icn
icn
icn
img

כיצד מערכת CRM מסייעת לבצע ניהול נכון של קריאות שירות

מערכות CRM הפכו לאחד הדברים החמים ביותר בעולם העסקי. המערכות הללו שהתפקיד שלהן הוא לנהל את קשרי הלקוחות של העסק שלנו, יכולות לחסוך לנו הרבה מאוד זמן בניהול ובתפעול של העסק. אחד התחומים שבהם יש למערכות הללו יתרון מובהק הוא בתחום ניהול קריאות השירות, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק איך זה הולך לעבוד. 

 

img

מערכות לניהול קשרי לקוחות

מערכות CRM שנועדו עבור עסקים על מנת לנהל את קשרי הלקוחות בצורה טובה יותר, הפכו לרווחות מאוד בשנים האחרונות. כמעט כל עסק, במיוחד עסקים מקוונים עושים שימוש במערכות הללו, אבל לא כולם מצליחים להפיק מהמערכות הללו את מה שהן באמת יכולות לתת. בכל הנוגע למענה ללקוחות שלכם, יש למערכות הללו פוטנציאל רב, וכדאי להכיר אותו.

אוטומציה

הדבר הראשון שהמערכות הללו מאפשרות לכם הוא ביצוע אוטומציה לרבות מהקריאות הללו. לא מעט לקוחות זקוקים באמת למענה מהיר, אבל לפעמים לא צריך נציג אנושי שיטפל בבעיה שלהם. לשאלות רבות יש תשובה שמוכנה מראש, ואין שום סיבה שנציג שלכם יצטרך לענות להם.
במערכת CRM אנחנו יכולים להגדיר צ'אט בוט אוטומטי לוואטסאפ שייתן מענה לפניות של הלקוחות שלנו. כמובן, במידה והפנייה מורכבת יותר ויש צורך למענה אנושי, עדיין יש למערכת CRM מה לעזור לנו.

ניתוב לאחראי על התחום

אחד הדברים הכי מייגעים בפנייה לנציגי שירות זה העברה של הלקוח מנציג לנציג, דבר שכמובן יכול להתיש אותו ולגרום לו לעזוב את שירות הלקוחות. מערכות CRM מאפשרות לכם לבצע ניתוב שיחה, כך שבתחילת השיחה הלקוח יגדיר מה בדיוק נושא הפנייה שלו, והמערכת תדע איך להפנות את השיחה כך שהיא תגיע ישר למי שמתעסק בתחום הזה ויכול לתת מענה יעיל ללקוח.
בצורה הזו אתם גם חוסכים זמן יקר לעובדים שלכם, כיון שהם לא יצטרכו להתעסק בפניות שלא קשורות לתחום העיסוק שלהם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מענה רציף לאורך כל שעות היממה

מקומות שנותנים שירותי חירום, או שירות שבאופן כללי צירך להיות זמין 24/7, צריכים לשלם לא מעט כסף לנציגי השירות על מנת שהם יעבדו בשעות הללו. בנוסף, הלקוח לא תמיד יכול לנהל שיחה בשעות הללו. ברגע שיש לכם מענה אוטומטי לפניות מצד הלקוחות שלכם, אתם נותנים להם שירות נגיש כל הזמן, בלי לשלם את המחיר על כך.

משוב מהיר

בתור מנהלים, הדרך היחידה שלכם להשתפר היא לשמוע מהלקוחות שלכם איך הם חווים את השירות שאתם מעניקים להם. את זה אפשר לעשות בעזרת משוב, וגם בהקשר הזה מערכת CRM יכולה לעזור. המערכת תוציא לכם דו"ח מפורט על כל פנייה כפי שהגדרתם לה, וכך תוכלו לדעת איפה אתם עומדים.

Sbitsoft

Sbitsoft היא חברה שמתמחה בפיתוח והתאמה של מערכות CRM לעסקים, עיצוב והקמת אתרים, התאמה של מערכות מידע ועוד. הצוות המיומן של החברה יוכל להתאים לעסק שלכם מערכת CRM שתייעל את העבודה שלכם ותעזור לעסק להגיע גבוה יותר. החברה מאפשרת לכם לקבל שירות פיתוח מתמשך, כדי לאפשר לכם לשדרג את המערכות שלכם כך שהם יתאימו לצרכים שלכם.

לסיכום

כאשר אנחנו חושבים על קריאות שירות מצד הלקוחות שלנו, הדבר הכי חשוב הוא לספק להם מענה מהיר לצרכים שלהם. מערכת CRM  מאפשרת לכם לתת במקרים רבים מענה אוטומטי, כך שהלקוחות שלכם לא יצטרכו לחכות לאיש מקצוע שיענה להם. במקרה שבו הם צריכים מענה אנושי, המערכת תוכל לנתב את השיחה ישר למי שיכול לתת מענה לבעיה שבגללה הלקוח פנה אליכם.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521