icn
icn
icn
img

איך מערכת CRM עוזרת לכם לשמר את הלקוחות שלכם

בתור בעלי עסקים שימור לקוחות הוא אחת המשימות הכי חשובות שלכם. עם זאת, בתחרות הקשה שיש היום המשימה הזו לפעמים נראית לנו בלתי אפשרית. הציפיות של הלקוחות גבוהות מאוד, ולא תמיד יש לנו את המשאבים המתאימים בכדי לתת מענה לפניות שלהם. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך מערכת לניהול קשרי לקוחות יכולה לפתור לכם בקלות את הבעיה הזו.

img

מערכת לניהול קשרי לקוחות

מערכת לניהול קשרי לקוחות שנקראת בשפה המקצועית מערכת CRM היא מערכת ממוחשבת שנועדה לנהל את כל מה שקשור לקשrי הלקוחות בעסק. התפקיד של המערכת מגוון, ולמעשה בכל עסק מבצעים התאמה של המערכת לצרכים הפרטיים של העסק. ישנם לא מעט חברות שמציעות מערכות כאלו, ואתם צריכים לבחור את המערכת שמתאימה לעסק שלכם.
למערכת הזו יש יתרונות רבים, וזו גם הסיבה שיותר ויותר עסקים עוברים אליה. המעבר למערכת כזו עלול להיות מאתגר בשלב הראשוני אולם מהר מאוד תבינו שבזכות המערכת הזו אתם יכולים לשמור על קשרי הלקוחות שלכם. Sbitsoft כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק. 

מענה אוטומטי

פניות של לקוחות לוקחות מכם לא מעט משאבים. בין אם מדובר על כוח אדם שנדרש על מנת לספק ללקוחות מענה ובין אם על זמן רב שהולך רק על הדבר הזה. כדי להמשיך לתת ללקוחות שלכם מענה איכותי בלי לבזבז על זה את המשאבים הללו, תוכלו להעביר חלק מהמענה להיות אוטומטי. בצורה הזו הלקוחות שלכם יקבלו מענה הרבה יותר מהיר, ואתם לא תצטרכו להשקיע בזה. 
עם זאת, כדי שהמענה האוטומטי יהיה אפקטיבי עליכם להגדיר במדויק מה הפניות שאותן ניתן להעביר לסוג מענה כזה. המענה עצמו צריך להיות מפורט מספיק כדי שהלקוח לא יצטרך לפנות אליכם בשנית. אחרת, לא תחסכו זמן ורק תגרמו ללקוחות שלכם לבזבז את זמנם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

להבין איפה אנחנו נכשלים

בכל תחום בעסק, במיוחד כאשר מדברים על ניהול קשרי לקוחות, חשוב להבין איפה אנחנו לא טובים. גם אם העסק שלנו מתנהל בצורה טובה, תמיד יש לאן להשתפר וזה אחד הדברים שהמערכת מאפשרת לכם. במערכת לניהול קשרי לקוחות יש תיעוד מלא של כל הפעולות שלכם, וניתן להוציא דוחות שונים על הפעילות. זה יאפשר לכם להבין מה בדיוק הנקודות שצריכות חיזוק.

תיאום בין החלקים השונים בעסק

קשרי לקוחות היא משימה שעוברת בין מחלקות שונות בכל עסק. כדי ליצור תיאום בין המחלקות הללו ולוודא שאף משימה לא נופלת בין הכיסאות, חשוב שתהיה מערכת אחת שבה הכל מסונכרן. את זה תוכלו לקבל אם תתאימו מערכת לניהול קשרי לקוחות בעסק שלכם כך שהיא תחבר את העבודה של המחלקות למקשה אחת.

Sbitsoft

Sbitsoft היא חברה בתחום המחשוב לעסקים שמחזיקה בניסיון רב. החברה פועלת בתחום למעלה מעשור ומחזיקה במאות לקוחות מרוצים. Sbitsoft תוכל להתאים לעסק שלכם מערכת לניהול קשרי לקוחות בצורה שתהפוך את העבודה שלכם ליעילה יותר. תהליך העבודה כולו גלוי לפניכם ובכל שלב אנחנו נעשה את כל המאמצים על מנת שהמערכת תוכל לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

לסיכום
ניהול קשרי לקוחות הוא אחת המשימות הכי חשובות שלכם בתור מנהלי עסקים. עם זאת, הציפייה הגבוהה של הלקוחות מכם עלולה להפוך את המשימה הזו לבלתי אפשרית אם לא משתמשים בכלים הנכונים. בעזרת מערכת ממוחשבת ניתן לבצע את רוב המשימות הקשורות לניהול קשרי לקוחות וכך תוכלו להעניק ללקוחות שלכם מענה מהיר, ולוודא שאף פנייה לא נופלת בין הכיסאות בלי לקבל סיוע.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521