icn
icn
icn
img

מערכת CRM בעברית – לעסק ישראלי

בעידן הנוכחי, תוכנת ניהול לקוחות הפכה לצורך אמיתי בקרב כל מנהלי העסקים. כולם כבר יודעים שתוכנה לניהול לקוחות לא רק מקלה על העבודה, אלא שתקשורת נכונה ואיכותית עם לקוח, המבוססת על ידע, פרטים מדוייקים, מידע על ההתקשרויות הקודמות, מידע על העסקאות הקודמות וכו', מעלה את ערך המותג ומסייעת בשימור לקוחות ובהרחבת חוג הלקוחות. במאמר הזה נספר מדוע מערכת CRM בעברית היא כה שימושית, מה היתרונות והחסרונות שלה ולמי היא מתאימה.

img

מערכת CRM בעברית – מה זה אומר?

מערכת CRM בעברית היא דבר שעד לפני כמה שנים לא היה קיים. המערכות החדשות שיש כיום בשוק מדברות עברית עם הצוות שלכם, מה שהופך אותן הרבה יותר ידידותיות למשתמש. היום אפשר למצוא תוכנת CRM בעברית שמותאמת בדיוק לעסק שלכם.  

ניהול לקוחות בתוכנת CRM משמעו יצירת מאגר לקוחות מסודר אשר בו שמורים ומתועדים כל הפרטים שקשורים ללקוח הזה. זה כולל תיעוד תהליך ההתקשרות עם הלקוח החלק משלב הפניה ועד שלב המכירה, דרכים ליצור קשר קבוע עם הלקוח, ועוד פרטים רבים ונחוצים כגון תאריך יום הולדת ועוד

תוכנת CRM בעברית שפועלת באופן מקצועי ומלא בעברית, מפשטת את תהליכי העבודה ומקלה על הצוות שעובד איתה. העובדים חוסכים זמן רב כאשר מערכת CRM בעברית היא קלה עבורם לתפעול וידידותית גם למי שפחות מסתדר עם אנגלית. כאשר הצוות נינוח, גם הלקוחות מרגישים שמשרתים אותם היטב. עם המערכת כאשר התקשורת העסקית עם הלקוחות נעשית בצורה יעילה מצד אחד ואישית מצד שני, העסק שלכם נראה כמו ספק שאפשר לסמוך עליו, וזה בהחלט המפתח לשימור לקוחות ולהרחבת חוג הלקוחות החדשים.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

מה מיוחד במערכת בעברית?

תוכנת CRM בעברית מאפשרת לכם לתקשר עם הלקוחות בשפת האם שלהם – ושלכם! זו בעצם הייתה המטרה של המפתחים ואנשי הלוקליזציה שהפכו את הדבר לאפשרי. היום עם המערכת אשר פיתחנו עבורכם, תוכלו להיות בקשר שוטף עם הלקוחות שלכם, למשל, באמצעות מערכת רשימות תפוצה, או לתעד את ההזמנות והחשבוניות – והכול בעברית. זה חשוב בעיקר אם אתם עובדים עם לקוחות ממגזרים שבהם האנגלית פחות שגורה בפי הרוב. שליחת אישורי הזמנה או הצעות מחיר בעברית מסייעת לתקשורת שוטפת עם לקוחות ממגוון מגזרים.

רוב מערכות CRM בעברית מאפשרות לכם לבחור באיזו שפה לתקשר עם הלקוח, עברית או אנגלית, ויש גם מערכות עם שפות נוספות כגון רוסית. כמובן, זה שייך יותר למערכות שנבנות עבור העסק ולא למערכות הסטנדרטיות – כאשר החברה מתאימה לכם את המערכת היא יכולה גם להגדיר את השפות כך שיתאימו לרוב הלקוחות שלכם. לדוגמה, אם אתם עסק שעובד בעיקר עם תיירים, כדאי שהמערכת תאפשר תקשורת באנגלית במקביל לאפשרויות של התקשורת בעברית עבור תיירות פנים. דוגמה נוספת - מייל או SMS אוטומטי ללקוחות לכבוד ימי הולדת וימי נישואין כדאי שיהיה מותאם לשפת האם שלהם. בכלל, בעולם שהופך לגלובלי, מערכת ניהול לקוחות אמורה לדעת לדבר גם אנגלית, משום שלעתים הרחבת העסק מערבת גורמים מחו"ל.

מדוע מנהלים רבים מעדיפים מערכת CRM בעברית?

הניסיון שלנו מראה שמנהלים ישראלים מעדיפים לעבוד עם מערכת CRM אשר תומכת בעברית. ממה שאנו לומדים, הדבר באמת חשוב לעסקים בישראל. זה נכון במיוחד לארגונים שבהם משתמש הקצה, כלומר צוות המכירות, אינו שולט היטב באנגלית ולכן יכולות לקרות טעויות אנוש שיזיקו לעסקה או לניהול תקין.  

לכן רוב העסקים בישראל מעדיפים תוכנת ניהול לקוחות בעברית, בעיקר אם זו תוכנה מקיפה שמשלבת מערכת ניהול הזמנות, יומן עסקי והנהלת חשבונות, שגם היא מתנהלת כולה בעברית. זה הופך את הכול לקל יותר לשימוש עבור הצוות של העסק שלכם.

תוכנת ניהול לקוחות צריכה להיות קלה לשימוש כדי שהצוות בעסק שלכם יוכל לתפקד על הצד הטוב ביותר, לפיכך הפיתרון של תוכנת CRM בעברית הוא פיתרון הרבה יותר הגיוני. כיום יש יותר ויותר עסקים שמנהליהם יודעים זאת ורוצים כבר בשלב מוקדם להשקיע במערכת CRM בעברית, אך כזו שיודעת להתנהל גם עם אנגלית. לא משנה מה גודל העסק, הצורך בתוכנת ניהול לקוחות בעברית שהיא גם חדשנית ובעלת פונקציות שהעסק זקוק להם כדי לנהל לקוחות בצורה הכי יעילה ואפקטיבית, הוא צורך חיוני ממש.

מדוע אנו ממליצים על מערכת CRM בעברית?

אנו ממליצים להשתמש במערכת CRM בעברית גם אם כל הצוות שולט באנגלית, מכיוון שמערכת כזו מספקת את כל הצרכים של העסק שלכם, הטמעתה בארגון מהירה יותר וזה חוסך זמן, והעובדים לומדים להשתמש במערכת בקלות. אנו בונים עבור הלקוחות שלנו מערכות CRM בעברית ברמה הגבוהה ביותר.

ללא ספק, היתרון העיקרי של מערכת CRM עברית הוא קלות השימוש על ידי כל אנשי הצוות. היכולת להשתמש בתוכנה בצורה יעילה ומיטבית שלא שמורה רק למנהלים – זהו סוד ההצלחה היום, כאשר התחרות בשוק קשה מאוד, שבו שימור לקוחות ומשיכת לקוחות חדשים הופכים לאתגר. תוכנת CRM בעברית פועלת גם עם אוטומציות שמקלות על העבודה, וחוסכות זמן יקר: לדוגמה, היא שולחת לעובדים תזכורות לעיבוד לידים והיא עושה זאת בעברית, כי כך העובד לא צריך להתאמץ ולקרוא תזכורת באנגלית, שאז הוא עלול להתעלם ממנה ולהפסיד עסקה טובה. לא כל העובדים במדינת ישראל שולטים באנגלית מספיק כדי שיהיה אפשר לזלזל בצורך במערכת ניהול לקוחות בעברית. רק מערכת CRM בעברית תהיה קלה, שימושית מובנת מספיק כדי שיותר עובדים ארכון שלכם יעשו בה שימוש יומיומי.

תוכנת CRM בעברית - למי היא מתאימה?

תוכנת CRM בעברית מתאימה לכל עסק ישראלי, אך לפני שמקבלים החלטה, חשוב להבין מי העובדים שלכם ומי הלקוחות שלכם. לדוגמה, אם העסק עובד לעתים קרובות עם לקוחות מהמגזר הדתי והחרדי, המערכת חייבת לתקשר איתם בעברית, אך אם העסק עובד בעיקר עם לקוחות בחו"ל, הצורך בעברית הוא בעיקר עבור הצוות המקומי. גם אם היום הצוות שלכם מיומן באנגלית, תמיד יתכן שמחר תעשו גיוס של עובדים חדשים שיהיה להם קשה יותר להסתגל לאנגלית, כך שגם עבורם המערכת בעברית תהיה קלה יותר ללמידה ולשימוש בהמשך, מה שייסע בקליטתם במקום העבודה.  

בכל סוג של עסק יש מאפיינים שונים קצת ולכן כדאי לבחור בתוכנת CRM שנבנתה עבור העסק שלכם. אם העסק פועל בתחום התיירות כדאי שתהיה אפשרות לבחור בין מספר שפות. אם התחום שלכם הוא מסחר אונליין, ויש לכם לקוחות מחו"ל, גם אז תזדקקו למערכת שעובדת גם באנגלית וגם בעברית. ויש דוגמאות רבות נוספות, אבל מה שחשוב הוא שתדעו שתוכנת CRM בעברית זהה מבחינת הפונקציות לתוכנה באנגלית והעובדה שהיא "מדברת" איתכם עברית לא פוגעת ביעילות שלה. אם בחרתם במערכת שעונה על כל הצרכים של העסק שלכם, עובדת "מקצה לקצה" וגם יכולה לתפקד בעברית בצורה מיטבית, בעצם זכיתם בכל הקופה, כי תוכנת CRM בעברית היא בהחלט משתלמת.

עוד סוגיה שכדאי להזכיר אותה כאשר מדברים על תוכנת ניהול לקוחות בעברית, היא הסוגיה של צוות ושותפים שנמצאים במספר מדינות ומדברים מספר שפות. במקרה כדי אפשר להישאר עם מערכת ניהול לקוחות באנגלית, ואפשר לבחור במערכת CRM בעברית שכל משתמש יכול לבחור בה באיזו שפה הוא מעדיף לעבוד. כך שכל העובדים יכולים להיות בקשר זה עם זה ועם הלקוח, באופן אשר הכי נוח להם.

לסיכום, יש יתרונות רבים לתוכנת CRM בעברית, בעיקר ביכולת של העסק לעבוד גם אם אנשי צוות וגם עם לקוחות שלא נוח להם, או לפחות לא מספיק נוח להם, להתנהל באנגלית. אחרי הכול אנו חיים במדינת ישראל, השפה השלטת פה היא עברית, ומובן מאליו שלא כל אזרח כאן שולט באנגלית באותה רמה. זוהי נקודה חשובה למחשבה כאשר באים לבחור במערכת CRM לעסק. אנו ב SBITSOFT נוכל לסייע לכם להחליט בעניין ולהתאים את מערכת ניהול הלקוחות לעסק הפרטי שלכם.

 

 

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521