icn
icn
icn
img

איך לייצר רווח מהאתר שלך

אתר אינטרנט הינו כלי חם ונפוץ בעולם המודרני. לא מסובך לבנות אחד, כיום, תוך שימוש בפלטפורמות שונות שמפשטות את התהליך, להבדיל מבעבר הלא רחוק. יש לך אתר? בוא ללמוד את הדדרכים שונות כיצד ניתן לייצר רווח ממנו. 

 

img

הקדמה

כפי שצויין לעיל, אתרי אינטרנט כיום נפוצים ונגישים. כמעט לכל בעל עסק, קטן או גדול, יוצר תוכן, אמן, כותב, נותן שירות או בעל מקצוע יש לפחות אתר דף נחיתה, אם לא אתר אינטרנט מושקע באלפי ובעשרות אלפי שקלים. מעבר ליתרונותיו השונים ולמטרות שלשמן בנינו אותו, ניתן גם להרוויח פסיבית ואקטיבית מהאתר שלנו. בואו ללמוד כיצד להרוויח כסף מהאתר שלכם.

מהו אתר אינטרנט

זוהי שאלה שכמעט ולא נשמע היום – כל אחד ואחת ביקר באתר אינטרנט בחייו, עובדה זו נכונה אדרבא לאלו שנולדו לעידן האינטרנט. עם זאת, קיימת אינפורמציה רבה הנגישה לנו שלא בהכרח נשמע במהלך ביקורינו המזדמנים בגוגל, בפייסבוק או ביוטיוב. שיטות ניצול שונות, דרכי בניה, סוגי אתרים שונים וכו'. במאמר זה נפשט על אינפורמציה זו.

סוגי אתרי אינטרנט

אתרי אינטרנט באים במנעד רחב של סוגים. קיימים אתרי תדמית – בהם נציג מותג מסויים, במטרה לשווקו ולחשוף אותו לקהל יעד פוטנציאלי. בנוסף קיימות גם חנויות אינטרנטיות – בהן נשווק מוצרים ונציע אופציה לרכישה שלהם דרך הרשת. נפגוש גם באתרי תוכן – נקודות בסיס לשיתוף תוכן או להעברת רעיון. אתר גלריה, סוג נוסף – יציג יצירות של בעל מקצוע או אומן. לבסוף, קיימים דפי נחיתה – אתרי אינטרנט בעלי דף יחיד המציגים שירות או רעיון מסויים.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

יתרונות אתר האינטרנט

לאתרי אינטרנט יתרונות רבים. ראשית, הם מקנים כלי להגדלת חשיפה למותג, מוצר או שירות אותו נרצה למכור. שנית, זהו כרטיס ביקור למעשה – אתר אינטרנט איכותי וידידותי למשתמש יתרום לחזות מותגנו, ויראה על רצינותינו בעיניי לקוחות פוטנציאלים. בנוסף, אתר האינטרנט ישמש כמוקד לניתוב כלל צינורות השיווק של העסק (רשתות חברתיות, בלוגים, חנויות אינטרנטיות, פרטי התקשרות שונים וכו'). לבסוף, אתר האינטרנט יכול, בפוטנציאל, גם לייצר לבעליו רווח כספי.

5 דרכים לייצר רווח מהאתר שלך

בכדי לייצר רווח – פאסיבי או אקטיבי – מאתר האינטרנט שלכם, תוכלו לנצל את חמשת השיטות הללו:

1. מכירת קישורים

מכירת קישורים\לינקים היא פעולה בה מציע אתר אינטרנט שירותי פרסום של לינקים המפנים לאתר\קישור לבחירת הלקוח, בתמורה לתשלום מוסכם מראש. הלקוח מעביר לאתר מילות מפתח אותן ירצה לשתול בטקסט, לעיתים עם תוכן כתוב מראש ולעיתים עם יד חופשית לאתר.

2. שיווק שותפים

שיווק שותפים אינו שונה, בהרבה, ממכירת קישורים. זוהי מכירת פרסום ל"שותף" – פעולה בה יפורסם באתרנו שם, שירותי או פרטים נוספים על הלקוח המשלם. התשלום לרוב מגיע בצורת ריטיינר – עם הסכם תשלום חודשי קבוע מראש, אך יכול גם לפעול בצורת תשלום חד פעמית לתקופה שהוסכמה מראש.

3. פרסומות גוגל (Adsense)

פרסומות אלו הן מערך מבית גוגל, בו פרסומים יופיעו במקומות שונים באתר – בסרגל בצידו, בזמן מעבר בין עמוד לעמוד, בתחתית העמוד וכו'. שיטה זו תכניס כסף לפי שתי דרכים, הראשונה הינה תשלום קבוע עבור הצגת הפרסומות והשנייה הינה תשלום PPC – Pay Per Click – כל לחיצה על לינק תכניס כסף בהתאם לסיכום מראש.

4. מכירת לידים

לידים הינם פרטי לקוח אפשרי בעל פוטנציאל רכישה או פעולה. אתר בעל חשיפה גבוהה יכול לאסוף אותם בעזרת טפסי לידים שיאספו אינפורמציה רלוונטית ופרטי התקשרות, בעזרתם תיווצר שיחת ייעוץ\מכירה בשלב מאוחר יותר. את הלידים האלו ניתן למכור לעסקים בעלי רלוונטיות לפניית הליד.

5. מכירת מנויים

זוהי דרך ליצירת הכנסה שמתבססת על יצירת מניע לקניית מנוי קבוע לאתר, אשר יקנה שירותים או תכנים אקסלוסיביים לאלו שירכשו אותו. את המנויים ניתן למכור בשיטת מנוי לפי תקופה (חודשי, שנתי וכו') או בשיטת מכירת חבילות של X תכנים מוסכמים מראש.

6. קניית מוצרים שהאתר מוכר
לתהליך לקוח שהגולש עובר באתרך יש חשיבות גדולה מאד והוא אמור להסתיים בכך שהגולש אשר השקעת מאמצים גדולים כדי להביאו את האתר שלך גם יהפך ללקוח אשר קונה את המוצרים אשר האתר מציע.

לסיכום

אתר אינטרנט הינו כלי פרודוקטיבי ומומלץ. הוא מקנה יתרונות רבים לבעליו – אלו מפורטים במאמר זה. ניתן, בנוסף ליתרונותיו הבסיסיים, גם להרוויח ממנו כסף. שימוש באחת, או בכמה מהשיטות המצויינות במאמר זה יוביל להכנסה קבועה וליצירת רווחים דרך שימוש באתר הקיים שלך.

על SBITSOFT

SBITSOFT הינה חברה המתמחה בקידום אתרי אינטרנט גדולים וקטנים. צוות העובדים כולל עשרות אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בשוק. לאחר שהסברנו את השיטות השונות ליצירת רווחים בעזרת אתר האינטרנט שלנו, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע אשר מתעסקים, חיים ונושמים את התחום. ניתן לצרוך מהם ידע רלוונטי ושירותים שיעזרו לך להרוויח כסף מהאתר שלך.

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521