מתאים להם. הדבר בדרך כלל מגביר את הזמינות שלכם, שזה דבר חשוב מאוד ביצירת שביעות רצון הלקוח ובנאמנות רבה יותר. כל זה מגביר את היכולת של החברה לשמור על הלקוחות.

מערכת קלה להתקנה ולתפעול
עם תוכנת CRM מבוססת ענן, אתם לא צריכים לדאוג לגבי תהליכי התקנה מסובכים ובעיות טכניות. כל מה שצריך זה חיבור אינטרנט יציב - אין צורך לשלם עבור שרתים חיצוניים, תחזוקה או רכיבי חומרה. נכון שזה מייצר תלות מסוימת באיכות האינטרנט ובספק של שירותי הענן, אבל מכל בחינה אחרת, הנוחות והקלות של הגישה לנתונים הם שיפור אדיר. כמו כן, תוכנת CRM בענן יכולה להשתלב בקלות עם יישומים קיימים שארגונים כבר משתמשים בהם לצורך זרימת עבודה שגרתית. זה עוזר לתקשורת חלקה, המשכיות משימות ומשפר את הנראות של תהליך המכירה כולו. גם כאן, מדובר בשיפור מיידי ביכולת שימור הלקוחות.

התאמה אישית של מערכת – רק מה שמתאים לעסק שלכם
אישית תוכנת CRM בענן יכולה להיות מותאמת אישית לחברה שלכם, להתאים לדרישות העסקיות ולמה שהלקוחות שלכם רגילים לקבל. ניתן לרכוש מודולים נוספים, תכונות ופונקציות עסקיות – מהבחינה הזו מדובר במערכת גמישה מאוד. כמו כן, פתרונות CRM מבוססי ענן ניתנים להרחבה בעתיד. לפיכך, הם יכולים לענות על הצרכים של העסק הצומח ומשתנה בהתאם לשוק. תוכלו לרכוש תוספות רק בהתאם לתכונות ולפונקציות להם העסק שלכם זקוק.

תקצוב מערכת CRM בענן

תוכנת CRM בענן היא השקעה לטווח ארוך שמספקת יתרונות מוחשיים. זה חוסך זמן בגלל רמה גבוהה מאוד של אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, מה שמאפשר לחברי הצוות להיות חופשיים להתמקד בפעילויות של המכירה והאסטרטגיה, מה שבסופו של דבר מביא להכנסה גבוהה יותר.
אנו בחברת SBITSOFT מציעים אופציות שונות של חבילות עבור תשלום למערכת CRM בענן. מדובר בהשקעה שהיא חד-פעמית, אבל התוצאות שלה הן לטווח רחוק וניתן ליהנות ממנה גם אם אתם סטרט-אפ או עסק קטן.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

ומה עם האבטחה?


דווקא בגלל שהסיטואציה שהנתונים נמצאים בענן ולא בשרת שלכם, עשויה להיחשב כבעייתית מבחינת אבטחת המידע – מי שעוסק בתחום, יודע שאבטחה היא בראש סדר העדיפויות עבור הספקים של מערכת CRM בענן. מדיניות גיבוי אוטומטית ותוכניות שחזור נתונים מבטיחות שלא יאבדו או ייגנבו נתונים, והגנת סיסמה, הצפנת נתונים ואימות דו-שלבי מבטיחים לכם שקט. כל התחום מאוד מושקע וכל הזמן משתכלל ומוצא פתרונות כדי לתת ללקוחות אבטחה שהיא מאה אחוז ולא פחות מזה.

לסיכום, היום מערכת CRM בענן היא טכנולוגיה שעסקים רבים מעוניינים להשתמש בה. חברת SBITSOFT מספקת מערכת CRM בשיטת WHITE LABEL, שאנו מתאימים אותה לצרכים של החברה שלכם. הצוות המנוסה והמקצועי שלנו יבנה עבורכם מערכת שתהיה ממוקמת בענן ונוחה להפעלה מכל מכשיר, במיתוג של החברה שלכם ובהתאמה של הפונקציות לצרכים שלכם.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521