icn
icn
icn
img

מהם השלבים החשובים בבניית אתר

כיום כל בעל עסק מבין שבניית אתר היא חלק בלתי נפרד מהפרסום של העסק. עם זאת, לא מעט בעלי עסקים שוגים בכך שהם חושבים שהעיקר שיהיה להם אתר בלי לחשוב קצת על האתר עצמו. כדי שהאתר שלכם יהיה בנוי בצורה טובה, עליכם לבצע את התהליך בצורה מסוימת. אנחנו כאן כדי להסביר לכם על כל השלבים החשובים בדרך לאתר איכותי לעסק.

 

img

בחירת איש מקצוע

בשלב הראשון עליכם למצוא איש מקצוע או חברה שמבצעים בניית אתרים בהתאמה אישית. למרות שהיום יותר ויותר אנשים בונים אתרים בכוחות עצמם, התוצרים שאותם אנשי מקצוע יוכלו להפיק לכם הם הרבה יותר טובים. אחד הדגשים החשובים בבניית אתר הוא לבנות אותו בצורה שתתאים לכל אמצעי גלישה.  

בניית אתרים רספונסיביים

אתר רספונסיבי הוא כזה שיודע להגיב לגודל המסך שבו משתמש הגולש. לאור העובדה שרוב הגלישה שלנו נעשית דרך הטלפון הנייד, אנחנו חייבים שהאתר שלנו יהיה כזה שמותאם גם לטלפונים הללו. על הנקודה הזו צריך לחשוב כבר כאשר בונים את האתר ואת זה תוכלו לקבל רק אם איש מקצוע יבנה לכם אותו.

התאמת תכנים לאתר

השלב הזה קשור אליכם בלבד, ובו אתם צריכים להחליט מה בדיוק התכנים שאתם רוצים שיהיו באתר שלכם. מצד אחד חשוב לספק כמה שיותר פרטים רלוונטיים, כיון שעבור לקוחות רבים האתר שלכם יהיה אחראי על הרושם הראשוני שיהיה לעסק שלכם. מנגד, אל תייצרו אתר עמוס מידי שיגרום ללקוחות ללכת לאיבוד כאשר הם מחפשים משהו מסוים בעסק. 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

אבטחת מידע

באתר לעסק, במיוחד כזה שניתן לבצע דרכו רכישות, יש חשיבות גדולה לאבטחת המידע. כדי לשמור על הפרטים של הלקוחות שלכם וכמובן על הפרטים שלכם עליכם לוודא שמידע של האתר נמצא במקום בטוח. גם בהקשר הזה קיים חוסר מודעות מסוים אצל בוני אתרים חובבנים.

קידום ופרסום

כדי שהאתר שלכם יהיה אפקטיבי, הוא צריך להגיע לעיניים של הלקוחות. את זה אפשר לעשות על ידי קידום אתרים, שבו אנחנו גורמים לאתר שלנו להגיע למקום גבוה ככל שניתן ברשימת תוצאות החיפוש. קידום אתרים יכול לעשות בצורה אורגנית או רגילה, ואת ההכרעה בין השניים כדאי להשאיר לאנשי המקצוע.

עדכון ושדרוג 

השלב האחרון הוא שלב שמתרחש רק לאחר שהאתר שלכם כבר עלה לאוויר. אם חשבתם שפה התפקיד שלכם נגמר יש לנו חדשות בשבילכם. האתר של העסק שלכם כל הזמן צריך להיות מעודכן. בכל שיוני שקורה בעסק, או משהו שאתם רוצים לעדכן את הלקוחות שלכם, האתר הוא המקום הראשון שבו זה צריך לקרות. זה יאפשר ללקוחות שלכם לדעת שיש להם מקור מידע אמין על העסק. 

Sbitsoft

Sbitsoft היא חברה שמעניקה שירותים בתחום של בניית אתרים והתאמת מערכות מחשוב לעסקים. החברה תדע איך בדיוק להוציא את הרצונות שלכם לפועל בעזרת אתר איכותי לעסק שלכם. בבניית אתרים אחד הדברים הכי חשובים הוא ניסיון ואת זה יש לSbitsoft בשפע. אז אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן למצוא אנשי מקצוע שיבנו לכם אתר, כל מה שאתם צריכים זה פשוט לפנות ל.Sbitsoft

לסיכום

בנייה של אתר לעסק היא עבודה חשובה, ובניגוד למה שבעלי עסקים רבים עושים, כדאי לכם לקחת אנשי מקצוע שיעשו אותה עבורכם. האתר מהווה שער הכניסה לעסק שלכם, וככזה היחס שלכם אליו צריך להיות רציני. חשבו היטב מה התכנים שאתם רוצים שיהיו באתר, וכמובן הקפידו על בנייה איכותית כדי לשמור על מהירות גלישה טובה. אל תשכחו גם לעדכן את האתר בצורה קבועה. 
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521