icn
icn
icn
img

איך מערכת לניהול לקוחות (CRM) יכולה לעזור לעסק שלך?

מערכת לניהול לקוחות (CRM) הינה מערכת המייצרת מאגר לקוחות לכל עסק לפי לקטגוריות, ומכילה בתוכה את המידע האישי על הלקוחות. 

המערכת מסווגת את הדאטה שנאסף אליה לכדי כלי המאפשר דיוק מוצרים, מיקוד מערך השיווק וניהול רכש. בעזרת כלים אלו, המערכת מסייעת בשמירה על לקוחות קיימים ופנייה לקהלים חדשים.

 

img

 

מהו ניהול נכון עם מערכת לניהול לקוחות?

המערכת מאפשרת ניהול נכון בארבעה היבטים:

  1. ייצור וייבוא לקוחות – שימוש במידע הנוגע להיסטוריית רכישות והרגלי קניות על מנת להציע ללקוח מוצרים המתאימים לו. 
  2. הגדרת קבוצת לקוחות – פילוח קהל היעד לפי קריטריונים שונים, על מנת ליצור מבצעים מתאימים לכל קבוצה ולמקסם מכירות.
  3. מעקב אחר הפעילות העסקית של העסק – כך לשפר את התוכנית האסטרטגית של העסק.
  4. ניהול בעזרת אוטומציה – מאפשר עבודה יעילה ודייקנית.

השוק כיום מכיל מספר רב של תוכנות, חלקן ייעודיות לפלח עסקי מסוים. לכן, עליכם לבחור את התוכנה המתאימה ביותר עבורכם, הן מבחינת תכונותיה, הן מבחינת השימוש בה והן מבחינת הגישה אליה. מומלץ לוודא כי ישנה התממשקות לתוכנה מכל מקור תנועה שלכם ורישום אוטומטי, כי ניתן להעביר את התהליכים הידניים לאוטומטיים על ידי המערכת וכן כי קיימים כמה שיותר ערוצי תקשורת מול הלקוחות. מרבית התוכנות הקיימות בשוק מכילות כמות רבה של תכונות ומשום כך, מציאת תוכנת CRM מתאימה הינה משימה אפשרית לחלוטין.

לנהל עובדים עם מערכת לניהול לקוחות

כחלק מתפקידה, מערכת לניהול לקוחות מאפשרת לכם לנהל את סדר היום של העובדים שלכם. ניהול סדר היום יקל עליכם להעביר משימות מעובד אחד לשני, לאפשר שיתוף פעולה ביניהם ולגשת בצורה נוחה למשימות. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

כמו כן, לוח מסודר המכיל נתונים על המתרחש בעסק הינו כלי בעל משמעות רבה לניהול ולעבודה אפקטיבית. מערכת CRM מקנה לכם אופציה לרכז את הפעולות שבוצעו בעסק ולנטר על הספק הביצועים של העובדים. 

מערכת לניהול לקוחות מסייעת לפתח נאמנות אצל הלקוחות – כיצד?

בנוסף לכך, מערכת לניהול לקוחות מאפשרת לכם להכיר את הלקוחות שלכם בצורה טובה יותר. המערכת נבנית ייעודית עבור צרכי העסק שלכם בעזרת אנשי מקצוע, מקבלת את הנתונים על כל לקוח ובהתאם לכך בונה אסטרטגיית שיווק המתאימה ספציפית ללקוח, אשר תגרום לו להתעניין בפריטים אותם תציעו לו.

המשאב החשוב ביותר עבור כל עסק הם הלקוחות. לדעת אנשי עסקים רבים, מערכת לניהול לקוחות יעילה, עשויה להגדיל את מספר הלקוחות בעסק. מערכת CRM מתעדת בעבורכם את אנשי הקשר והלידים כך שתדעו מתי כל לקוח מוכן לבצע עסקה. בעזרת התוכנה, תוכלו להגדיר מתי לדבר עם כל לקוח ולא לזכור זאת בעל פה. כמו כן, המערכת שולחת תזכורות גם ללקוחות בדבר פגישות עתידיות, כך שירגישו את היחס האישי המופנה כלפיהם. עם הזמן, הידע על כל לקוח יתעצם ותוכלו לעקוב אחר האינטראקציות שלו עם האתר.

לא לאבד אף ליד – עם המערכת לניהול לקוחות

בהקשר לעסקאות ארוכות טווח, בהן הלקוח עובר מספר שלבים לפני הרכישה, המערכת תרכז בעבורכם את אנשי הקשר המוכנים לקנייה ותוכלו לצפות בכל שלבי העבודה מול הליד או הלקוח. כך תוודאו שלא פספסתם שום שיחה או פגישה בעלת חשיבות.

מזמינים אתכם להצטרף למיליוני אנשי עסקים שכבר הצטרפו, ונותנים לטכנולוגיה העכשווית לעזור להם בניהול לקוחותיהם.

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521