icn
icn
icn
img

כיצד לעצב אתר ידידותי למשתמש

עיצוב אתרים הינה, בבסיסה, משימה לא קלה – אדרבא כאשר מדובר בעיצוב אתר ידידותי למשתמש. בכדי ליצור אתר אינטרקטיבי בעל נגישות אידאלית, נשמור על כמה קוים מנחים. במאמר זה נסביר כיצד רכישת שירותי עיצוב אתר ידידותי למשתמש מבית SBitsoft תעשה זאת.

 

img

אתרי אינטרנט הם כלי קריטי וכמעט הכרחי בעולם המודרני – בין אם אתם בעלי עסקים קטנים או גדולים, יוצרי תוכן, נותני שירות, אנשי מקצוע או אומנים. האתר שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם – חשוב שיהיה נגיש, אינטרקטיבי ובהגדרה אחת – ידידותי למשתמש. עיצוב אתר כזה זו משימה לא פשוטה. למטרה זו, אנו ב - SBitsoft מציעים שירותי בניית אתרים ידידותיים למשתמש ייחודיים, מקצועיים ותוצאתיים.

מבוא לבניית אתרים

כפי שצויין לעיל, בניית אתרים הינה משימה לא פשוטה. שם המשחק פה הוא נגישות – לא כל אתר יניב פירות ותשואות כלפי המטרות אותן נציב לפני בניית האתר. בכדי לבנות אתר פרודוקטיבי ותגובתי, חשוב לעצב אותו בדרך נכונה. אנחנו ב -SBitsoft מציעים שירותים נרחבים ומדוקדקים על ידי מעצבי האתרים והUX\UI הטובים בשוק.

איך נעצב את אתרכם

הדרך הפשוטה ביותר לעיצוב אתרים הינה שכירת איש מקצוע. האתר שנבנה לכם ייבנה בתהליך קפדני, תקשורתי ומותאם עבורכם, כמו כפפה. אנו נתאים את התוכן אותו תרצו להעביר, נדאג לכוון לצליחת המטרות להן תשאפו, נייעץ לכם לגבי ייעול המשאבים אותם תרצו להשקיע, בגדול – נדאג לכם לעיצוב ייחודי וידידותי למשתמש. העיצוב בו נבחר יתאם את טיב התוכן אותו תרצו לשתף, למטרה זו ניצור קו גרפי שישמור על אחידות לאורך כל עיצוב האתר, ולפיו נעבוד עד לסיום עיצובו.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מהו עיצוב ידידותי למשתמש

זוהי הגדרה לעיצוב נגיש ואינטרקטיבי, אשר יאפשר גלישה נוחה וזורמת באתר האינטרנט שנבנה עבורכם ומעבר בין התכנים השונים שלו. עיצוב ידידותי למשתמש נדרש בכדי שהאתר שלכם ישמור על התנועה שתגיע אליו, ובכדי לעודד את מנועי החיפוש השונים לקדמו. כמה שהאתר יהיה יותר ידידותי למשתמש, סביר יותר שתגיע אליו תנועה תכופה יותר ושהטרפיק שייכנס אליו יצרוך את התוכן שמופיע בו, מעבר רק לדף הנחיתה.

3 קוים מנחים שנשמור עליהם במהלך עיצוב אתר ידידותי למשתמש:

בכדי לעצב אתר ידידותי למשתמש, נעקוב אחר כמה קוים מנחים אליהם נצטרך להסב את תשומת הלב שלנו. בעקבות מעקב אחר קוים מנחים אלו, תקבלו תוצר של אתר ידידותי למשתמש המותאם בדיוק לכם:

ויזואליות האתר

בעת עיצוב האתר, ובכדי להתאימו ולהנגישו למשתמש, ניצור שפה גרפית שתהיה נעימה בעין לפני הכל. את מאפיין זה נשיג בעזרת יצירת קו גרפי לפני עיצוב האתר ובעזרת תכנון תוכנית האתר במקביל לתקשורת ופידבק ממכם, עוד בשלב שלפני תחילת בנייתו. דוגמאות לכלים שניישם בשלב זה: נבחר פלטת צבעים נעימה לעין, נציב לחצנים בולטים אך לא תלושים למראה, נעצב תפריט נגיש וזורם עם גוף העמודים השונים ועוד.

שירותי מיתוג

במידת הצורך, ניתן ייעוץ גם במיתוג האתר שלכם. כתיבת תוכן נכונה הינה הכרחית לא פחות מעיצוב האתר הויזואלי. חשוב לשמור על תוכן מדוייק, ענייני, מתומצת ומעניין. מטרתנו, בסופו של דבר, הינה משיכת לידים לצריכת התוכן שבאתר והובלה לפעולה – בין אם דרך יצירת קשר, רכישת מוצר\שירות או הובלה לפעולה עסקית אחרת.

עיצוב ריספונסיבי

בעולם של היום עיצוב ריספונסיבי אמנם מובן מאליו, אך בכל זאת חשוב לציין את חשיבותו. אנו נעצב עבורכם אתר מותאם מחשב, טאבלט, סמארטפון וכו'. התאמת האתר לפלטפורמות אלו תוביל להתאמת ונגישות התוכן שבו לקהל יעד רחב יותר.

למה לשכור את שירותינו עבור עיצוב אתר ידידותי למשתמש

האופציה לשכירת איש מקצוע מומלצת ואף אופטימלית. פנייה לבעלי המקצוע של SBitsoft שעוסקים באופן שגרתי בעיצוב אתרים ידידותיים למשתמש הינה אופציה אידאלית. העבודה איתנו תהווה ערב מוסף רב – הניסיון הרב שלנו בתחום, התוצאות המוכחות בשטח והידע הנרחב שאני מציעים יהפכו את חווית עיצוב אתר ידידותי למשתמש לקליל, זורם ותשואתי.

לסיכום

בניית אתר שאינו ידידותי למשתמש היא פעולה מקבילה לירייה ברגל של עצמנו. בכדי שהאתר ימשוך תנועה, ישמר לקוחות ואף ייצור לידים, שימת דגש על נגישות ואינטרקטיביות הינה הכרחית. בכדי לעצב אתר ידידותי למשתמש, צרו איתנו קשר – התמורה תוכיח את עצמה.

על SBITSOFT

SBITSOFT הינה חברה המתמחה בקידום אתרי אינטרנט גדולים וקטנים. צוות העובדים כולל עשרות אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בשוק. לאחר שהסברנו על חשיבות עיצוב האתר בצורה ידידותית למשתמש, וכיצד עושים זאת, הגיע הרגע לפנות לאנשי המקצוע שיעזרו לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521