icn
icn
icn
img

איך לקדם אתר לעסק קטן: טכניקות לקידום אתר במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

כדי להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל עלינו להשיג יחס אוהד ממנועי החיפוש. איך עושים את זה? בואו נלמד רגע איך זה עובד על רגל אחת. כיום, כל עסק חייב ליצור נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות ובגוגל. האלגוריתמים של מנועי החיפוש תוכנתו כך שיציגו לגולש את התוצאות המדויקות ביותר עבור השאילתות שלו. 

 

img

בקידום אתרים, לומדים אנשי המקצוע את האלגוריתמים (שמתעדכנים מדי תקופה) ובונים את האתר או קמפיינים פרסומיים בהתאמה לדרישות. קמפיינים ממומנים מאפשרים פרסום מודעה בתשלום פר הקלקה. כך או כך, מה שחשוב לדעת הוא שגם עסקים קטנים זקוקים לקידום מקצועי. בפוסט הבא: הכלים והטכניקות לקידום אתרים לעסקים קטנים.

קידום ממומן לעסק קטן

ניגש לתכל'ס, מהו קידום אתר ממומן? קידום ממומן או PPC זו שיטה קלה וקצרת טווח שמאפשרת לעסק שלכם להופיע בראש העמוד הראשון בגוגל. קמפיינים ממומנים מהסוג הזה, מבטיחים חשיפה של לידים חמים במיוחד וכן מאפשרים תשלום פר הקלקה כך שאתם לא מבזבזים כסף על קמפיין שיווקי שאף לקוח פוטנציאלי לא נחשף אליו. קידום אתרים לעסקים קטנים עשוי להתבצע בשיטה זו שהיא ממוקדת מאוד ומשיגה חשיפה גבוהה בפרק זמן קצר יחסית. למעשה, קשה לבצע קמפיין כזה לבד משום שיש לבחור בביטוי חיפוש נכון, לבדוק את השוק ולהבין את שיטות השיווק של המתחרים. חשוב שהמודעה תוביל לביצוע פעולה מטעם הגולש (הזנת פרטים אישיים בדף נחיתה או רכישה של ממש.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

קידום אורגני לעסק קטן

הקידום האורגני כפי שכבר ציינו בפתיחה, הוא קידום ששואף לקבל ציון גבוה מטעם מנועי החיפוש של גוגל (מה שיתבטא בתוצאות חיפוש ראשונות). בניגוד לקידום הממומן, קידום אורגני אינו קמפיין זמני או תלוי גובה תשלום, כאן הערכים הרצויים קשורים באיכות האתר. גוגל יגדיר אתר לפי רמת התוכן אותו הוא מציע ורמת המענה הטכני. קידום אורגני מכונה גם אופטימיזציה למנועי החיפוש, כאשר תפקיד איש SEO הינו לדאוג שהאתר שלכם יענה על הפרמטרים של גוגל.

מנועי החיפוש יסמפטו דווקא אתרים המציעים תוכן עם ערך לגולש, חוויית גלישה מעולה, מילות מפתח רלוונטיות למילות החיפוש של הגולש, סרטונים ותמונות, קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים, היררכיה טובה ועוד.

קידום אתר ברשתות חברתיות 

קידום אורגני

קידום אתר ברשתות חברתיות ייעשה גם באמצעות קידום אורגני. ככל שעמוד פייסבוק של עסק קטן יהיה עשיר בתוכן מעניין, פוסטים מלאי ערך ומענה אמיתי לגולשים, הדף יצבור אהדה ויגדיל את מאגר הלקוחות של החברה. במידה והפוסטים ישותפו, תגבר החשיפה לעמוד של העסק.

קידום ממומן

ניתן לבצע קמפיין קידום ממומן גם ברשתות חברתיות ובאמצעות טרגוט מודעת הפרסום לפי קהלי יעד מסוימים ניתן לפנות לגולשים המתאימים ביותר למה שהעסק מציע. קידום ממומן ברשתות חברתיות הוא זול יחסית לפרסום בשיטות שונות.

המלצות

המלצות של לקוחות מהוות דרך נוספת להגדלת חשיפת העסק בצורה אמינה ומהוות ראיה לאיכות המוצר או השירות אותו אתם מספקים. חשוב לספק המלצה אמינה ככל האפשר בהעדפה לסרטונים (מקום ראשון באמינות) או בצירוף תמונות של הממליץ. המלצות בשמות בדויים גורמות ללקוחות להסתפק אם בעל העסק לא העלה אותן בעצמו…

מובילי דעת קהל

בעלי עסק קטן? תוכלו להגביר חשיפה באופן משמעותי על ידי מובילי דעה בציבור כגון: אושיות רשת, בלוגרים, פוליטיקאים, סלבריטאים, אנשי עסקים וכדומה. חשוב שתבחרו באנשים בעלי זיקה לתחום שלכם. פעילות זו מחזקת את תדמית העסק ומעלה את רמת הפופולריות.

אפשרויות רבות, תקציב קטן - מה עושים?

כשאנשים שואלים אותנו מהי האופציה המועדפת עבור עסק קטן שאינו שוחה בתקציב שיווק בלתי מוגבל, אנו ממליצים לחלק בין סוגי עסקים. לעסקים של נתינת שירות ספציפי ממוקד וקצר טווח (מובילים, אינסטלטורים, טכנאים וכדומה) אנו ממליצים על קידום ממומן ועבור נותני שירות לטווח ארוך, אנו ממליצים להשקיע בקידום אורגני. נסיים בברכה עבור העסק שלכם: "זה הקטן גדול יהיה".

לסיכום

לחברת Sbitsoft יש נסיון רב שנים בבניית אתר לעסקים קטנים וקידומו.

אנו מתמחים בלקחת עסקים קטנים ולשדרג להם את האתר ביחד עם קידום בצורה הנכונה ביותר מבחינת גוגל כדי להביא את האתר שלכם למקומות גבוהים אשר יביאו לכם תנועה רבה ולידים.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521