icn
icn
icn
img

באיזה שלב של העסק הקטן מומלץ לעזוב את האקסל והרשימות ולעבור למערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות דורש מכם לא מעט משאבים לאור העבודה שמדובר על אחד התחומים החשובים ביותר בכל עסק. עם זאת, בשנים האחרונות ישנן מגוון מערכות שיכולות לחסוך לנו הרבה מאוד זמן בניהול קשרי הלקוחות ולבצע את העבודה הזו בכוחות עצמן. אנחנו כאן כדי לספר לכם מתי תדעו שהגיע הזמן לעבור לשימוש במערכות הללו בתוך העסק שלכם.

 

img

מערכת לניהול קשרי לקוחות

מערכת לניהול קשרי לקוחות או כפי שהיא נקראת בשפה המקצועית מערכת CRM  היא מערכת ממוחשבת שיודעת לבצע את כל המשימות שקשורות לקשרי הלקוחות בעסק. לא מעט בעלי עסקים שואלים את עצמם מתי הגיע הזמן לעבור לשימוש במערכת הזו. Sbitsoft כאן כדי לענות לכם על השאלה הזו תוך כדי זה שתבינו גם מה היתרונות הרבים שיש למערכות הללו.

כוח אדם רב

זה לא סוד שניהול קשרי לקוחות לוקח מהעסק שלכם כוח אדם רב. הדבר הזה מוביל להוצאות כבדות בעסק רק על העסקת עובדים שמתעסקים בתחום הזה. אם אתם מרגישים שההוצאה כבדה מידי, ייתכן שדווקא מערכת ממוחשבת תוכל לעזור לכם בהקשר הזה כיון שהיא פשוט תוריד בבת אחת את כמות העובדים שאתם צריכים להעסיק.

חוסר זמן לניהול העסק

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא להקדיש את הזמן שלכם לניהול של העסק. כמובן, מידי פעם יש דברים שמסיטים אתכם מהמשימה הזו, אולם אם זה קורה באופן קבוע זו בעיה. יכול להיות שכדאי לכם לבדוק איך להפוך כמה שיותר משימות לכאלו שמבוצעות בצורה אוטומטית. זה יאפשר לכם להקדיש את מירב הזמן שלכם לקידום של העסק.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

קושי בניתוח נתונים

כדי להתקדם, אתם חייבים להיות בביקורת עצמית כל הזמן, ואת זה אפשר לעשות רק אם כל הנתונים הקשורים לעסק מתועדים. ברגע שאתם עובדים עם מערכת ממוחשבת כל דבר מתועד וניתן לבצע ניתוח מדויק של הכשלים שלכם, וכמובן להבין גם מה הדברים שבהם אתם עומדים בציפיות.

טיפול בפניות של לקוחות

הדבר האחרון שצריך לגרום לכם לחשוב על מעבר למערכת כזו הוא חוסר מתן מענה ללקוחות. אם הפניות שאתם מקבלים לא מצליחות לקבל את המענה הדרוש להם בגלל עומס בעסק, זה בדיוק הזמן להעביר את המענה לפניות הללו למענה אוטומטי. לקוחות שלא מקבלים מענה עלולים פשוט לעזוב אתכם.

Sbitsoft

Sbitsoft היא חברה שמעניקה לכם שירות בתחום שניית האתרים, התאמה של מערכות לניהול קשרי לקוחות, ובקיצור מגוון רחב של פתרונות מחשוב שיכולים לקדם את העסק שלכם בצורה מהירה. לחברה יש ניסיון רב בתחום והיא אחראית ליותר מ200 פרוייקטים בתחום שהסתיימו בהצלחה. התהליך כולו נעשה על ידי מיטב אנשי המקצוע, ולכם רק יישאר להנות מהתוצר הסופי.

לסיכום

כדי להפוך את העסק שלכם ליעיל יותר, כדאי להפוך כמה שיותר משימות לכאלו שמבוצעות בצורה אוטומטית. זה לא סוד שניהול קשרי לקוחות הוא אחד הדברים שלוקחים הכי הרבה משאבים מהעסק שלכם. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם לעזוב את המערכות הישנות ולעבור למערכת אוטומטית טובה שתעשה את כל העבודה הזו עבורכם. אל תשכחו למצוא חברה שתתאים לכם את המערכת לעסק. 
 

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521