icn
icn
icn
img

איך מערכת CRM עוזרת בניהול מכירות?

5 דרכים בהן יכולה מערכת CRM לעזור בניהול המכירות בעסק שלכם

 

img

1. CRM פירושו סדר וארגון – הן באופן כללי והן עבור הצוות של המכירות באופן ספציפי. כל התנהלות העסק מופיעה במערכת אחת המאגדת בתוכה את כל הנתונים הרלוונטים – החל מהמכירות וההתקשרות עם הלקוח ועד המידע בדבר הלוגיסטיקה והמשלוחים. הכל נעשה בצורה פשוטה, ללא צורך לחבר בין מחלקות שונות, להתכתב במיילים וכו'. אין הגבלה על מספר המשתמשים במערכת CRM שלנו שהיא WHITE LABEL כלומר מערכת ברישיון המותאמת לכם באופן פרטני – כל עובדי העסק שתגדירו יוכלו להיכנס ולבצע פעולות. המערכת מבצעת מעקב אחר האינטראקציה עם הלקוחות ומכילה את כל הפרטים עליהם. העובדים יכולים לדעת אלו עסקאות בוצעו מול איזה לקוח, מה נמצא עוד בתהליך ומה אסור לפספס, בזמן אמת ובכל רגע נתון.
2. קשרי לקוחות – הנתונים המוצגים לנציג המכירות שמשתמש במערכת CRM מסייעים לו ליצור קשר אישי מול הלקוח, לדייק בעבורו את המוצרים המתאימים לו ולהימנע משאלות מיותרות. כל זה נותן ללקוח תחושה שהעסק מחובר וקשוב אליו, מה שמתורגם בדרך כלל להגדלת מכירות.
3. תוכנת CRM מאפשרת לנציגי החברה והבכירים לצפות בלוחות הזמנים והמשימות של כלל העובדים בזמן אמת וכך לעבוד בסנכרון מלא עימם.
4. התוכנה מעניקה תמונה בהירה בדבר תפקוד הנציגים בכל שלב במהלך המכירה. בהינתן מידע זה, יכולים בכירי החברה לצפות את המכירות הבאות וכן ליצור תוכניות אימון לאנשי הצוות.
5. קביעת יעדים – המידע המתעדכן על ידי הנציגים בכל עת, עוזר לדרג הניהולי להבחין בתמונה הרחבה ובהסתמך עליה לבנות תוכניות קדימה ולקבל החלטות עסקיות, החל מגיוס עובדים נוספים ועד התזרים השנתי.
בנוסף, היום מערכת CRM מכילה את כל הפעילות של העסק, כדוגמת הוצאת קבלות וחשבוניות, גביית תשלומים ותזמון מיילים בצורה אוטומטית, וכך הופכת את כל התהליך ליעיל וחסכני.


המלצות נוספות שעשויות לסייע לכם במידה שתבחרו להשתמש בתוכנת CRM שלנו:

1. לפני תחילת העבודה, בצעו תיאום ציפיות מול כלל עובדי החברה המיועדים להשתמש בתוכנה, הסבירו את מטרות התוכנה ואת יתרונותיה.
2. על מנת ליצור שפה משותפת ולהימנע מחוסר תיאום וקונפליקטים, הסבירו לאנשי צוות נוספים חוץ מנציגי המכירות איך להשתמש בתוכנה.
3. העניקו תגמולים לעובדים על עדכון נתונים במערכת (לפחות בהתחלה), ולא רק על מידת הצלחתם במכירות.
4. אפשרו גישה למערכת הCRM גם מהמכשירים הניידים כדי להקל על העובדים, על הלקוחות ועליכם.
5. אל תהססו לבקש התאמות של מערכת CRM WHITE LABEL לעסק שלכם ולתחום שבו אתם עוסקים. המערכת שלנו היא גמישה ואפשר להשיג תוצאות שיתאימו לפעילות שלכם באופן שבאמת יקל על העבודה ולא יסרבל אותה.


לסיכום

תוכנת CRM תתרום לקידום העסק שלכם בתחומים שונים, ובמיוחד בקידום המכירות, בגלל שהיא מסייעת לבנות יחסי אמון מול הלקוחות, לחזור במהירות לכל הלידים, להתאים את המוצרים לקבוצות מסוימות של לקוחות. כל זה מעניק ללקוח חוויה אחרת שגורמת לרמה גבוהה של נאמנות הלקוחות ולהגדלת היקף המכירות.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521