>"> >"> >">
icn
icn
icn
img

מערכת CRM לנדל"ן

ככל ששוק הנדל"ן בישראל ובחו"ל הופך חם ותוסס יותר, כך מערכת CRM לנדל"ן הופכת למוצר מבוקש יותר. חברות אשר הצלחתן תלויה בתקשורת עם לקוחות, משקיעות זמן ומשאבים רבים בניסיון לעשות סדר בכלל הפעילויות של הקשר עם הלקוחות. מערכת CRM לנדל"ן משמשת שלושה סוגי עסקים: הסוג הראשון אלה חברות העוסקות לשירות לקוחות, כדוגמת מתווכים, הסוג השני - חברות להשכרת דירות או צימרים למטרות נופש ולתווך קצר, והשלישי – חברות יזמות נדל"ן. לכל אלה, המערכת מציעה שירותים בעולמות ניהול הלקוחות, ועל כך נספר במאמר זה.

 

img

כיצד מערכת CRM לנדל"ן יכולה לסייע לחברה שלכם?

המערכת מסייעת במספר היבטים:
ראשית, היא מקלה על התקשורת עם הלקוחות, בעזרת ניהול מסודר של השאילתות והמישוב של הלקוחות.
שנית, המערכת הינה אוטומטית ולא מתופעלת ידנית, דבר אשר מונע טעויות אנוש נפוצות, כדוגמת הקלדה לא נכונה של נתונים, או שכחה של פגישה.
שלישית, המערכת מבצעת בצורה אוטומטית משימות שחוזרות על עצמן ואינן מצריכות התערבות אדם. מהלך זה חוסך לחברה זמן וכסף, ומאפשר לעובדים להתמקד בביצוע עסקאות ותהליכים חשובים יותר. 
מערכת CRM לניהול פרוייקטים של נדל"ן
זו מערכת שמסייעת למנהלי הפרוייקט לבנות ציר זמן כולל של הפרוייקט, דרכו יוכלו לעקוב אחר היעדים שלהם. כמו כן, המערכת מאפשרת לתקשר עם בעלי מקצוע נוספים כדוגמת: קבלנים, יועצים או אדריכלים, בצורה נוחה.
מדוע לקוחות אוהבים חברות שמפעילות מערכת CRM לנדל"ן?
המערכת מאפשרת לשוחח עם נציגי החברה על כל דבר שירצו במספר דרכי תקשורת: צ'טים, מייל או שיחות טלפון. היא מספקת לעובדים את כל המידע בדבר התנהלות הלקוחות תוך סידור הפרופילים שלהם בתוך מאגר, הפקת מסמכים רלוונטים ומעקב אחר שיחות. כך, היא מאפשרת לכם ללמוד את הלקוחות שלכם, להסיק מסקנות על מה עובד ומה פחות, ולשפר את השירות. כל זה מגביר את הנאמנות של הלקוח.
מדוע מערכת CRM לנדל"ן יעילה לכל חברה שעוסקת בתחום
מובן מאליו שעולם הנדל"ן רחב וכולל בתוכו פרטים רבים כמו מנהלי פרויקטים, סוכני מכירות, לקוחות, קבוצות רכישה ועוד. עניין זה מקשה על יצירת מערכת אחידה ומסודרת לכולם. לכן למערכת CRM לנדל"ן יש מספר ייעודים ומטרות המסייעים באפיקים השונים:
ניהול לקוחות – המערכת מאפשרת לסוכני הנדל"ן לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם בצורה המיטבית. המערכת מכילה פונקציות של ניתוח נתונים, אשר בעזרת נתונים המוכנסים אליה לומדת על הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים ומרכזת את הידע לחברה. מידע זה מאפשר לחברות להבין מול מי הם עומדים, מה הלקוחות מחפשים ואיך אפשר לייעל את השירות.
ניהול משימות – המערכת עוזרת לסוכני הנדל"ן והאחראים על הנכסים לעקוב אחר המשימות שלהם ולתזמן משימות נוספות, כך הם מוודאים שלא יפספסו דבר. 
הגדלת רווחים – ניהול לקוחות בצורה מיטבית גורמת ללקוח לחוש כי הוא מיוחד וחשוב לחברה ויגרום לו לרצות להישאר.
אינטגרציה עם מערכות אחרות – המערכת אינה עומדת בפני עצמה, אלא יכולה להשתלב ולהסתנכרן עם תוכנות נוספות שהעסק שלכם משתמש בהן. מה שחשוב זה שמערכת CRM לנדל"ן מרכזת במקום אחד את כל המשימות והפרוייקטים שיש לבצע.
אוטומציה –המערכת אוטומטית והתוכנה מבצעת חלק מהמשימות בעצמה. כך נחסך זמן לעובדים ומאפשר להם לקדם משימות נוספות שדורשות חשיבה ותכנון אסטרטגי. לדוגמה, המערכת יכולה לשלוח מיילים בתאריכים מסוימים, להודיע על נכס חדש שנכנס למערכת, לבנות דוחות ודרג הניהולי, ועוד.

לסיכום

אנו בחברת SBITSOFT רכשנו ניסיון רב וחיובי מאוד במערכות CRM לנדל"ן. אנו ממליצים לכם להשתמש בתוכנות CRM ונשמח לעמוד לצדכם בכל דבר שתצטרכו, משלב ההחלטה עד שלב השימוש במערכת אחרי הטמעתה. הצוות שלנו הוא בעל ניסיון מקצועי רב ומסור ללקוחות על מנת לספק להם את המערכת שתתאים בדיוק לצרכיהם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521