icn
icn
icn
img

מעבר מאקסל למערכת CRM

מעבר מאקסל למערכת CRM - מערכת אקסל משמשת גם היום הרבה עסקים, בעיקר חברות קטנות, לניהול קשרי הלקוחות. שמירת המידע של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים על קובץ אקסל אולי נראה בהתחלה כאופציה נוחה, אבל ככל שהחברה גדולה הדבר יוצר יותר ויותר בעיות לאורך הדרך ועלול להוביל לפגיעה ברווחים. מסיבה זו, אנו ממליצים לעבור להשתמש במערכת לניהול קשרי לקוחות. הכנו לכם השוואה בין כמה מהמאפיינים של שתי המערכות.

 

img

מדוע כדאי לעבור מ-  Excel למערכת שנועדה לנהל לקוחות? 

המערכת שמנהלת לכם את כל התחום של הלקוחות, נבנתה במיוחד לצורך זה. לכן יש לה מספר רב של פונקציות שהופכות את ההתנהלות מול הלקוח לנוחה הרבה יותר וחוסכות לכם המן זמן. ישנן אוטומציות שיסייעו לכם לחסוך זמן עבודה יקר וגם כאלה שיורידו מאוד את הסיכוי לטעות אנוש שעלולה לעלות לכם בנאמנות הלקוח. נדון פה בחלק מהפונקציות האלה.

סינון מידע

אם אתם רוצים לסנן מידע באקסל, אתם תיאלצו להשתמש במערכת בעייתית שאינה נוחה לתפעול. הסינון לא יכול לעבור על כמה מסמכים במקביל, כך שתצטרכו לבצע אותו על כל מסמך בנפרד. הסינון דורש היכרות מתקדמת עם המערכת ואינו אינטואיטיבי אם אתם רוצים לסנן דרך כמה שדות במקביל. לעומת זאת, המערכת CRM מגיעה עם כלי סינון מובנה שנותן לכם לגשת למידע הספציפי שאתם צריכים בקלות וביעילות. מספר עובדים יכולים לצפות במידע הזה בו-זמנית, ואתם יכולים לעשות זאת מכל נקודה בעולם דרך הנייד.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

קישור מידע

מערכת אקסל לא יכולה לשמור על קישורים בין כמה מסמכים שונים. אם אתם רוצים להשתמש במידע שנמצא במסמך אחד עבור מסמך אחר, אתם תצטרכו להעתיק את המידע למסמך הרצוי, ולעדכן אותו בכל פעם מחדש. אנשי העסקים המנוסים ודאי יודעים שמדובר בהליך בלתי יעיל ביותר שדורש כוח אדם ומלא בטעויות. מערכת CRM מכילה רכיב שמאפסן את כל המידע במקביל ומקשר בין כל המסמכים כדי לדאוג שיש לכם גישה לכל המידע הרלוונטי בכל מסמך שאתם נמצאים בו. כשאתם באמצע השיחה עם הלקוח ולא צריכים לחפש במסמכים אחרים כדי למצוא פרטים מהעסקה האחרונה שלכם, זה עשוי להיות קריטי.

חלוקת משימות

כאשר אתם פועלים בצוות, אתם צריכים שתהיה לכם דרך לעקוב אחרי ביצוע משימות ולחלק אותן בצורה יעילה. אם אתם שומרים את המידע באקסל, יהיה לכם קשה לעקוב אחרי מצב הטיפול של כל לקוח, או להקצות משימה מסוימת לעובד ספציפי. יתכנו גם פניות כפולות שעלולות להרגיז את הלקוח ולפגוע בעסקה. לעומת זאת, למערכת שלנו יש יכולת חיווי משימות מובנית שתאפשר לכם חלוקת עבודה יעילה יותר, כך שלא יקרה מצב שיש לקוח שנשכח או להפך, כזה שפנו אליו מספר אנשים מהחברה.

פיצ'רים

המערכת מגיעה עם תיעוד היסטוריית שינויים, מחולל דו"חות, לוח בקרה להצגת כל המידע, ועוד מאפיינים רבים נוספים שאין לכם גישה אליהם עם שימוש באקסל. כל הסיבות האלה ועוד מצדיקות את המעבר למערכת יעודית שתנהל לכם את הלקוחות, בעיקר כאשר המחיר למערכת WHITE LABEL אצלנו אינו גבוה וכך מאפשר לכם עלות נמוכה ביותר להשקעה שתחסוך לכם המון.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521