- מי אנחנו
-
פתרונות פיתוח
-
בניית אתרים
- מערכת CRM
- שירותי עיצוב ומיתוג
- מערכת ERP
-
- תיק עבודות
- התמחות
- תעריפים
- בלוג
- he
החברה שלכם זקוקה לאתר חדש? השקתם סטארט-אפ ואתם חושבים בגדול על אתר תדמית מדהים? בתהליך של בניית אתר תדמית לחברה שלכם אתם תיתקלו בהרבה מאוד פרטים שלגביהם תצטרכו לקבל החלטות שישפיעו על האתר ועל התפקיד שלו בקידום החברה. מאמר זה ינסה לעשות סדר בכל השאלות האלה.
זהו סוג של משאב אינטרנט ארגוני מקוון, שמשימתו העיקרית היא ליצור את התדמית הטובה ביותר של העסק בקרב המבקרים באתר. למטרות אלה החברה עוברת תהליך של מיתוג, ומתבצעת בחירה מדוקדקת של אפקטים חזותיים והיבטים אחרים של העיצוב, כי אין תחליף לרושם ראשון. אתר תדמית לעסק אמור לבטא את הלב של העסק, את הנשמה שלו: הוא הייצוג שלכם ברשת ואתם צריכים לבחור, למשל, האם הוא ייראה יקר ומרהיב או נקי ורגוע. תזכרו שכל החלטה שלכם תשפיע על הצורה שבה הלקוח יקלוט אתכם.
כל עסק שצריך לעבוד על המוניטין שלו, למצב את עצמו בשוק וליצור רושם נכון בעיני שותפים, עובדים פוטנציאליים וכמובן, הכי חשוב – הלקוחות. התדמית היא דבר חשוב ברוב התחומים של העיסוק, במיוחד כשפונים אל הלקוחות שמציעים להם מוצרים או שירותים חדשים או ייחודיים.
מבחינה חזותית, אתר תדמית לעסק שלכם חייב לעשות כמה דברים:
בראש ובראשונה - עיצוב מותאם אישית. עיצוב האתר צריך להדגיש את הסטטוס שלכם, את האופי של החברה או הארגון. לגרום לגולש להתעניין בחברה שלכם ולהאמין שהיא ייחודית. במיוחד היום, כאשר השוק רווי ובכל יום צצים ברשת מאה-מאתיים אתרי תדמית חדשים, אתר תדמית לעסק שלכם צריך להיות אחר, צריך לספר סיפור אחר. תזכרו שאנשים זוכרים את הסיפור והתמונה, לא את הפרסום או המבצעים. תדאגו שהסיפור שלכם יסופר באופן כזה שיהיה קל לזכור אותו.
לעתים קרובות יותר אתה כזה ייבנה עבור עסק המציע שירותים, אם כי לא תמיד. לאתר תדמית תמיד יהיה עיצוב ייחודי. זה הבסיס שעוזר להתבלט מול המתחרים והופך ליתרון חשוב. זה אומר שאין טעם להשתמש בשום תבניות מוכנות. אתר תדמית מבטיח נוחות הן למבקרים (שימושי, עולה מהר, ניווט פשוט וברור) והן למנהלים של האתר, כאשר המערכת מאפשרת להם גמישות מירבית.
מלבד זאת, באתר תדמית לוקחים בחשבון שישנו מגוון מסוים של תכונות ופונקציות, שהגולש מצפה למצוא באתר כזה. החל פשוט מתיאור החברה ושירותיה, וכלה במערכות חיפוש או הזמנה מקוונת, אפשרויות של אינטרקציה וכו'.
הזהות שלכם, המותג שלכם חייבים להיות המגדלור של בניית האתר. לכן חשוב שהעיצוב לא יהיה רק יפה ומקורי: תפקידו למשוך תשומת לב לחברה, למוצר או לשירותים שלה, ולא לעצמו. אתר תדמית צריך להיראות מתאים לזהות החברה. רבים מאמינים כי המראה היוקרתי, כמעט יומרני, יעשה את הרושם על הגולש ויצור תנועה ומכירות. אבל אין זה נכון. האתר אמור לגרום למשתמש לרצות לשתף פעולה, ולכן על העיצוב להיות יותר ידידותי מאשר יוקרתי.
המראה החזותי של האתר הוא חשוב, אבל הגולשים מגיעים לאתר בשביל לקבל מידע. לכן, יש להתייחס לתוכן בזהירות וברצינות, לא פחות מהעיצוב. תקפידו שהשפה באתר תהיה מדויקת ונכונה, אם זהו אתר במספר שפות – תבדקו שבכל שפה הכול מדויק לפי הכללי הדקדוק והתחביר. בתחום התמונות תקפידו על תמונות מקוריות ושונות, לא משהו מהסטוקים שכולם משתמשים בו.
כמעט כל אתר יכול להפוך לאתר תדמית לעסק, אבל אם מדובר בבניית אתר תדמית ארגוני, המטרה היא ליצור אצל הגולש תמונה, לספר לו את הסיפור שלכם. זו הסיבה לכך שאין טעם להשתמש בתבניות מוכנות שמשכפלות זו את זו. התדמית שלכם חייבת להיות ייחודית וזה דורש בניית אתר תדמית ייחודי רק בשבילכם.
גם נושא העיצוב הוא מורכב מדי בשביל שאנשים שאינם אנשי מקצוע מנוסים יתעסקו בו, במקרה של אתר תדמית לעסק. קשה למצוא שני אנשים שמסכימים על עיצוב מסוים: מה שהאחד יוצא יפה, השני מרגיש שזה יותר מדי יומרני או צבעוני, או להפך, פשוט מדי. לכן המשימה של המעצבים של האתר היא למצוא את הנקודה של האיזון, כלומר לספק את הצרכים של הלקוח ולהיענות לבקשות שונות, וליצור רושם הולם אצל רוב הגולשים שיבואו לאתר. כל זה דורש מיומנויות מיוחדות וניסיון רב.
לצוות שלנו ניסיון רב בעיצוב ופיתוח אתרי תדמית. אנו מתחילים מהעלאת רעיונות מעניינים ומקוריים המסייעים ביצירת פרויקטים מרשימים. לכל היבט של פיתוח מוקדשת תשומת לב מרבית: העיצוב, הפונקציונליות, התוכן. כתוצאה מכך, לאחר אישור הסקיצות, אני מפתחים במהירות בדיוק את האתר שהלקוח חלם לקבל. כל השלבים נעשים בתיאום עם הלקוח ולפי הצרכים הייחודיים של העסק שלו.
מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.