icn
icn
icn
img

דגשים חשובים בבנייית אתר אינטרנט שימיר גולשים ללקוחות

הקמת אתר הפכה להיות חלק אינטגרלי לכל עסק, לא משנה באיזה תחום. אבל, ישנה הנחת יסוד כי עצם הבנייה של האתר כבר תגרום לייצר יותר לקוחות, אבל זה לא ממש נכון. צריך לדעת לבנות אתר שלא רק יהיה באוויר, אלא גם יהפוך את הגולשים ללקוחות משלמים. איך עושים את זה? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

img

קצת על תהליך הקמת אתר

תהליך הקמת אתר, הוא תהליך המשתנה קודם כל בהתאם לצורך ולמטרת האתר. על פי המטרות שלכם, בעצם תוכלו להבין איזה סוג אתר אתם צריכים. אתר תדמית לדוגמא, ישרת אתכם על מנת להסביר על העסק, או השירות, יוכל לשקף את הערכים שלכם ואת החזון וכמובן, לאפשר איסוף לידים. לעומת זאת, אתר סחר לדוגמא, בא במטרה להיות זרוע למכירת סחורה ובכל חודש תציבו יעדי מכירות שונים, בדומה למה שאנחנו מכירים מהחנויות הפיזיות.

דגשים חשובים בהקמת אתר

אז כמו שכתבתי קודם, לא מספיק רק להעלות לינק לאוויר בשביל שתוכלו להשיג יותר לקוחות או להרחיב את הקהל שלכם. על מנת להקים אתר מעולה, שגם הופך גולשים ללקוחות, חשוב לשים לב לכמה דגשים:

התאימו את האתר לקהל היעד שלכם

חשוב מאוד להתאים את האתר לקהל היעד שלכם. תחשבו רגע על הצד השני, זה שיחפש את האתר על מנת למצוא מענה לבעיה כלשהי, או צורך כלשהו. חשוב מאוד לפנות אליו בצורה נכונה, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הטקסט. 
אם לדוגמא אתם עורכי דין, לא מתאים לדבר בשפת סלנג, זה ישדר לצד השני חוסר מקצועיות. או אם למשל הקהל שלכם מבוסס גם על המגזר הדתי או הערבי, עדיף לשלב בו תמונות ראויות.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

חווית משתמש

חווית משתמש היא אחד הנושאים הכי מדוברים בעולם הדיגיטל. כשגולש נכנס לאתר כמו אתר תדמית והוא לא בהכרח רוצה לקנות מוצר כי יש אותו רק אצלכם, חווית המשתמש הופכת לחשובה מאוד. יש נטייה לחשוב שחווית משתמש צריכה להיות חדשנית או מיוחד, אבל ממש לא.
חווית משתמש צריכה להיות חוויה טובה ללקוחה: אתר מהיר, לינקים פעילים, באנרים מובנים וברורים, תפריט ניווט קל ונוח וכד'.

בניית האתר על פלטפורמה טובה

כאשר ניגשים לבניית אתר, יש המון אופציות לפלטפורמות שונות, בהתאם לצורך של האתר. חשוב מאוד לבחור בפלטפורמה ידידותית לקידום אתרים. אם גוגל יתקשה לסרוק את האתר ולהבין מה המהות שלו, הוא גם יתקשה לקדם אותו. 
יתרה מזאת, גוגל נותנת לנושא מהירות האתר פקטור חשוב בקידום האתר ובצדק. אתר איטי זאת חווית משתמש מאוד לא טובה הגורמת לנטישה. 

בצעו כל הזמן QA לאתר

יש נטייה לעשות QA פעם אחת לפני העלייה לאוויר וזהו. אבל, אתר אינטרנט ותאכלס, כל מה שקשור למערכות ותוכנות, יכול להתקל בבאגים ובעיות. לכן, חשוב לבדוק את האתר כל הזמן ואפילו לנסות לגלוש בו מדי יום כדי לוודא שהכל תקין.

חברה לבניית אתרים

חולמים על אתר תדמית מושלם? כזה שיהפוך את הגולשים ללקוחות וישפר את התוצאות העסקיות שלכם? אנחנו ב- Sbitsoft יודעים לעשות בדיוק את זה

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521