icn
icn
icn
img

בניית אתרים בהתאמה אישית – במיוחד לחברה שלכם

מדוע בניית אתרים בהתאמה אישית ממשיכה להיות רלוונטית בזמן שיש פלטפורמות רבות המציעות אתרים זולים מן המוכן? ובכן, בעולם השיווק והפרסום באינטרנט, הדרך היעילה ביותר להכריז על קיומכם היא ליצור אתר אינטרנט שונה ומקורי של החברה שלכם, שמציע את השירותים או המוצרים שאתם מספקים באופן שיהיה גם נעים, גם נאה וגם יעיל. אז מדוע בעצם לפנות למומחה לבניית אתרים בהתאמה אישית, ובמה זה כרוך? המאמר שלנו יענה על כל השאלות.

 

img

למה לי להשקיע בלהקים אתר בדרך של בניית אתרים בעיצוב אישי?

בכל דקה עולים לאוויר עוד 500 אתרים חדשים באינטרנט, רובם ממש זהים זה לזה. פיתוח אתר בעיצוב אישי הוא הכרחי על מנת להבדיל את עצמכם מהמתחרים בעיני קהל היעד שלכם.
עיצוב שנקלט בקלות בעין הוא רק אחד המרכיבים בבניית אתרים מיוחדים. גם בניית האתר עצמו חשובה, כדי שיהיה איכותי, לא יקרוס מרוב באגים, יחזיק מעמד במשך תקופה, לא יהיה פרוץ למתקפות ווירוסים – עוד ועוד דרישות. כל זה דורש חברה בעלת ניסיון ומקצועיות גבוהה שתוכל לסמוך שתבנה לכם את האתר שייצג את החברה שלכם בצורה ראויה.

בניית אתרים מיוחדים ללקוחות שצרכים לבלוט – דווקא בעולם העסקים

עיצוב אתרים אישי הוא חשוב ביותר עבור כל חברה מסחרית. פשוט מאוד, העיצוב צריך לבלוט ולהיות משהו שקל לזכור, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלך לא ילכו לאיבוד ביער של אתרים כמעט זהים. בניית אתרים בעיצוב אישי הוא תהליך שבו עיצוב אתר יעיל צריך למשוך ולהחזיק את תשומת הלב של המבקרים, אך לא להסיח את הדעת מתוכן האתר.
בניית אתרים מיוחדים בעיצוב אתר אישי איכותי ויעיל מדגיש את היתרונות התחרותיים של החברה ומכיל רק את האלמנטים שהלקוח של החברה זקוק להם. הדבר מסייע משמעותית לקידום המותג באינטרנט ומשפיע לטובה על הנאמנות של הלקוחות.
אנו מתמחים בתחום של בניית אתרים מיוחדים שמתנהלת בקפידה על פי רצונות ודרישות הלקוח. אנו מאמינים במיוחד שעיצוב אישי הכרחי לחברות שכבר פיתחו זהות, מותג והכרה בקרב הצרכנים, אך גם לאלה שרק רוצים להתבסס בשוק ומחזרים אחרי קהל היעד.

 

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

בניית אתרים מיוחדים - התאמת העיצוב למהות העסק שלך

בתהליך של בניית אתרים בעיצוב אישי הרבה עסקים מקדישים זמן רב להתלבטויות סביב העיצוב, ובצדק. אך בעצם עבור אתר מסחרי, היופי חשוב פחות מאשר התאמה מדויקת למה שהגולשים מחפשים. מספר נקודות חשובות בהקשר הזה:
תיצמדו לעיצוב ידידותי. האתר צריך להיות ברור למשתמש. אל תשתמש באובייקטים בהירים, כגון אנימציה, באנרים או תכונות מורכבות אחרות, מכיוון קשה להבטיח שהם מוצגים כהלכה בכל המכשירים. עיצוב אתר טוב בשנת 2022 אינו מסיח את דעת הלקוח ועולה נהדר גם בנייד עם מסך לא גדול במיוחד.
בלעדיות עיצובית והתאמה לטרנדים ולמה שהולך עכשיו. חשוב שהעיצוב ישדר את תכונות המותג שלך, יהיה בלתי נשכח וישאיר טעם לעוד.
בדיקת האתר מול קהל היעד. לאחר השקת האתר, עליכם להעריך כיצד קהל היעד מגיב אליו. האם משתמשים לא מתבלבלים בניווט? האם הם עוקבים אחר קישורים? ועוד

 

מה כולל תהליך בניית אתרים בהתאמה אישית?

תהליך פיתוח האתר כאשר בוחרים בתחום של בניית אתרים בעיצוב אישי כולל את השלבים הבאים:
אפיון האתר. בכל מה שקשור לתהליך של בניית אתרים מיוחדים, זה כולל ניתוח של המוצר שלכם, של הנישה בה אתם פועלים, ושל המתחרים. מטרתנו היא לקבוע את סוג האתר שכדאי לבנות לכם.
פיתוח קונספט עיצובי, של עמוד הבית ושל העמודים הפנימיים כך שיובילו את הגולש אל המטרה שלשמה נועד האתר.
אחרי שהעיצוב מאושר - פיתוח האתר עצמו. זה השלב שהמקצוענות היא הדבר החשוב ביותר – ובדיוק את זה יש לצוות שלנו
QA – בדיקת האתר על ידי הצוות
השקת האתר שעולה לאוויר -  מזל טוב!

 

אז איך מתקדמים? בניית אתרים בהתאמה אישית – זו המומחיות שלנו

השאירו בקשה דרך הטופס באתר לקבלת הצעה. המחיר של אתר בודד תלוי בסוג ובתוכן שלו. איתנו תוכלו להימנע מהוצאות מיותרות ולקבל אתר מוכן לחלוטין לקידום. בתהליך של בניית אתרים בהתאמה אישית, בעת שינוי קנה מידה של עסק, שינוי המטרות או הכיוון שלו, תמיד תוכלו לשנות את האתר הקיים על ידי שינוי העיצוב והוספת מודולים או הכוונה חדשה, למשל, הוספה של חנות מקוונת. לאחר ההשקה, אנו נדריך אתכם על העבודה באתר ונספק תמיכה בכל בעיה טכנית.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521