icn
icn
icn
img

האם כל עסק קטן זקוק לאתר אינטרנט

אחד מהקשיים שבהם נתקלים בתי עסקים קטנים הם ההוצאות הגדולות שמלוות באופן טבעי כל עסק בתחילת דרכו. לכן רבים סבורים כי הוצאה כספית נוספת על אתרי תדמית ומערכות ניהול מתקדמות הינה מיותרת, אך כל אלו ישתלמו לכם מאד בטווח הארוך וגם ירחיבו את מעגל הלקוחות ויעזרו לשמור על קשר עם הלקוחות הקבועים שלכם. 

 

img

אתרי תדמית לעסקים קטנים

האינטרנט הפך כבר מזמן לקניון הגדול ביותר בעולם ואתרי התדמית הינם חלונות הראווה של כל בית עסק קטן כגדול. בעוד עסקים גדולים מחזיקים בתקציבי פרסום שמנים שמאפשרים להם שלטי חוצות, פרסום על גבי אוטובוסים ובערוצי הטלויזיה השונים, העסקים הקטנים נאבקים לשרוד. אך דווקא משום כך חשוב להשקיע במקום הנכון על ידי בניית אתרי תדמית וניהול נכון. 

Sbitsoft מקדמים אתכם לשלב הבא 

Sbitsoft הינה חברה לפתרונות פיתוח לבתי עסקים בכל גודל, קטנים כגדולים. בסביטסופט תוכלו למצוא פתרונות מעשיים וחכמים לניהול נכון יותר של מאגר הלקוחות והקשר עימם באמצעות CRM, ליצור אוטומיציה של תהליכים עסקיים באמצעות מערכת ERP, מתן שירותי עיצוב ומיתוג ושירותים רבים נוספים שיהפכו את העבודה שלכם יעילה, נוחה וקלה יותר באמצעים טכנולוגים מתקדמים. 
אלו לא החזקים והמהירים, אלא הגמישים והחדשניים
גם בית העסק הקטן שלכם יכול להוביל על פני המתחרים הגדולים והותיקים באמצעות פתרונות חכמים הנתפרים במיוחד עבורכם. הלקוחות המרוצים יחזרו שוב ושוב לקנות אצלכם בזכות מערכת שמירת הקשר המתוכחמת ולקוחות חדשים יצטרפו בזכות בניית אתרי התדמית במיוחד עבורכם ופירוט היתרונות והחוזקות שלכם כדי שיבחרו דווקא בכם. 

אתרי תדמית 

אתר התדמית הוא הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלכם פוגש ושם יהיה עליו להחליט אם הוא פונה אליכם או ממשיך לגלול אל בית העסק הבא. ישנם מספר סוגי אתרים:

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מערכת CRM

זוהי מערכת לניהול קשרי לקוחות אותה ניתן יהיה לבנות עבורכם באופן שמתאים לצרכים ולרצונות שלכם באופן אישי.המערכת הינה אוטומטית ונבנתה על מנת למקסם את שביעות רצון הלקוח. מערכת יעילה מצמצמת את העלויות וחוסכת בכוח עבודה יקר. ניתן גם לתכנן  את המערכת כך שתתאים גם לצרכים פנים ארגוניים. 

מערכת ERP

גם מערכת זו נבנית במיוחד עבורכם בהתאם לצרכי בית העסק שלכם ותפקידה לפשט ולייעל את התיאום בין המחלקות השונות, כמו לדוגמא בין מחלקת ההזמנות למחלקת הלוגיסטיקה וניהול המלאי במחסנים. ככל שהעבודה נוחה ויעילה יותר, כך היא גם מתבצעת במהירות גדולה יותר, פחות טעויות ופחות עיכובים והרבה יותר תיאום. המערכת מבוססת על אוטומטיזציה ואחידות בכל מחלקות בית העסק כך שהיא גם חוסכת במשאבי האנוש. 

שירותי עיצוב ומיתוג 

על מנת שיזכרו דווקא את בית העסק שלכם עליו להיות ממותג היטב. עיצוב נכון ומיתוג נכון הם פעמים רבות שאלה של להיות או לחדול כיוון שהלקוחות שלכם מושפעים מאד מהמראה הראשוני והחוויה שהם מקבלים מצפייה באתר שלכם. רוב האנשים יבחרו להרים את הטלפון וליצור קשר עם משהו שהם מתחברים אליו מיידית והיה להם קל ונוח להתמצא באתר התדמית שלכם. לכן חשוב מאוד להשקיע במיתוג נכון.

Sbitsoft לניהול חכם ויעיל

Sbitsoft מציעים פתרנות פיתוח חכמים שיאפשרו לכל סוגי העסקים, גדולים כקטנים, לשגשג ולפרוח ולהתבלט מעל המתחרים. באמצעות מערכות מתקדמות תוכלו לנהל טוב יותר את בית העסק שלכם, לדאוג לתיאום מלא בין המחלקות השונות ולשמור על קשר איכותי עם הלקוחות. 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521