icn
icn
icn
img

להשתמש במערכת CRM כדי להגדיל את מחויבות הלקוחות שלכם – זה אפשרי

כל עסק שואף להגיע לגיוס ושימור לקוחות נאמנים. לא משנה מה התחום של הארגון שלכם, אתם חייבים להשתפר ללא הרף בתחום זה כדי להישאר תחרותיים בטווח הארוך. אך כיצד תבנו את היחסים ארוכי הטווח האלה עם לקוחות? פתרונות תוכנה מיוחדים, כגון מערכת CRM, עוזרים לשלוט בכל ההיבטים שקשורים לשימור לקוחות.

img

ליצור נאמנות אמיתית

לרוב, מנהלים נוטים להתמקד בסעיף הגדלת מכירות. כיום ידוע כי הגדלת מכירות דורשת דו שיח עם הלקוחות על מנת ליצור נאמנות אמיתית למוצר. איך עושים את זה? הכנו עבורכם שישה טיפים מקצועיים שיעזרו לכם להגדיל מחוייבות לקוחות באמצעות תוכנת CRM.

הלקוחות בעידן המודרני בררניים, חשדנים ובעיקר מודעים יותר מבעבר. הם לא רוכשים תמיד את המותג הכי טוב או הכי זול, ונוטים לעיתים לבחור במוצר שמעניק להם תחושת נאמנות. השינוי הזה בתפיסת הלקוחות הוביל כל עסק להתמקד יותר באספקט החברתי, ועסקים קטנים כגדולים יוצרים ערוצי קשר ישירים עם לקוחותיהם הפוטנציאליים והקיימים, בין אם דרך אתרי אינטרנט, מדיה חברתית או פעילויות פיזיות שונות. מטרת המנהג הזה היא ליצור קשר חזק בין המותג ללקוחות, ובכך לסייע לצמיחת המכירות בטווח הארוך.

הקשר בין מערכות CRM למחויבות לקוחות

כאשר אנחנו בוחנים את הקשר בין מערכות CRM למחויבות הלקוחות שלנו, מתגלות תופעות חשובות. מערכות CRM משמשות עבור תיעוד נתונים שונים, כגון פניות מצד הלקוחות והחברה, תכתובות ומוצרים שנרכשו. בשל כך, יש להן היכולת להפוך את הפנייה למשמעותית יותר עבור הלקוח ובכך להגדיל את מחויבותו למותג.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום

קחו, לדוגמא, את השימוש במערכת Social CRM, המאפשרת לבעל העסק ניטור פעיל של התנהגות הגולשים ביחס למותג. האם הם אוהדים מוצר או שירות ספציפיים? אם כן, ניתן לפעול במהירות על מנת להעלות את שביעות רצונם. שימוש במערך כזה יוצר בלקוחות פוטנציאליים וקיימים את הרושם שהחברה קשובה לצרכיהם ופועלת כדי לשפר את השירותים והמוצרים בעבורם. תחושה זו יכולה להעלות במידה משמעותית את נאמנות הלקוחות.

שימוש במערכת CRM להגדלת מחויבות הלקוחות

על מנת לסייע לכם ליצור נאמנות גדולה יותר עבור המותג שלכם, ליקטנו מספר עצות שיסייעו לכם למנף את מערכות ה-CRM להגדלת מחויבות הלקוח.

  • רשתות חברתיות הן מקור נפלא עבורכם לקבל מידע למטרות פיתוח מוצרים או חקר שוק. השתמשו בכלים העומדים לרשותכם בדמות תוכנת CRM כדי לנטר את פעילותם של הגולשים ביחס לתכנים אותם אתם מפרסמים במרחב המקוון ונתחו את הנתונים.
  • התבססו על המידע האישי של הלקוחות שנמצא בידיכם: למשל, תוכלו לשלוח הודעות דוא"ל אוטומטיות לכל הלקוחות המשתייכים לקהל מפולח – כגון לקוחות בגיל או סטטוס משפחתי מסוים – על מנת לעדכן אותם במבצעים. זכרו כי ככל שההתאמה מדויקת יותר, כך תתחזק תחושת ההשתייכות למותג ובהתאם אחוז ההיענות לקמפיין.
  • הגדירו מראש יעדים אותם תוכלו למדוד באמצעות תוכנת CRM, עוד לפני שיצאתם עם קמפיין. לדוגמא, אם הקמפיין מציע רכישה של מוצר משלים, נטרו את פעילות הלקוחות הקיימים על מנת לעקוב אחרי השפעת הקמפיין על המכירות. עבודה באופן זה תאפשר לכם קבלת החלטות מודעת בעתיד ותוודא שקהל הלקוחות שלכם זוכה לשיווק בהתאם לרצונותיו. 
  • השתמשו במערכת ה CRM כדי לתכנן פרסום אוטומטי באתרי תוכן או באמצעות ניוזלטר. 
  •  השתמשו ביכולות המערכת כדי לנתח את הנתונים בראייה רחבה כמה שאפשר, לנטר את פעילות המשתמשים שלכם עבור שיווק מוצר חדש, ולאתר הזדמנויות מכירה חדשות. השתמשו במידע של תגובת קהל היעד לכל מבצע או קמפיין. ידע הוא כוח.

כדאי להשתמש בכלים העומדים לרשותכם על מנת להגדיל את נאמנות הלקוחות שלכם - הם רוצים שתפתיעו אותם, תעניינו אותם, תיצרו אצלכם את ההרגשה שהם צריכים אתכם. כמובן, עדיין חשוב שתקפידו על הקשבה ללקוחות וטיפול בתלונות שצצות: שום תוכנה לא תחליף יחסי אנוש, שירותיות והגינות.

מנהל פרויקטים ומומחה לשיווקי דיגיטל ו-UI&UX עם תואר BA בכלכלה וניסיון מקצועי של שנים רבות, השתתפתי בהצלחה במגוון פרויקטים שיווקיים לחברות ועסקים מגוונים בתעשיות שונות. מניסיוני העשיר בתחום, אני מבין את הצורך המתמיד להיות מעודכנים בטכנולוגיות ובמגמות המתעוררות בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגל להתאים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. במהלך עבודתי עם לקוחות, אני מקדם שיתוף פעולה ושותפות מרוכזת ליצירת פתרונות ייעודיים ומותאמים לכל עסק. אני מאמין בגישה עמוקה למוצרים ושירותים של הלקוח, ובאיכות המתקבלת מהעבודה יחד כצוות.

ניקיטה צרופים
סמנכ"ל שיווק

מאמרים נוספים בתחום

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521