icn
icn
icn
img

כיצד מערכת CRM מגבירה את יעילות העבודה בארגון?

משיכת לקוחות חדשים ושימור לקוחות דורשים מיומנות גבוהה ביותר של אנשי השיווק והמכירות. זה מתחיל מפניית הלקוח, או במקרה הטוב - מהפניה של החברה ללקוח, ואז יש לעבור כמה שלבים במשפך השיווק – ובכנות, המסע יכול להסתיים בקלות ממש בהתחלה אם האינטראקציה חלשה או שירות הלקוחות צולע. ומה קורה באמת בכל התהליך מרגע יצירת הקשר עם הלקוח ועד להשלמה העסקה? הרבה מאוד: הרבה פעולות, הרבה נתונים, הרבה אנשים שמעורבים. כיצד לייעל תהליכים אלו? 

img

זה בהחלט אפשרי באמצעות מערכת CRM או בשמה השני מערכת לניהול קשרי לקוחות. יש מספר דרכים שבהן המערכת גורמת לעבודה בארגון להתייעל, ועל כך נדבר במאמר זה.

 משפרת את התקשורת ושיתוף המידע בתוך הארגון

מחקרים מראים שמערכת CRM המותאמת לארגון באופן מוחלט מאיצה את הגישה לנתונים פי 5! זה נתון מטורף במיוחד כשמדובר בארגון עם כמה צוותים שבהם כולם צריכים לקבל את המידע על הלקוח.

מערכת CRM מספקת ניתוח וגישה קלה למידע, תזכורות למשימות, חלוקת הלקוחות לתתי-קבוצות, מעקב אחרי התקדמות המשימה ועוד.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

אפשר להראות את התועלת הגדולה שבעניין על דוגמה פשוטה: לקוח שפנה לארגון ביוזמתו. זה מה שנקרא "ליד חם". במקרה כזה יש סיכוי גבוה יותר לסגירת עסקה , ולכן העדיפות הראשונה בעסקים ניתנת תמיד למקרים כאלה, שהם יעילים ביותר ודורשים מעט מאמץ באופן יחסי, אך מצד שני דורשים מהירות תגובה ואפקטיביות רבה. אם תפספסו את הרגע הנכון, "הלידים החמים" שלכם עלולים "להתקרר" ולאבד עניין. איך מערכת CRM פוטרת את זה? היא מקצה תגיות לקבוצות שונות של לידים ומסייעת לצוות, גם אם חלה בו תחלופה (בגלל המשמרות או מסיבה אחרת) לראות את המשימות הדחופות יותר ולבצע אותן מייד. וזו רק דוגמה אחת לאינסוף דרכים לשפר את העבודה של צוות השיווק והמכירות.

איסוף הנתונים והאחסון – אי אפשר בלי CRM!

סוף עידן “האקסלים”... מערכת CRM מודרנית מבוססת ענן משיגה לכם את תוצאות המכירות הטובות ביותר ובטווח הארוך, משפרת את חווית הלקוח. כי לקוח מרוצה הוא לקוח שמבצע רכישות חוזרות (או ממליץ על המותג לאחרים). 

אילו נתונים יכולה לאסוף ולאחסן מערכת CRM? כרטיסי לקוחות שייפתחו מיד בקבלת טלפון מהלקוח, כולל שדות אישיים כמו תאריך יום הולדת, למשל. המערכת גם מאפשרת עבודה נוחה עם נתונים לניתוח וחיזוי והדמיית נתונים – מארגנת את המידע של העסק שלכם בגרפים, מה שמקל על הדרג הניהולי לקבל דוחות מהפעילות.

איזו מערכת הכי יעילה?

צריך לומר שכל מערכת מודרנית תאפשר לכם לעבוד עם נתונים בצורה טובה, המשימה שלכם היא למצוא בדיוק את הפתרון שיתאים לנישה שלכם, בין אם מדובר בארגון גדול, בינוני או עסק קטן. 

בשלב הבחירה, כדאי שתענו על 2 שאלות:

  • עד כמה תהליך המכירה בחברה שלכם מורכב? ככל שתהליך המכירה מורכב יותר וככל שיש צורך במגעים שונים עם החברה לאורך התהליך, או אם יש פלטפורמות אחרות שחייבים להתממשק איתן, כך יש יותר צורך בפתרונות מורכבים יותר ואינדיווידואליים יותר.
  • עד כמה מה שאתם עושים בעסק הוא שגרתי? אם מדובר במוצר מורכב או חדש בשוק, ייתכן שתזדקקו לתכנון ולעיצוב שמותאמים אישית ועונים על הצרכים שלכם. מכל מקום, אנו מציעים מערכת CRM שנותנת פתרונות מוכנים בשיטת WHITE LABEL, כלומר, אתם מקבלים מערכת מוכנה בעלות מוזלת אך אנו מתאימים אותה לכם, למיתוג החברה והיא מאוחסנת בדומיין שלכם. או שאנחנו יכולים לייצר בשבילכם מערכת שנבנית במיוחד עבור העסק שלכם.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521