icn
icn
icn
img
img
img

חשוב לדעת

יישומים לסמארטפונים

במאה ה -21 כמעט לכל אדם יש טלפון נייד והוא נושא אותו לכל מקום. אם הנייד מחובר לאינטרנט, אז ניתן להגיע לבעליו ולהציע לו הצעה מסחרית שיכולה להיות מאוד ספציפית לצרכיו. לכן, במקרים רבים, יותר הגיוני להעביר מידע לצרכן באמצעות יישומים ניידים, ולא דרך אתרים. 

לשם כך, בהרבה מקרים, כאשר מומחי החברה מנהלים דיון עם הלקוח על אודות הפרויקט, הם נותנים המלצות לטכנולוגיות מתאימות לתחום העיסוק של הלקוח. 

גם אתם יכולים להרגיש חופשי לפנות עם רעיונות יצירתיים משלכם!

 

רוצה לדעת יותר על אפליקציות?

אילו תפקידים יהיו מעורבים בפרויקט שלך

icn

מנהל פרויקט

icn

מומכי UX & UI

icn

מתכנתים

icn

מעצבים

icn

בודק QA

icn

DEVOPS

img
icn

הזמן כעת

img

מידע שימושי

  • באילו מקרים יש צורך בפיתוח אפליקציה לנייד?

  • כיצד ניתן לקבוע את העלות של אפליקציה סלולרית

  • אפליקציה להזמנה וביצוע משלוח אוכל

  • יישום\אפליקציה לחנות אונליין

  • יישומים לחברות נסיעות

  • אפליקציית למוניות

  • אפליקציות למועדוני ספורט וכושר

img
img

באילו מקרים יש צורך בפיתוח אפליקציה לנייד?

כמובן שכיום כולם כבר מבינים שהסביבה הניידת היא מכרה זהב לעסקים. בשנת 2020, יותר מ-60% מהאנשים משתמשים בסמארטפונים לקניות מקוונות באתרים ובאפליקציות סלולריות. אך השאלה העיקרית שעולה היא כיצד ניתן להבין האם העסק שלך זקוק גם ליישום סלולרי ב-IOS וב-Android, או שיש להסתפק בפיתוח אתר רספונסיבי אשר מותאם למכשירים ניידים?

ראשית כל, כדאי לשאול את השאלה העיקרית: האם המשתמשים יורידו את היישום שלך לסמארטפון שלהם?

בעידן הסמארטפונים, המשתמשים לעיתים מגבילים את עצמם למספר היישומים בסמארטפון, וזאת בשל הכמות הגדולה של יישומים ניידים הקיימים בשוק, כמו גם מחסור בזיכרון והאטה של המכשיר הנייד עם כל הוספה של אפליקציה נוספת. כדי שהאפליקציה שלך תזכה להצלחה, יש ליצור יישום שיהיה שימושי יותר מהיישומים הקיימים היום בשוק ה-IOS והאנדרואיד, כך שללקוח לא תהיה ברירה להוריד את היישום למכשירו הנייד.

ניתן לחלק יישומים ניידים לעסקים למספר סוגים:

  • לצרכיה הפנימיים של החברה
  • לייעול שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

המטרות העיקריות בשימוש באפליקציה עסקית:

  • אוטומציה עסקית נוספת.
  • תפוקה מוגברת של מקורות שיתוף פעולה - לדוגמא, יצירת שיתוף קבצים, מאגר מידע לצוותים, צ\'אט לתקשורת פנימית, מערכת ניהול משימות, פרויקטים, הזמנות, קטלוג מוצרים הכולל מלאי ומשולב עם מערכת הנהלת חשבונות, מעקב אחר מסלול כוח אדם באמצעות GPS ומטרות אחרות נוספות.

המטרות העיקריות לשימוש באפליקציות למסחר

  • שוק סחר נוסף – אם האתר שלך נהנה מהצלחה קבועה, והמטרה שלך היא להגדיל את צמיחת המכירות על ידי מתן מענה טכני נוח יותר לקהל שלך, למשוך את הלקוחות לבקר באתר שלך בתכיפות גבוהה יותר ולפנות לקהל שלך במהירות ובקלות יותר, יישום סלולרי בהחלט הכרחי עבורך.
  • שימוש ביישום הסלולרי כתוספת לשירותים המקוונים של החברה: חלונות ראווה, קטלוגים, יישומים לרכישת כרטיסים, בנקאות באינטרנט, בדיקת סטטוס אספקת מוצרים וכן הלאה.
  • יצירת תוכנית נאמנות לנייד.

כיצד ניתן לקבוע את העלות של אפליקציה סלולרית

אם הגעת למסקנה שאתה זקוק ליישום סלולרי, סביר להניח שהשלב הבא שלך יהיה מציאת מפתחים הגונים. שאלת התמחור בפיתוח מותאם אישית גם היא רלוונטית, אך לפיתוח אפליקציות סלולריות יש ייחוד אחד: מגוון רחב של מחירים בשוק. למגוון המחירים סיבה עיקרית אחת: תעריף השעה השונה המרכיב את צוות הפיתוח הדרוש לקבלת תוצאה טובה. חשוב לציין שרק במקרים נדירים, ניתן להסתדר עם מפתח אחד.

לאחר שקיבלנו הצעת מחיר לפיתוח הפרויקט שלך, אנו ממליצים בחום לא להסתמך רק על המחיר. המומחים אינם קובעים את המחיר ללא שום היגיון מאחוריו. לרוב, עלות יצירת אפליקציה סלולרית תלויה במספר השעות הנדרשות לפיתוח ובכמות העבודה, הכוללת את עיצוב האפליקציה. על סמך התקציר הראשוני שלך, מתגבשת הערכה הבנויה על בסיס שלושה גורמים עיקריים:

  • רשימת הרכיבים היקרים ביותר בפיתוח האפליקציה
  • מספר פלטפורמות ומכשירים נתמכים
  • כמות רכיבי הממשק והאנימציה בהתאמה אישית

סוכנויות IT מקצועיות לוקחות ברצינות את משימת לימוד תקציר הלקוח ומנסות להשיג כמה שיותר מידע ממנו על מנת לערוך את ההערכה המדויקת ביותר של השעות הנדרשות לפיתוח האפליקציה. לאחר מכן, מספר השעות מוכפל בעלות שעת עבודתו של המומחה, ומכאן נקבע התקציב הנדרש להשלמת הפרויקט.

הפריטים היקרים ביותר לפיתוח

  • כמות גדולה של נתונים, מסכים ופעולות ביישום מגדילה משמעותית את עבודתם של המעצב ושל מעצב הפריסה של הפרויקט
  • backend - חלק בשרת של המערכת המאחסן מאגרי מידע ואת הלוגיקה העסקית של הפרויקט ומעביר אותם לצד הלקוח בהתאם ל-API
  • פאנל ניהול שבעזרתו מבצעים ניהול תוכן, משתמשים, דוחות ונתונים נוספים של המערכת שלך
  • מספר סוגים של לקוחות המשתמשים באפליקציה - למשל, אם אתה מבצע יישום מסוג GETT, יהיה לך לקוח וקבלן, ולכן יש צורך לעצב ממשק לכל אחד מהצדדים
  • סמארטפונים מודרניים מצוידים ברכיבי חומרה כמו גירוסקופים, מד תאוצה, חיישני דופק, שבבי NFC, חיישני Bluetooth וברומטרים. השימוש בהם מוסיף פריט עלות חדש ויקר לפיתוח האפליקציה שלך
  • לאחרונה טכנולוגיות AR (מציאות רבודה) ולכידת מימיקה של פנים הן מאוד פופולריות והן היקרות מכולן. לפיכך, אנו ממליצים לך להעריך את יכולותיך לפני שתתחיל בפיתוח
  • לעיתים קרובות, יישום סלולרי זקוק לשילוב עם ספריות, מסגרות ושירותים של צד שלישי. לדוגמא, מערכות תשלומים, תוכנות הנהלת חשבונות, CRM וחדרי צ\'אט
  • מספר המכשירים ומערכות ההפעלה הנתמכות – לעיתים קרובות, לקוחות מתייחסים לפריט עלות זה כמשהו בנאלי ומצופה, אך כדאי לקחת בחשבון שפיתוח אפליקציה, הן עבור iOS והן עבור אנדרואיד, מעלה את מחיר הפיתוח. כמו כן, התאמה לטאבלטים יכולה גם היא להגדיל את העלות בשיעור של עד 75%. בנוסף, גם תמיכה בגרסאות ישנות יותר של iOS ו-Android יכולה להגדיל את עלות הפיתוח פי 1.5, וזאת מפני שבגרסאות ישנות יש מגבלות ביצועים והן לרוב אינן מעודכנות או מפותחות.
  • אנו ממליצים לא לנסות לרדוף אחר כל הפתרונות בו זמנית, אלא להתחיל בדגמים הפופולאריים ביותר ואז, באמצעות ניתוח, לשכלל את היישומים במידת הצורך.

אפליקציה להזמנה וביצוע משלוח אוכל

כמובן שאם שירות ההזמנות ומשלוחי המזון שלכם יצליח, מפתח נוסף להצלחה יהיה פיתוח אפליקציה למשלוח אוכל באמצעות הנייד. ללקוח נוח יותר להזין את כתובתו ואת פרטי כרטיס האשראי פעם אחת בלבד, ובעת ביצוע ההזמנות הבאות, פשוט לבחור מנות מהתפריט ללא צורך בהזנה חוזרת של כל הפרטים. בנוסף, ניתן אף לציין את המסלול הקרוב ביותר למסעדה שלך, כך נוצרת הזדמנות נהדרת להשיג לקוחות נוספים, להגדיל את הבדיקה הממוצעת ואת מספר הבקשות, באמצעות מתן הנחות אישיות והצעות מיוחדות למשתמשי האפליקציה. דוגמאות מוצלחות הן zaprest, mishloha, wolt

היישום שלך יכול לאפשר:

  • ביצוע הזמנה מהתפריט הזמין
  • הוספת האוכל האהוב עליך למועדפים
  • הוספת או הוצאת מרכיבים מהמנה בנפרד
  • ציון המסלול למסעדה הקרובה ביותר ברשת שלך
  • מעקב אחר משלוח הזמנות
  • ארגון חשבון אישי, שיאפשר ללקוח להיות מונחה על ידי היסטוריית הזמנות, נתונים אישיים ותשלומים
  • עריכת מבצעים שיגבירו את נאמנות לקוחותיכם למסעדה
  • הצגת תוכנית בונוסים שתגדיל את הרווחים באמצעות קישור הלקוח למסעדה

יישום\אפליקציה לחנות אונליין

יישומים ניידים לחנויות מאפשרים ללקוחות לבקר בתדירות גבוהה יותר בחנות שלך, להזמין במהירות מוצרים מהקטלוג, לקבל גישה לתכנים בלעדיים, ואף להיות הראשונים לדעת על מוצרים והנחות חדשות. עבור חנויות זו הזדמנות נהדרת לגבש את הצלחת העסק בשוק, להגדיל את אחוז הרכישות הספונטניות למשוך לקוחות חדשים למותג. הענקיות איביי ואמזון הן דוגמאות מוצלחות לאמור.

היישום שלך יכול לכלול את הרכיבים הבאים:

  • עמוד ראשי עם תפריט ומוצרים פופולריים ביותר
  • דף קטגוריית מוצרים
  • דף מוצר
  • עגלת קניות
  • תשלום
  • חשבון אישי המאפשר ללקוח לצפות בהיסטוריית הזמנות, נתונים אישיים ותשלומים
  • שילוב עם חברות שליחויות שיאפשר ללקוחות שלך לעקוב בנוחות אחר ההזמנות שלהם
  • שילוב עם תוכנת הנהלת חשבונות שיאפשר לך להציג סחורה זמינה במחסן בזמן אמת
  • שירות תחזוקה מקוון שיפחית את עלויות בכוח העבודה. בניגוד לשיחת טלפון על ידי שירות לקוחות, התנהלות מקוונת יכולה להתנהל במקביל עם מספר לקוחות

יישומים לחברות נסיעות

הצלחה בפעילויות הקשורות לתיירות תלויה במידה רבה בלקוחות הקבועים של השירות. בתחום התיירות יישום סלולרי חיוני. אפליקציה מאפשרת ללקוחות להזמין במהירות כרטיס טיסה ומלון וליצור קשר עם סוכן אישי. שירות כזה מגדיל את מכירת הכרטיסים באופן ברור ומובהק, וזאת מפני שקשה לזלזל בנוחות של קניית כרטיס באמצעות טלפון חכם, לעומת בזבוז זמן בחיפוש אחר סוכנויות נסיעות, נסיעות למשרד הכרטיסים ועמידה בתורים ארוכים.

היישום שלך יכול להיות מורכב מהרכיבים הבאים:

  • חיפוש נוח של כרטיסים, מלונות, השכרת רכב
  • הודעה כאשר מחיר הכרטיסים ליעד הרצוי יורד
  • תוכנית נאמנות, שתאפשר ללקוח לצבור נקודות עבור שירותים שנרכשו
  • עדכוני חדשות וטיפים לטיולים
  • חשבון אישי, שיאפשר להנחות את הלקוח על ידי היסטוריית ההזמנות, נתונים אישיים ותשלום

אפליקציית למוניות

מתי בפעם האחרונה עמדת בצד הדרך ונופפת בידך בתקווה להשיג מונית? יישומים ניידים עובדים היטב בתחום הזמנת המוניות, ודוגמא לכך היא UBER הידועה, הפועלת בהצלחה במדינות רבות בעולם. באמצעות אפליקציה למוניות, תוכלו לבצע הזמנה במהירות ובנוחות, תוך ציון רצונותיכם והעדפותיכם. בנוסף, הלקוח יכול לעקוב אחר מיקום הרכב באמצעות הכרטיס, ואת הנסיעה עצמה ניתן לשלם בכרטיס אשראי באמצעות האפליקציה, ללא צורך להידרש לכסף מזומן.

היישום שלך יכול להיות מורכב מהרכיבים הבאים:

  • הזמנת מונית על פי העדפה אישית
  • הזמנת שליח אם יש צורך במשלוח של חבילה
  • הזמנת קטנועים, אופניים, פרחים - הכל עובד לפי אותו עיקרון
  • חשבון אישי, שיאפשר להנחות את הלקוח על ידי היסטוריית ההזמנות, נתונים אישיים ותשלום
  • תוכנית נאמנות, שתאפשר ללקוח לצבור נקודות עבור שירותים שנרכשו
  • מערכת הזנת משוב, שתאפשר ללקוחות שלכם להיות בטוחים יותר באיכות השירות שלכם

אפליקציות למועדוני ספורט וכושר

יישום כזה יעזור לך ללמוד יותר על התוכנית הפעילה של המועדון שלך. מועדונים יכולים לספק למשתמשים תוכן בחינם בצורה של סרטוני התעמלות וטיפים תזונתיים מועילים, כמו גם סיור וירטואלי במועדון. באפליקציה תוכלו לברר את לוח הזמנים להכשרה, להירשם למאמן מסוים ואף לחסוך במנוי עקב רכישת תוכנית משתלמת יותר. זה יעזור למועדון לבלוט מול המתחרים, למשוך לקוחות חדשים ולהפחית את מספרם של אלה ששכחו להתאמן.

היישום שלך יכול לכלול את הרכיבים הבאים:

  • תוכן בחינם של סרטוני אימון
  • טיפים לתזונה
  • סיור וירטואלי במועדון
  • לוח זמנים והרשמה לאימונים
  • תוכנית נאמנות, שתאפשר ללקוח לצבור נקודות עבור שירותים שנרכשו
  • מדיניות תמחור מועדונים
img
img
img
img

תנאי תשלום

תנאי תשלום

img

בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.

30%

תשלום מראש

icn

30%

באמצע הפרויקט

icn

40%

לפני השקה

img

אפשרות נוספת לרכוש מתאנו בנק שעות לפיתוח או לסגור הסכם להשמה מתכנתי החברה לפרויקטים אורכי טווח.

אמצעי תשלום

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

  • icn MasterCard
  • icnVISA
  • icnWebMoney
  • icnבנק
  • icnהעברה בנקאית
  • icnPayPal

לקוחות

ההצלחה שלנו באה לידי ביטוי בחוות הדעת של לקוחותינו והמשך שיתוף פעולה ארוך טווח איתם.

אנחנו לא רוצים להשוויץ, אבל עבדנו קשה על מנת להגיע להישגים אלו.
כעת נמליץ לך לקרוא מעט אודות הביקורות עלינו ממקורות ניטרליים ברחבי האינטרנ.
לחץ על הסמלים והכר אותנו יותר! זו אחת הדרכים העיקריות לבניית אמון ראשוני בינינו!

img
img

אחרי סיור קטן באתר שלנו, מוכנים לשיתוף פעולה? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך בשעות הקרובות

img